Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- نماینده مردم شهرستان‌های گرمسار و آرادان در مجلس شورای اسلامی خطاب به استاندار سمنان گفت: زمینه برای حضور و ادامه فعالیت سرمایه‌گذاران به ویژه در بخش بهداشت و درمان فراهم شود.‌ - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از سمنان، اردشیر مطهری در جلسه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید شهرستان گرمسار اظهار داشت: 55 درصد از صنعت استان در شهرستان گرمسار و آرادان قرار دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه خوشبختانه با اقدامات مفید انجام شده ، اشتغال قابل توجهی در سطح شهرستان ایجاد شده است، گفت: بهترین‌ سربازان اقتصادی نظام، تولیدکنندگان و صنعت‌گران‌ هستند.

نماینده مردم شهرستان‌های گرمسار و آرادان در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه باید در  پیش پای تولیدکنندگان، فرش قرمز پهن کنیم، افزود: باید به عنوان‌ میزبان سرمایه‌گذاران در جهت خدمات دهی بی منت به این عزیزان تلاش کنیم..

مطهری عنوان کرد: در شهرستان های گرمسار و آرادان ، اقدامات بسیار خوبی به انجام رسیده  و سرعت عمل مناسبی به چشم می خورد، اما این تلاش‌ها کفایت نمی‌کند.

وی گفت: سرمایه گذاران با نگاه برد، برد در منطقه ما سرمایه گذاری کرده‌اند.

نماینده مردم گرمسار و آرادان در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: از استاندار سمنان‌ می خواهیم تا با تدبیر خود ، تلاش کنند تا زمینه برای حضور و ادامه فعالیت سرمایه‌گذاران به ویژه در بخش بهداشت و درمان فراهم شود.‌

مطهری گفت: بیش از یک هزار و 161 کارخانه در شهرستان گرمسار فعالیت دارند؛ بنابراین باید اولویت اصلی اشتغال برای این کارخانجات، اهالی استان و شهرستان باشند.

وی با تأکید بر اینکه امروز همه باید در خدمت اشتغال و تولید باشیم، افزود: بیکاری عامل تمام بدبختی های است.

نماینده مردم گرمسار و آرادان در مجلس شورای اسلامی تأکید کرد: اگر موانع کنار برود و ارتباط با مدیریت عالی استان تسهیل شود، بی شک جلوی بسیاری از فسادها و مشکلات گرفته خواهد شد.

50 درصد از صنعت استان سمنان در گرمسار قرار دارد

مجتبی بوربور، سرپرست فرمانداری شهرستان گرمسار نیز اظهار داشت: شهرستان‌گرمسار توانمندی مناسب و ارزشمندی در بخش های مختلف، بویژه در بخش کشاورزی دارد.

وی افزود: وجود دام‌های سبک و سنگین فراوان در این شهرستان، از ظرفیت‌های غنی دامداری این شهرستان حکایت دارد.‌

سرپرست فرمانداری شهرستان گرمسار بیان کرد: آثار تاریخی بسیار مهم و ارزشمندی در شهرستان گرمسار قرار دارد که گویای قدمت این شهرستان است.

بوربور عنوان کرد: وجود چندین دانشگاه با هزاران دانشجوی پر تلاش یک ظرفیت بسیار ارزنده برای شهرستان گرمسار است.‌

سرپرست فرمانداری شهرستان گرمسار گفت: بیش از 450 خانوار عشایر در سطح شهرستانهای گرمسار و آرادان فعالیت دارند که از این تعداد، 250 خانوار متعلق به شهرستان‌گرمسار است.‌

حمایت از سرمایه گذاران در دستور کار مدیران خراسان جنوبی قرار گرفتبرخورد قاطع با فساد و حمایت از سرمایه گذاران مشروع اولویت‌ دادگستری آذربایجان شرقی است

بوربور با بیان اینکه شهرستان گرمسار، پیشانی استان‌ سمنان است، عنوان کرد: بیش از 50 درصد از صنعت استان در غرب استان فعالیت دارند.‌

انتهای پیام/363/ ع

منبع: تسنیم

کلیدواژه: گرمسار و آرادان در مجلس شورای اسلامی گرمسار و آرادان شهرستان گرمسار سرمایه گذاران نماینده مردم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۳۷۷۵۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هشدار نمایندگان استان تهران به وزیر کشور

سید علی یزدی خواه نماینده مردم، تهران، ری، اسلامشهر و شمیرانات در مجلس شورای اسلامی از تدوین نامه‌ای خطاب به وزیر کشور خبر داد که در آن به تصمیمات برای تقسیمات جدیدی کشوری و تعرض به یکپارچگی شهرستان ری اعتراض شده است.

آنگونه که ایلنا روایت کرده، متن این نامه که به امضای جمعی از نمایندگان تهران رسیده به شرح ذیل است:

جناب آقای دکتر وحیدی

وزیر محترم کشور

سلام علیکم؛

با صلوات بر محمد(ص) و آل محمد(ص)؛ همانگونه که استحضار دارید، ملک ری یکی از کهن ترین شهرهای جهان با قدمت بیش از ۸ هزار سال بوده و شیخ البلاد و عروس جهان اسلام با هویت تاریخی، تمدنی و مذهبی خود با تعبیر زیبای رهبر فرزانه انقلاب به عنوان قبله تهران معرفی گردیده است.

پیرو اخبار واصله در خصوص طرح تشکیل استان های تهران غربی و شرقی، تاکید می گردد طرح مذکور به هیچ وجه نباید منجر به جابجایی محدوده جغرافیایی فعلی شهرستان ری و بخش های پنجگانه ... ری گردد.

هرگونه تغییر و جابجایی در محدوده سیاسی کنونی، علاوه بر صدمه به هویت و تاریخ این شهرستان، خسارات جبران ناپذیری بر سرمایه های مادی و معنوی مردم ولایت مدار شهرستان ری وارد و موجبات اعتراض شدید اهالی و ساکنین را فراهم می آورد.

لذا تقاضامند است دستور فرمائید از هرگونه تغییر و جابجایی در محدوده جغرافیایی شهرستان ری احتراز و قبله تهران بدون کوچکترین خدشه و به صورت یکپارچه در حریم حرم حضرت عبدالعظیم (ع) حفظ گردد و جزیی از استان تهران مرکزی باقی بماند.

بدیهی است با توجه به مطالبات مردمی جهت تحقق این مهم، از همه اختیارات و ظرفیت های قانونی مجمع نمایندگان تهران در مجلس شورای اسلامی استفاده خواهد گردید.

tags # مجلس سایر اخبار اسرار تکامل آلت‌ جنسی؛ رابطه جنسی انسان‌های اولیه مثل گوریل‌ها بود؟ (تصاویر) «زو»؛ گاو عقیم و غول‌پیکری که توسط انسان‌ها به وجود آمد! اتفاق عجیب که همزمان با انقراض دایناسورها در زمین رخ داد! (تصاویر) کشف پرنده‌ عجیبی که سمت راست بدنش نر است و سمت چپش ماده!

دیگر خبرها

  • لایحه اصلاح قانون مالیات‌های مستقیم سازوکار مشارکت مردم در بخش مولد را تسهیل خواهد کرد
  • مجلس آینده آمیخته‌ای از تجربه و نگاه‌ نو است
  • معافیت‌های هدفمند مالیاتی منجر به افزایش مشارکت مردم در تولید کشور خواهد شد
  • حضور وزیر کشور در غرفه کرمانشاه در نمایشگاه ایران اکسپو
  • نماینده مجلس: پرداخت وام در کشور به کلی تعطیل شده است
  • حضور سرمایه‌گذاران در غرفه استان فارس قابل توجه بود
  • معرفی ۱۱۰ فرصت اقتصادی خراسان جنوبی به سرمایه‌گذاران
  • پورابراهیمی: طرح مالیات بر سوداگری به کاهش التهابات بازار خودرو، ارز، طلا و مسکن کمک می‌کند
  • دعوت معاون استاندار فارس از سرمایه‌گذاران داخلی و خارجی
  • هشدار نمایندگان استان تهران به وزیر کشور