Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش روز چهارشنبه ایرنا از روزنامه واشنگتن پست؛ این شایعات حاکیست که بسیاری از خلبانان و کارکنان این شرکت به علت مخالفت با اجباری شدن تزریق واکسن کووید – ۱۹، دست از کار کشیده و پروازها را با اختلال روبه رو کرده اند.

رسانه های سنتی ایالات متحده به نقل از بیانیه های سوث وست، اتحادیه خلبانان این شرکت و سازمان هوانوردی فدرال، با رد گمانه زنی های گسترده شبکه های مجازی درباره علت لغو و تاخیر گسترده در پروازهای برنامه ریزی شده در نتیجه اعتراض یک خلبان به دریافت اجباری واکسن، اعلان کرده اند که مدرکی برای اثبات این سخن در دست نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اما رسانه ها و شبکه های اجتماعی راست گرا در جهان موازی مجازی، به این گمانه زنی ها دامن زده اند و حتی قانونگذاران جمهوری خواهی مانند اندی بیگس و سناتور تد کروز، از کارکنان این شرکت با تصور مبارزه با دریافت واکسن اجباری، حمایت کرده اند.

تاکر کارلسون مجری برنامه فاکس نیوز نیز بدون ارائه مدرکی، مطالب مشابهی گفته مبنی براینکه شماری زیادی از خلبانان سوث وست با اعلان بیماری، فعالیت این شرکت را مختل کرده اند که اقدامی کاملا پایه ای برای نافرمانی غیرخشونت آمیز مدنی به شمار می رود و در خانه هایشان مانده اند.

او مطلب خود را به خلبانی که می خواست ناشناس بماند، نسبت داد و با یک خلبان معترض به اجباری شدن واکسن نیز گفتگوی زنده کرد که ظاهرا با این شرکت، قرارداد نداشته است.

اما این واقعیت که هیج یک از خلبانان این شرکت، این شایعه را تائید نکرده اند، این تصور را که اجباری شدن واکسن، موجب لغو شدن پروازها شده را تضعیف می کند. ظاهرا انگیزه آغاز و تقویت این شایعه، دادخواست روز جمعه اتحادیه خلبانان سوث وست در اعتراض به اجباری شدن واکسن درست پیش از لغو شدن ناگهانی هزاران پرواز بوده، هر چند به معنی مرتبط بودن این ۲ رخداد نمی تواند باشد.

سوث وست در چهارم اکتبر (12 مهر ماه) به خلبانان و کارکنانش اعلان کرد که باید از دستور اجباری شدن واکسن جو بایدن رئیس جمهوری پیروی کند و گرنه قراردادهای این شرکت با دولت فدرال باطل خواهد شد. این شرکت افزود: همه کارکنان یا باید واکسن بزنند یا مدارک مذهبی، پزشکی یا ناتوانی جسمانی ارایه دهند تا ارتباط کاری آنان با شرکت ادامه یابد.

صدها تن از کارکنان معترض شرکت هواپیمایی امریکن ایرلاینز شامل خلبانانش روز جمعه هم زمان با شکایت اتحادیه خلبانان سوث وست، در برابر ستاد آن شرکت در فورت وورث گردآمده بودند.

سوث وست در پی این رخدادها، روز شنبه اعلان کرد که بسیاری از پروازهایش (بیش از ۸۰۰ پرواز) لغو شده و ۶۲۲ پرواز دیگر با تاخیر اجرا می شود و علت این اختلال ها را به هوای نامساعد، مشکلات فنی و فرودگاهی، کمبود کارکنان به علت نزدیک بودن یک تعطیل ملی و استراحت برخی کارکنان برج های مراقبت در پی تزریق واکسن نسبت داد.

شرکت هوانوردی فدرال نیز این اختلال ها را به هوای نامساعد، رزمایش ارتش و کمبود کارکنان برج های مراقبت نسبت داده است.

برچسب‌ها کرونا تاخیر پروازها واکسن کووید 19 ایالات متحده آمریکا جو بایدن دولت بایدن واکسن کرونا هواپیما

منبع: ایرنا

کلیدواژه: کرونا تاخیر پروازها واکسن کووید 19 کرونا تاخیر پروازها واکسن کووید 19 ایالات متحده آمریکا جو بایدن دولت بایدن واکسن کرونا هواپیما اجباری شدن واکسن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۳۷۷۸۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمایت از احداث واحد‌های مسکونی در محدوده کارخانجات فارس

استاندار فارس از احداث واحد‌های مسکونی ویژه اسکان مدیران، مهندسان و کارگران در محدوده کارخانجات و واحد‌های تولیدی بزرگ اعلام حمایت کرد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از شیراز، محمدهادی ایمانیه در نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی ایران (اکسپو 2024) از برخی غرفه‌های تولیدکنندگان صنایع دستی، آلومینیوم و فولاد این استان بازدید کرد و با اشاره به اقدامات و فعالیت‌های این مجموعه در راستای توسعه زیرساخت‌ها و تکمیل زنجیره ارزش فولاد در استان فارس، اظهارداشت: خوشبختانه در دستیابی به اهداف از پیش تعریف شده در این زمینه تا حدود زیادی پیش رفته است.

وی در همین راستا به عملکرد وهمکاری شرکت فولاد غدیر نی‌ریز در زمینه اجرای طرح انتقال آب از خلیج فارس اشاره و خاطرنشان کرد: عملیاتی شدن طرح انتقال آب علاوه بر تامین آب مورد نیاز شرکت فولاد نی‌ریز، زمینه آزاد شدن بخشی از منابع آبی این شهرستان برای سایر مصارف آشامیدنی و کشاورزی را فراهم می‌کند.

استاندار فارس به مسئولیت‌های اجتماعی فولاد غدیر نی‌ریز نیز اشاره کرد و گفت: احداث پارک برای استفاده عموم مردم شهرستان به همراه فراهم کردن زمینه انتقال و تامین آب آشامیدنی برای روستا‌های اطراف از جمله اقدامات ارزشمند این مجموعه است.

ایمانیه احداث مسکن مورد نیاز مدیران، مهندسان و کارکنان واحد‌های بزرگ صنعتی در نزدیکی و محدوده این واحد‌ها را زمینه‌ساز کاهش ترافیک، کاهش هزینه‌ها و آرامش کارکنان توصیف کرد و ادامه داد: به همین دلیل این اقدام را از کارخانه‌های بزرگ استان مانند فولاد غدیر نی ریز شروع کردیم و اعلام می‌کنیم که مدیریت ارشد استان از احداث واحد‌های مسکونی کارکنان در محدوده واحد‌های تولیدی و صنعتی بزرگ حمایت خواهد کرد.

محمد هادی ایمانیه همچنین از غرفه آلومینیوم جنوب بازدید و با مدیرعامل این شرکت دیدار و گفتگو کرد.

انتهای پیام/424/.

دیگر خبرها

  • اعتراف آسترازنکا: لخته شدن خون و کاهش پلاکت خون!
  • از سرگیری پروازهای ترکیش ایرلاین به افغانستان
  • ۲۲ سال حبس برای عامل اطلاعاتی آمریکا به جرم فروش اسناد محرمانه
  • علت اختلال خط ۵ متروی تهران مشخص شد
  • تحصن و اعتراض کارکنان شرکت پخش فراورده های نفتی تهران
  • حمایت از احداث واحد‌های مسکونی در محدوده کارخانجات فارس
  • اعتراف «آسترازنکا» درباره عوارض جانبی واکسن
  • اعتراف «آسترازنکا» برای اولین‌بار درباره عوارض جانبی خطرناک واکسن خود
  • هواپیمایی لوفت‌ هانزا لغو پروازهای خود به تهران را تا ۲۰ اردیبهشت تمدید کرد
  • هواپیمایی لوفت‌هانزا لغو پروازهای خود به تهران را تا ۲۰ اردیبهشت تمدید کرد