Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-08@18:38:23 GMT

ورزش فقط مختص مرکز استان نیست

تاریخ انتشار: ۲۱ مهر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۳۷۶۸۲۸

ورزش فقط مختص مرکز استان نیست

ایسنا/کرمانشاه مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمانشاه از توسعه ورزش در همه مناطق استان طی سالهای اخیر خبر داد.

صابر رحیمی در حاشیه مراسم ارسال تجهیزات 16 خانه ورزش روستایی جدید استان که امروز(21 مهر) برگزار شد، در گفت و گو با ایسنا، بااشاره به اهمیت توسعه ورزش در روستاها، اظهارکرد: طی سالهای اخیر د  راستای وظیفه ذاتی خود تلاش کردیم تا همپای شهرها، ورزش را در مناطق روستایی استان نیز توسعه دهیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در این راستا احداث زیرساخت های ورزشی را با اولویت مناطق محروم، بویژه روستاهای دورافتاده در دستور کار قرار دادیم که خوشبختانه اقدامات خوبی هم در این مدت صورت گرفت.

مدیرکل ورزش و جوانان استان اضافه کرد: در نتیجه این اقدامات در حال حاضر حدود 280 خانه ورزش و تعداد قابل توجهی هم زمین های چمن و خاکی فوتبال احداث کرده ایم.

وی با تاکید براینکه ورزش فقط مختص مرکز استان نیست، گفت: قهرمان ورزشی بسیاری داریم که از دل روستاهایمان رشد کرده اند و در رقابت های جهانی و بین المللی خوش درخشیده اند، بنابراین تنها به دنبال توسعه و ایجاد زیرساخت های ورزشی در مرکز استان نبوده ایم.

رحیمی در ادامه با بیان اینکه توسعه ورزش در روستاها پیامدهای مثبتی را بدنبال خواهد داشت، افزود: پر کردن اوقات فراغت جوانان در روستاها و جلوگیری از سوق یافتن آنها به سمت آسیب های اجتماعی، پرورش و کشف استعدادهای ورزشی جدید، تحقق عدالت اجتماعی و کمک به کاهش مهاجرت از روستاها به شهرها از جمله این پیامدهای مثبت است.

وی گفت: طی سالهای اخیر در کنار اقدامات زیرساختی که در روستاهای کرمانشاه شکل گرفته، با برگزاری مسابقات مختلفی همچون المپیادهای ورزش، جام خوشه چین و ... هیجان و تحرک  و جنب جوش به روستاهایمان تزریق شده که این جای خوشحالی دارد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان با تاکید بر اینکه توسعه ورزش در روستاهای کرمانشاه با قدرت ادامه دارد، گفت: امیدواریم با برگزاری این برنامه فقر حرکتی از روستاهایمان زدوده شود و امید و نشاط را در آنها داشته باشیم.

انتهای پیام  

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی ورزشی كرمانشاه خانه ورزش روستایی ورزش روستایی توسعه ورزش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۳۷۶۸۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مهم‌ترین ورزشی که می‌تواند شما را جوان نگه دارد (فیلم)

 

منبع:پیج majaley_salamatii

ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: راهکار‌های پایین آوردن کلسترول خون (فیلم) ساده‌ترین ورزش‌ها از نگاه طب سنتی (فیلم) ورزش‌های جالب و موثر برای بهبود شنوایی (فیلم)

دیگر خبرها

  • شهر قدس می‌تواند قطب مدال‌آوری ژیمناستیک کشور شود
  • چه شده که زنان در ورزشگاه ها حرف های رکیکی می زنند که تا حالا مختص مردان بود؟
  • باشگاه های ورزشی زنجان زیر ذره بین نظارت
  • پاداش ۲۳ میلیاردی به مدال آوران کشتی
  • قهرمانان ورزشی پیشتازان ایجاد امید و غرور ملی هستند
  • گزارش وزیر ورزش از اقدامات و افتخارآفرینی ورزش کشور به رئیس جمهور
  • تبریز میزبان نشست ملی هم اندیشی رؤسای گروه‌های توسعه ورزش همگانی
  • رضا اطری مسئول ورزش و جوانان رودبست شد
  • مهم‌ترین ورزشی که می‌تواند شما را جوان نگه دارد (فیلم)
  • شوراهای اسلامی نماد خرد جمعی و وحدت هستند