Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-04@13:48:47 GMT

صدور ۴۲ پروانه کاربرد علامت استاندارد در گیلان

تاریخ انتشار: ۲۱ مهر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۳۷۷۴۶۰

صدور ۴۲ پروانه کاربرد علامت استاندارد در گیلان

به گزارش خبرنگار مهر، علیرضا نیک کار بعد از ظهر چهارشنبه در نشست خبری به مناسبت هفته استاندارد با اشاره به صدور ۴۲ پروانه کاربرد علامت استاندارد در چهار ماه نخست سال، افزود: تعداد شش پروانه تشویقی استاندارد نیز در این مدت صادر شده است.

معاون ارزیابی انطباق اداره کل استاندارد گیلان با بیان اینکه در شش ماه نخست امسال بیش از ۹۵۳ اظهارنامه صادراتی ارزیابی شد، ادامه داد: ۵۶۶ گواهی انطباق اظهارنامه واردات نیز ارزیابی شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه ۲۳ جایگاه سی ان جی پرخطر در سطح استان گیلان شناسایی شد، گفت: این جایگاه‌ها باید پس از رفع نواقص و تأیید، به فعالیت خود ادامه دهند.

انجام ۱۵۰ بازرسی از نشان استاندارد در گیلان

معاون استانداردسازی و آموزش اداره کل استاندارد گیلان نیز در این نشست اظهار کرد: از سال گذشته میزان فعالیت‌های کمی خود را کاهش و نسبت به ارتقای کیفیت استانداردهای ملی اقدام شده است.

مهدی محمدی گفت: سالی ۵۰ مورد تدوین استاندارد داشته ایم که سال گذشته این میزان ۱۸ مورد بوده و امسال نیز ۱۰ مورد برنامه تدوین ملی استاندارد را در دستور کار داریم.

وی با اشاره به بازرسی از ۱۵۰ مورد نشان استاندارد، عنوان کرد: پیشنهاد تدوین استاندارد بین المللی در زمینه گازهای گلخانه‌ای را برای ایزو ارسال کرده‌ایم.

کد خبر 5326956

منبع: مهر

کلیدواژه: نشست خبری علامت استاندارد استان گیلان مهدی محمدی ویروس کرونا بوشهر آمار کرونا واکسن کرونا هفته ناجا کرمانشاه نیروی انتظامی شیوع کرونا گرگان ایلام هفته نیروی انتظامی قزوین شیراز عکس استانها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۳۷۷۴۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیش‌نویس نقشه راه فرهنگی شاهرود تدوین شود

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام عباس امینی ظهر پنجشنبه در نشست شورای فرهنگ عمومی شاهرود در کانون شهید بهشتی این شهرستان خواستار تدوین پیش‌نویس نقشه راه فرهنگی شهرستان شد و بیان کرد: نیاز است که در زمینه ارتقای فرهنگی شهرستان یک الگو و برنامه منظم و مدون وجود داشته باشد.

وی با بیان اینکه این نقشه راه باید تکالیف هر دستگاه فرهنگی و اجرایی را در قبال مسائل فرهنگی جامعه مشخص سازد، افزود: تدوین پیش‌نویس نقشه راه فرهنگی شهرستانی یکی از الزاماتی است که اگر بتوانیم در شورای فرهنگ عمومی آن را مصوب کنیم، توانسته‌ایم برای این شهر چیزی را به یادگار بگذاریم.

امام جمعه شاهرود با اشاره به عدم تصویب پیش‌نویس نقشه راه فرهنگی شهرستان شاهرود توسط مسئولان کشوری، به واسطه عدم پیوست استانی، گفت: تأیید این نقشه راه فرهنگی نیازمند پیگیری مسئولان فرهنگی شهرستان شاهرود است.

امینی با بیان اینکه برای نقشه راه فرهنگی مکاتباتی صورت گرفته است تا بتوانیم آن را مصوب کنیم، افزود: با نماینده ولی فقیه در استان سمنان و استاندار سمنان نیز در این ارتباط نامه نگاری‌هایی صورت گرفته اما نیاز است که مسئولان محلی آن را پیگیری کنند.

وی به برگزاری یادواره بزرگ شهدای روحانی شهرستان شاهرود نیز اشاره کرد و گفت: این مراسم معنوی شنبه برگزار می‌شود و نیاز است که دستگاه‌های فرهنگی در فضا سازی، تبیین اهمیت این همایش و دعوت از مردم برای حضور در آن پیشگام شوند.

کد خبر 6095204

دیگر خبرها

  • ثبت بیش از ۱۱ هزار زایمان طبیعی در البرز
  • سرعت شبکه 6G در آزمایش جدید به ۱۰۰ گیگابیت بر ثانیه رسید
  • سند چشم‌انداز شهرستان کاشان باید ‌تدوین شود
  • نقشه راه بهره‌گیری از دانش هسته‏‌ای در حوزه گیاهان دارویی و طب سنتی تدوین می‌شود
  • صدور هشدار سطح زرد هواشناسی در گیلان
  • علامت استاد حقیقی داشتن تزکیه برای تسخیر قلوب است
  • موی روی لاله گوش نشانه چیست؟
  • پیش‌نویس نقشه راه فرهنگی شاهرود تدوین شود
  • جمع آوری ۶ قلم کالای غیر استاندارد در نمایشگاه بین‌المللی قزوین
  • زمان حراج بعدی شمش طلا اعلام شد+ شرایط