Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر، حجت الاسلام اسماعیل صادقی نیارکی روز چهارشنبه در جلسه هم اندیشی قضایی و انتظامی استان که به مناسبت هفته نیروی انتظامی در سال آمفی تئاتر دادگستری برگزار شد، ضمن تبریک هفته نیروی انتظامی و خدا قوت به دلاور مردان و حافظان نظم و امنیت گفت: در عصر حاضر خدمت در نظام جمهوری اسلامی و پیروی از فقیه جامع الشرایط به‌ویژه در امور نظامی و انتظامی توفیق الهی است که باید قدر دان این نعمت و توفیق بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه سبز پوشان عرصه نظم و امنیت با سخت کوشی و تلاش‌های خستگی ناپذیر شبانه روزی رضایت فرمانده معظم کل قوا را جلب کردند و ایشان نیروی انتظامی را یکی از استوانه‌های محکم نظام نام بردند و این رضایت‌مندی رهبر انقلاب بسیار ارزشمند است.

رئیس شورای قضایی استان زنجان در ادامه جلسه که معاونین دادگستری، روسا و دادستان‌های حوزه‌های قضایی و فرماندهان انتظامی استان نیز حضور داشتند با اشاره به اینکه ارتباط تنگاتنگ دستگاه قضایی استان و نیروی انتظامی که به تعبیری دو بال یک کبوتر هستند بیان کرد: در سایه این ارتباط اجرای سیاست‌ها و برنامه‌های مشترک شتاب مضاعف خواهد گرفت.

رئیس‌کل دادگستری استان زنجان اظهار داشت: ایجاد زیر ساخت‌های نوین الکترونیکی برای تعامل و ارتباط مؤثر میان دو مجموعه و حذف روش‌های سنتی و کاغذی امری ضروری است، البته در این حوزه دادگستری استان گام‌های بلندی در جهت استفاده از سیستم‌های الکترونیکی در همه حوزه‌ها برداشته و امیدواریم در نیروی انتظامی به‌ویژه کلانتری‌ها و پاسگاه‌ها این امر در آینده‌ی نزدیک اجرا شود و دستگاه قضایی آمادگی دارد حمایت‌های لازم را برای ایجاد سیستم‌های نوین انجام دهد.

صادقی نیارکی با بیان اینکه در حوزه جرائم مالی در استان شاهد رشد ۲۹ درصدی هستیم خاطر نشان کرد: با توجه به اهمیت موضوع و تأکیدات رهبر معظم انقلاب در خصوص مراقبت از فضای مجازی که بخشی از مأموریت مشترک دو مجموعه است اقدامات مؤثر و جدی برداریم.

در این نشت سردار جهانبخش فرمانده انتظامی استان زنجان با تقدیر از حمایت‌های ارزشمند دستگاه قضایی استان از نیروی انتظامی گفت: کسب توفیقات در اکثر حوزه‌ها و اجرای دقیق برنامه‌ها در نیروی انتظامی اتفاق نیفتاد، مگر با حمایت قاطع و اثرگذار دستگاه قضایی.

وی با اشاره به اینکه در ۶ ماه نخست امسال بیش از ۱۹ هزار پرونده در مراجع انتظامی استان تشکیل و به دستگاه قضایی ارسال شده است اعلام کرد: مبارزه با فساد به‌ویژه فساد مالی در نیروی انتظامی اقدامات بسیار خوبی انجام شده و در این راستا در شش ماهه نخست امسال نسبت به سال گذشته ۵ برابر افزایش داشته است

در این جلسه به‌پاس زحمات و همکاری ارزشمند نیروی انتظامی از فرماندهان حاضر با اهداء لوح تقدیر به عمل آمد.

کد خبر 5326924

منبع: مهر

کلیدواژه: دادگستری زنجان نیروی انتظامی زنجان اسماعیل صادقی نیارکی ویروس کرونا بوشهر آمار کرونا واکسن کرونا هفته ناجا کرمانشاه نیروی انتظامی شیوع کرونا گرگان ایلام شیراز هفته نیروی انتظامی قزوین عکس استانها انتظامی استان نیروی انتظامی دستگاه قضایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۳۷۷۶۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اضافه شدن ۲۹ نفر به کادر دادگستری فلاورجان

رییس کل دادگستری اصفهان در بازدید از حوزه قضایی شهرستان فلاورجان گفت:: تقویت این مجموعه قضایی تا رسیدن به وضعیت مطلوب ادامه خواهد داشت.

 حجت‌الاسلام والمسلمین اسدالله جعفری افزود: در بازدید سال گذشته از دادگستری فلاورجان با توجه به اهمیت این حوزه قضایی و تعداد پرونده‌های وارد شده و موجود در این محل، تصمیماتی برای تقویت نیروی انسانی این حوزه قضایی گرفته شد.

رییس کل دادگستری اصفهان گفت:: در بازدید‌های گذشته روند ارائه خدمت به مراجعان در هر بخش دادگستری این شهرستان بطور دقیق بررسی و تصمیماتی برای رفع مشکلات این حوزه قضایی اخذ شد.

او  آمار صلح و سازش در پرونده‌های شورای حل اختلاف فلاورجان را ۲۷ درصد عنوان کرد و گفت: این آمار با توجه به فرهنگ مهرورزی و نوعدوستی مردم این منطقه، رضایت‌بخش نیست.

حجت‌الاسلام والمسلمین جعفری افزود: هدف دستگاه قضایی در این بخش، رساندن این آمار به میانگین ۳۵ درصدی استان و ۴۳ درصدی کشور تا پایان سال است و این امر با برنامه‌ریزی و تقویت اعضای شورا‌های حل اختلاف از لحاظ علمی ممکن خواهد شد.

باشگاه خبرنگاران جوان اصفهان اصفهان

دیگر خبرها

  • مراقبت از جایگاه وکلا و کارشناسان دادگستری ضروری است
  • دستگاه قضایی آخرین ملجأ و پناهگاه مردم است
  • دستگاه قضایی پیگیر حقوق مالباختگان شرکت‌های خودرویی در قزوین
  • ریسک ورود به پرونده شرکت های خودرویی را پذیرفتیم
  • واحدهای آلاینده سمنان زیر ذره‌بین دستگاه قضا
  • نیمی از پرونده‌های قضایی گرمسار الکترونیکی شد
  • کارخانجات و واحد‌های تولیدی تعطیل و نیمه تعطیل شناسایی شود
  • کشف روزانه ١٢ سلاح غیر مجاز در استان کرمان
  • دیدار چهره به چهره رییس دادگستری شهرستان کوهبنان با زندانیان
  • اضافه شدن ۲۹ نفر به کادر دادگستری فلاورجان