Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدت زمان سرپرستی حسن کامرانی فر به عنوان دبیرکل فدراسیون فوتبال به اتمام رسیده است

مهلت سرپرستی حسن کامرانی فر به عنوان دبیرکل فدراسیون فوتبال به پایان رسیده و حالا باید وضعیت این پست فدراسیون فوتبال مشخص شود؛ تمدید سرپرستی حسن کامرانی فر یا انتخاب یک سرپرست جدید؟

به گزارش طرفداری، روزی که شهاب الدین عزیزی خادم به عنوان رییس فدراسیون فوتبال انتخاب شد، منصور قنبرزاده را به عنوان سرپرست دبیرکلی فدراسیون انتخاب کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

البته عزیزی خادم با منصور قنبرزاده چالش های زیادی داشت و همین موضوع باعث شد عزیزی خادم قید منصور قنبرزاده را بعد از پایان دوران سرپرستی اش بزند. منصور قنبرزاده زیربار خواسته های عزیزی خادم نمی رفت.

عزیزی خادم بعد از منصور قنبرزاده به سراغ حسن کامرانی فر رفت و او را به عنوان سرپرست دبیرکلی فدراسیون انتخاب کرد. کامرانی فر روز 23 تیرماه 1400 رسما این حکم را از شهاب الدین عزیزی خادم دریافت کرد.

حکم سرپرستی دبیرکلی فدراسیون فوتبال در دستان حسن کامرانی فر پایان دوران سرپرستی حسن کامرانی فر

در بند ۸، ماده ۶۷ اساسنامه فدراسیون فوتبال آمده است: 

هرگاه پست دبیرکل یا هر یک از پست‌های فدراسیون فوتبال به هر دلیل از جمله استعفا، اخراج، عزل، فوت و تعلیق، بلاتصدی شد، رییس فدراسیون می‌تواند برای آن پست حداکثر به مدت سه ماه سرپرست تعیین کند.

حالا 92 روز از زمان سرپرستی حسن کامرانی فر می گذرد و حضور او در فدراسیون فوتبال غیرقانونی محسوب می شود. عزیزی خادم یا باید حکم سرپرستی حسن کامرانی فر را تمدید کند یا فرد جدیدی را به عنوان سرپرست دبیرکلی فدراسیون انتخاب کند.

جالب است بدانید دقیقا همین رویه برای قنبرزاده هم تکرار شده بود. مدت ها پس از پایان مدت سرپرستی منصور قنبرزاده به عنوان دبیرکل، او همچنان به کارش در فدراسیون ادامه می داد تا اینکه سرانجام عزیزی خادم تصمیم گرفت با منصور قنبرزاده قطع همکاری کند. او از قنبرزاده خواست داوطلبانه از پست دبیرکلی کنار برود تا در آینده او را جانشین حیدر بهاروند در منصب نایب رییسی دوم فدراسیون و ریاست سازمان لیگ کند اما قنبرزاده در حمایت از بهاروند زیربار این توافق نرفت و صبح روز بعد، در جلسه هیات رییسه فدراسیون فوتبال برکنار شد!

منصور قنبرزاده 18 اسفند 1399 به عنوان سرپرست دبیرکلی فدراسیون فوتبال انتخاب شده بود و روز 20 تیر به صورت رسمی از سمتش کنار رفت؛ یعنی بعد از 126 روز!

حکم سرپرستی کامرانی فر تمدید می شود؟

عزیزی خادم چالش های زیادی با منصور قنبرزاده داشت چرا که سرپرست سابق دبیرکلی فدراسیون فوتبال در بسیاری از موارد با رییس فدراسیون فوتبال همسو نبود و این را از رفتار و مصاحبه های او می شد فهمید.

به طور مثال زمانی که فدراسیون قصد داشت 70 نفر (!) را به بحرین ببرد، قنبرزاده مانع این اتفاق شد و به فدراسیون نشین ها اعلام کرد طبق مصوبه شورای برون مرزی فقط 50 نفر حق دارند به منامه بروند.

این موضوع یکی از اختلافات بین عزیزی خادم و قنبرزاده بود، در حالی که همان زمان هم خبرهای زیادی از اختلافات این دو نفر در موضوعات و مسائل مختلف از راهروهای فدراسیون به گوش می رسد.

هرچه بود بعد از اینکه قنبرزاده از سمتش کنار رفت، عزیزی خادم تصمیم گرفت به سراغ فردی برود که با او همسو باشد یا به قول معروف هرچه عزیزی خادم می گوید، او اما و اگر نیاورد و فقط در راستای آن حرکت کند.

عزیزی خادم سرانجام حسن کامرانی فر را برای این پست انتخاب کرد و در مدت سرپرستی کامرانی فر هم کاملا مشخص است او همسو با رییس فدراسیون حرکت کرده و عزیزی خادم از انتخابش رضایت زیادی دارد.

در همین راستا شنیده می شود عزیزی خادم قصد دارد سرپرستی کامرانی فر را یک دوره 90 روزه دیگر هم تمدید کند چرا که او طبق قانون می تواند چنین کاری انجام دهد. حتی شنیدیم عزیزی خادم احتمالا بعد از تمدید مدت سرپرستی کامرانی فر، منتظر تشکیل مجمع فدراسیون می ماند تا کامرانی فر را دبیرکل رسمی فدراسیون کند.

اخبار داغ 

دعوای زشت سارا و نیکا با هم در لایو زنده ! + فیلم خجالت آور برترین های قرن با عباس رضوی: علی دایی را به دهه پنجاه میبرم تا تیمم کامل شود خط و نشان غول آمریکایی برای قهرمان ایرانی کشتی سنگین وزن جهان استوری عجیب سامان قدوس پس از تساوی ایران برابر کره جنوبی کریستیانو رونالدو و 115 گل ملی؛ چه وقت، چگونه و در چه شرایطی؟ چه تعداد از گل های ملی کریستیانو رونالدو و لیونل مسی پنالتی بوده است؟

منبع: طرفداری

کلیدواژه: عنوان سرپرست دبیرکلی فدراسیون فدراسیون فوتبال منصور قنبرزاده کامرانی فر عزیزی خادم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۳۷۷۴۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ویسی به کمیته انضباطی احضار شد

به گزارش خبرگزاری علم و فناوری آنا و به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، عبدالله ویسی، سرمربی تیم فولاد به دلیل نقض ماده ۷۱ مقررات انضباطی پس از بازی با تیم آلومینیوم اراک، به کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال دعوت شد.

ویسی بعد از بازی با آلومینیوم به شدت از وضعیت سلامت لیگ و عدم نظارت از سوی فدراسیون انتقاد کرد. 

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • آتیلا حجازی: امیدوارم نام استقلال تغییر نکند/ بی‌درنگ پیشنهاد سرپرستی را قبول کردم
  • برگزاری دوباره انتخابات کمیسیون ورزشکاران دوومیدانی/ رسولی رئیس شد، تفتیان رای نیاورد!
  • انتخابات مرحله دوم دوازدهمین دوره مجلس در قائم‌شهر تمام‌الکترونیک برگزار می‌شود
  • فراخوان ویسی به کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال
  • ویسی به کمیته انضباطی احضار شد
  • شکوری: به دنبال ایجاد تنوع در دوره های آموزشی هستیم
  • اسبقیان: وضعیت سرپرستی در فدراسیون‌ها را جمع می‌کنیم
  • انتخاب صدیقه خادم به عنوان نایب رئیس بانوان فدراسیون کبدی
  • صدیقه خادم نایب رییس بانوان فدراسیون کبدی شد
  • رئیس فدراسیون والیبال: موفقیت با ایران برای پائز مهم است/ منافع ملی بالاتر از منافع شخصی است