Web Analytics Made Easy - Statcounter

حمیدرضا طاهریان معاون توسعه مشارکت‌های کمیته امداد استان اصفهان در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان با اشاره به این که کمیته امداد استان در حال حاضر با ۹۸هزار و ۵۶۷حامی، حمایت از ایتام و محسنین را برعهده گرفته اندگفت: حمایت از ۱۸هزار و ۹۲۱ فرزند محسنین و ۵ هزار و ۷۹۴فرزند یتیم را بر عهده‌دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اوافزود: حامیان اصفهانی با اهداء ۱۹ میلیاردتومان به‌صورت نقد و غیرنقد به فرزندان ایتام و محسنین، رشد ۲۵درصدی نسبت به مدت مشابه سال گذشته را رقم زدند.

اوافزود: با توجه به مبلغ واریزی حامیان، به‌طور میانگین ماهانه به فرزندان ایتام مبلغ حدود ۵۰۰ هزار تومان واز طریق کارت‌های عضو شتاب به‌طور مستقیم برای فرزندان محسنین نیز ۲۰۰ هزار تومان به‌حساب آن‌ها واریزمی شود.

او بابیان این که حامیان استان در شور عاطفه‌ها نیز نقش‌آفرینی کردند گفت: امسال ۷۷۰ پایگاه شور عاطفه‌ها در سراسر استان مستقر بود که با مساعدت خیران ۱۶ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان در قالب اهدای کالا شامل: لوازم التحریر، کتب کمک آموزشی و لوازم الکترونیکی، همچنین مبلغ ۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان به صورت نقد جمع آوری شد.

اوبا بیان اینکه سال گذشته با توجه به تغییر شرایط تحصیلی از حضوری به مجازی، بیش از ۴ هزار تبلت بین دانش آموزان و دانشجویان توزیع شد افزود: در برنامه شور عاطفه ها، سال گذشته کمک‌های جمع آوری شده ۱۵ میلیارد و ۱۰۰ میلیون تومان بوده است که این رقم در سال جدید ۲۵ درصد رشد داشته است.

او افزود: مردم نیکوکار و خیران عزیز می‌توانند از طریق EKram.emdad.ir نسبت به واریز کمک‌های خود اقدام کنند.

انتهای پیام/ی

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: کمیته امداد امام خمینی ایتام و محسنین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۳۷۷۵۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قیمت دلار و یورو امروز دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳

قیمت انواع ارز در معاملات امروز (دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ماه) در مرکز مبادله ارز و طلای ایران کاهش یافت.

به گزارش تابناک اقتصادی، هر اسکناس دلار امروز (دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ماه) در مرکز مبادله ارز و طلای ایران با ۴۵ تومان کاهش نسبت به روز گذشته، ۴۴ هزار و ۳۱۴ تومان دادوستد شد.

قیمت حواله دلار آمریکا نیز با ۴۱ تومان کاهش نسبت به روز گذشته، ۴۱ هزار و ۳۷۷ تومان معامله شد.

قیمت هر اسکناس یورو نسبت به روز کاری گذشته با کاهش ۳۱ تومانی به ۴۷ هزار و ۴۲۳ تومان و حواله آن با کاهش ۱۳۹ تومانی، ۴۴ هزار و ۲۷۹ تومان قیمت خورد.

اسکناس درهم امارات نیز در روز جاری با ۱۱ تومان کاهش قیمت به ۱۲ هزار و ۶۶ تومان رسید و حواله درهم ۱۱ هزار و ۲۶۷ تومان معامله شد که نسبت به روز کاری گذشته کاهش ۱۱ تومانی داشته است.

دیگر خبرها

  • هزینه کرد ۲۰۰۰ میلیارد تومانی برای مددجویان استان کرمانشاه
  • کمک۱۳میلیارد تومانی خیران زنجانی برای آزادی زندانیان جرایم غیرعمد
  • کمک ۱۳ میلیاردی تومانی خیران برای آزادی زندانیان جرایم غیرعمد
  • کمک ۱۳ میلیاردی تومانی خیران زنجانی برای آزادی زندانیان جرایم غیرعمد
  • هزینه کرد ۲۰۰۰ میلیارد تومانی کمیته امداد برای مددجویان
  • قیمت سکه طرح جدید امروز سه شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • قیمت سکه ۱۱ اردیبهشت چقدر گران شد
  • قیمت سکه و طلا امروز ۱۱ اردیبهشت؛ سکه ۸۰۰ هزار تومان گران شد
  • قیمت سکه و طلا امروز ۱۱ اردیبهشت؛ قیمت سکه و طلا افزایشی شد
  • قیمت دلار و یورو امروز دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳