Web Analytics Made Easy - Statcounter

رییس کمیته غواصی فدراسیون نجات غریق و غواصی از برگزاری مسابقات قهرمانی کشور و انتخابی تیم ملی پس از چهار سال خبر داد. امیرحسین فروغ در گفت‌وگو با ایسنا، درباره علت عدم حضور غواصان در مسابقات جهانی غواصی آزاد به میزبانی ترکیه، اظهار کرد: قرار بود بعد از برگزاری مسابقات انتخابی تیم ملی دو نفر غواص به مسابقات جهانی غواصی آزاد در ترکیه اعزام کنیم که متاسفانه به دلیل کرونا چون کلیه مسابقات قهرمانی کشور و انتخابی تیم ملی در سطح کشور لغو شد، جزیره کیش نیز با وجود چند بار نامه نگاری امکان برگزاری مسابقات را نداشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بنابراین هیچ ملاکی برای گزینش و اعزام ورزشکاران به ترکیه نداشتیم.

وی گفت: چهار سال است که در غواصی مسابقات قهرمانی کشور و انتخابی تیم ملی برگزار نشده و تیم ملی غواصی نداریم. امسال به دنبال آن هستیم که برای اولین بار رقابتهای انتخابی را برگزار کنیم تا زودتر با تشکیل تیم ملی و اعلام رکورد غواصان به فدراسیون جهانی برای شرکت در رویدادهای آینده با چنین مشکلی مواجه نشویم.

رییس کمیته غواصی همچنین با اشاره به افزایش تعداد حجم آموزش‌های غواصی در سال جاری نسبت به گذشته، افزود: امسال ۳ دوره داوری غواصی برگزار کردیم که موفق شدیم برای اولین بار در تاریخ غواصی، ۶۲ داور زن و مرد برای قضاوت در سطح کشور داشته باشیم.

وی در پایان با بیان این که غواصی آسیب زیادی به جامعه غواصی وارد کرد، خاطرنشان کرد: جامعه غواصی از کرونا آسیب زیادی دید که امیدوارم امسال با افزایش حجم کلاس‌های آموزشی به صورت تئوری و عملی خسارات وارد شده را جبران کنیم.

انتهای پیام

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: غواصی فدراسیون نجات غریق و غواصی غواصی فدراسیون نجات غریق و غواصی مسابقات قهرمانی کشور و انتخابی تیم ملی برگزاری مسابقات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۳۷۷۵۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تاریخ شروع فصل جدید لیگ برتر فوتسال مشخص شد

به گزارش ورزش سه، احسان اصولی، رئیس کمیته فوتسال و سازمان لیگ در قسمتی از مصاحبه ای که با خبرنگار ورزش سه داشته است، تاریخ آغاز فصل جدید لیگ برتر فوتسال ایران را اعلام نمود و طبق برنامه ریزی های صورت گرفته از سوی سازمان لیگ، 22 تیرماه هفته نخست لیگ برتر پیگیری خواهد شد و پس از شش هفته با توجه به حضور تیم ملی فوتسال در جام جهانی و برپایی اردوهای آماده‌سازی، لیگ باشگاهی به تعطیلی کشیده می‌شود.

اصولی در گفتگو با خبرنگار ورزش سه پیرامون شروع فصل جدید لیگ برتر و برنامه‌ریزی سازمان لیگ فوتسال گفت: «طبق برنامه‌ریزی که در  سازمان لیگ فوتسال انجام شده ، لیگ برتر امسال  از ۲۲تیرماه شروع می‌شود و بعد از 6 هفته رقابت، مسابقات برای برگزاری اردوی تیم ملی اعزامی به جام جهانی متوقف خواهد شد. البته با توجه به برگزاری مسابقات کافا ممکن است تغییرات دیگری ایجاد شود که حتماً اطلاع‌رسانی می‌کنیم. بدون هیچ تردیدی ما در تیم ملی دسترنج باشگاه‌ها را در اختیار داریم و قدردان مدیران و مربیان باشگاه‌ها هستیم که سهم آنها در هر موفقیت ملی و همین قهرمانی اخیر غیرقابل انکار است. و خودم را مکلف به تقدیر و تشکر از همه باشگاهها در همه لیگ ها بخصوص لیگ برتر میدانم البته ناگفته نماند که روسای هیات های فوتبال در سراسر کشور هم چه در برگزاری لیگ و چه در کشف و شناسایی استعداد های فوتسال نقش بی بدیلی دارند که از تک تک همکارانم در هیات های فوتبال در سراسر کشور سپاسگزارم . ما کاملا درک می‌کنیم که تغییر در برگزاری لیگ برای باشگاه‌ها دشواری به همراه دارد اما قطعاً ارائه نمایش‌های باکیفیت تیم ملی در جام جهانی به ارتقای فوتسال ایران، ایجاد فرصت بیشتر برای لژیونر شدن بازیکنان و مربیان و ... کمک می‌کند. در یک جمله بایدعرض کنم ، موفقیت تیم ملی، موفقیت همه است.»

گفتنی است تیم گیتی پسند اصفهان مدافع عنوان قهرمانی مسابقات به شمار می‌رود و همچنین تیم مس سونگون ورزقان با پنج قهرمانی، دو نایب قهرمانی و دو جایگاه سومی، پُرافتخارترین تیم لیگ برتر محسوب می‌شود و انتظار می‌رود با توجه به اینکه فعالیت تیم‌های مختلف برای حضور در فصل پیش رو آغاز شده ، شاهد یک رقابت جذاب باشیم.

دیگر خبرها

  • قهرمانی رشید و شکست کشتی‌گیر بانک شهر در انتخابی روسیه
  • ساحلی‌بازان در جمع چهار تیم برتر آسیا با کسب سهمیه جهانی
  • والیبال ساحلی زیر 19 ساله‌ ایران سهمیه جهانی گرفت
  • مسابقات دارت آزاد قهرمانی کارگران ایران
  • والیبال ساحلی زیر ۱۹ سال آسیا؛ ایران سهمیه جهانی گرفت
  • والیبال ساحلی زیر ۱۹ ساله‌ ایران سهمیه جهانی گرفت
  • برگزاری مسابقات پرس سینه قهرمانی استان در سقز
  • مسابقات قهرمانی پرس سینه خراسان شمالی برگزار شد
  • تاریخ شروع فصل جدید لیگ برتر فوتسال مشخص شد
  • آغاز اردوی تیم ملی فوتبال هفت نفره بعد از یکسال