Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، علی خداداد ظهر چهارشنبه در جلسه کمیته‌های تخصصی ستاد مدیریت مقابله با کرونا استان سمنان به میزبانی استانداری با بیان اینکه ابلاغ مصوبات قرارگاه ملی و استانی در طول مدت همه‌گیری کرونا توسط این کمیته انجام شده و همچنان ادامه دارد، تاکید کرد: ۸۸ جلسه قرار گاه ملی و ۵۸ جلسه قرارگاه استانی تاکنون برگزار شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه ۳۳۹ مصوبه به دستگاه‌ها اجرایی، فرمانداری‌ها و شهرداری‌ها تا کنون در بحث مقابله با کرونا ابلاغ شده است، افزود: دو گزارش مکتوب از وضعیت استان و اقدامات انجام شده به وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، نماینده معین هیأت دولت در بحث کرونا در استان، ارائه شد.

۱۲ هزار بازرسی انجام شده است

رئیس کمیته بازرسی و نظارت ستاد مدیریت مقابله با کرونا استان سمنان نیز در این نشست با بیان اینکه ۴۱ جلسه رسمی کمیته بازرسی و نظارت ستاد استانی با مصوبات مرتبط تشکیل و نظارت لازم نیز بر اجرای مصوبات صورت گرفته است، تاکید کرد: از ابتدای سال ۱۴۰۰ تا پایان شهریور ماه سال جاری، ۱۲ هزار و ۵۲۳ مورد بازرسی و نظارت در حوزه‌های مختلف در بحث بیماری کرونا انجام گرفت.

حجت الله ولی پور اصلانی، با بیان اینکه سه کارگروه ذیل این کمیته از ابتدای همه‌گیری ویروس کرونا مشغول فعالیت هستند، افزود: از ابتدای سال ۱۳۹۹ تا پایان شهریور ۱۴۰۰، ۶۹ هزار مورد بازرسی، ۸۴۲ مورد پلمپ واحد صنفی، ۵۹۵ مورد معرفی به تعزیرات حکومتی، ۱۱۵۰ مورد معرفی به اماکن و ۷ هزار و ۶۸۵ صدور اخطار توسط این کمیته انجام شده است.

اعطای تسهیلات بانکی

مهدی سلامتی رئیس کمیته پشتیبانی ستاد مدیریت مقابله با کرونا استان سمنان نیز در این نشست با بیان اینکه این کمیته در ابتدای همه‌گیری کرونا در بحث تأمین ماسک و اقلام ضدعفونی فعالیت خود را آغاز کرد و اقدامات ارزنده‌ای نیز در آن برهه زمانی انجام شد، گفت: راه اندازی سامانه الکترونیکی ثبت سفارش مواد ضدعفونی، دستکش و ماسک با استفاده از ظرفیت شرکت پست استان در بحبوحه نیاز مبرم مردم، امری بسیار تأثیرگذار بود.

وی با بیان اینکه در حال حاضر ۱۱ واحد تولید مواد ضدعفونی و ۱۲ واحد تولید ماسک در استان فعالیت دارند، ابراز کرد: ماسک و مواد ضد عفونی در حال حاضر به وفور در اختیار مردم استان قرار دارد همچنین باید گفت تاکنون پنج هزار و ۶۵۰ درخواست تسهیلات اصناف استان در دوره کرونا، با اعتبار ۹۸۲ میلیارد ریال به بانک‌های عامل معرفی و ۷۰ درصد تسهیلات درخواستی پرداخت شده است.

کد خبر 5326930

منبع: مهر

کلیدواژه: ویروس کرونا ستاد ملی مقابله با کرونا استانداری سمنان مهدی سلامتی ویروس کرونا بوشهر آمار کرونا واکسن کرونا هفته ناجا کرمانشاه نیروی انتظامی شیوع کرونا گرگان ایلام هفته نیروی انتظامی قزوین شیراز عکس استانها مقابله با کرونا استان سمنان انجام شده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۳۷۷۲۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طرح مراقبت‌های روانی اجتماعی دانش‌آموزان در سمنان اجرا شد

مدیرکل بهزیستی استان سمنان خواستار پیگیری دقیق طرح جامع مراقبت‌های روانی اجتماعی دانش‌آموزان شد و گفت: ساختارمندی مناسب و یکپارچگی مطلوب در حوزه آموزش و پرورش مزیت استان سمنان در اجرای این طرح است.

مدیرکل بهزیستی استان سمنان با اشاره به اینکه نکته اساسی که در راستای اجرای طرح نظام مراقبت‌های اجتماعی دانش‌آموزان وجود دارد، این است که غربالگری‌ها به‌خوبی انجام شود، گفت: در قالب این طرح گروه‌های در معرض خطر، پرخطر و کسانی‌که نیاز به خدمات فوریتی دارند، به بخش‌های مربوطه ارجاع داده شوند.

منطقی افزود: در سال گذشته، تعدادی ارجاعی از آموزش و پرورش داشتیم که مداخلات لازم در راستای رفع مشکل از سوی بهزیستی این استان انجام شد و از ابتدای سال جاری هم تعدادی از دانش‌آموزان که باید در کارگروه فوریت‌های روانی اجتماعی مورد بررسی و رفع مشکل قرار می‌گرفتند، زیر پوشش قرار گرفتند.

باشگاه خبرنگاران جوان سمنان سمنان

دیگر خبرها

  • ناکامی متا در مقابله با اطلاعات نادرست پیش از انتخابات
  • هاشمی: درباره اسم و شعار کاروان هفته آینده تصمیم می‌گیریم/ بودجه کمیته المپیک در پایان اسفند ابلاغ نشد+ فیلم
  • انجام ۱۱۱۴ مصوبه در شورای شهر علی آباد کتول
  • ویروس کرونا در بدن این مرد هلندی بیش از ۵۰ بار جهش داشت
  • مشارکت بیش از هزار معلم سمنانی در طرح اکرام ایتام و محسنین
  • طرح مراقبت‌های روانی اجتماعی دانش‌آموزان در سمنان اجرا شد
  • ۱۴ عملیات مقابله با آلودگی‌های دریایی در استان بوشهر انجام شد
  • مقابله با تغییر کاربری غیرمجاز به وسعت ۱۱۰ هکتار در کرج
  • مقابله با تغییر کاربری غیرمجاز ۱۱۰ هکتار از اراضی زراعی کرج
  • ۱۹ کارگر در استان سمنان جان خود را از دست دادند