Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبکه خبر»
2024-05-05@02:28:32 GMT

آماده باش دامپزشکی برای مقابله با آنفلوآنزای پرندگان

تاریخ انتشار: ۲۱ مهر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۳۷۸۱۸۷

‍‍‍‍‍‍

رئیس سازمان دامپزشکی گفت: در موج جدید (از اواسط شهریور ماه) هیچ موردی از بیماری آنفلوآنزای فوق حاد پرندگان مشاهده نشده است. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر، ماکنعلی در این باره به خبرنگار ما گفت: در موج قبلی بیماری آنفلوآنزای فوق حاد پرندگان ۶۵ نقطه درگیر در کشور ویروس شناسایی، تایید قطعی، مهار و مختومه شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



رئیس سازمان دامپزشکی افزود: در ابلاغیه جدید، ۱۹ استان کشور دارای شبکه مونیتورینگ پیشرفته، ۹۲ تیم نیرو‌های واکنش سریع و مزارع پرورش طیور در آماده باش کامل قرار گرفتند. کد ویدیو دانلود فیلم اصلی برچسب ها: آنفلوآنزای پرندگان ، دامپزشکی ، آماده باش ، واکسیناسیون پرندگان

منبع: شبکه خبر

کلیدواژه: آنفلوآنزای پرندگان دامپزشکی آماده باش واکسیناسیون پرندگان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبکه خبر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۳۷۸۱۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مانور پیشگیری از آبگرفتگی احتمالی و کمک به دفع آب‌های سطحی در معابر و خیابان‌های اهواز

پس از اعلام هشدار در خصوص بارندگی و احتمال آبگرفتگی، ستاد مدیریت بحران شهرستان اهواز تشکیل جلسه داد و ادارات و دستگاه‌ها را حالت آماده باش قرار داد.

هم اکنون اکیپ‌های عملیاتی شرکت آب وفاضلاب اهواز  در کنار شهرداری اهواز برای مقابله با هرگونه آبگرفتگی در سطح شهر آمادگی لازم را دارند. پمپ‌های جمع آوری آب‌های سطحی نیز در نقاطی که احتمال آبگرفتگی وجود دارد نصب شده است.

شرکت آب و فاضلاب نیز در روز‌های اخیر ضمن اعمال مراقبت‌های بهره برداری در جهت ظرفیت سازی و بازآماد ۱۴۸ ایستگاه انتقال فاضلاب و بکارگیری ۷۰ دستگاه ماشین آلات سنگین، نیمه سنگین، تجهیزات، حدود ۵۰۰  نیروی ماهر و عملیاتی، برای مقابله با هرگونه بحران احتمالی به منظور جمع آوری آب‌های سطحی و هدایت روان آب‌ها را در حالت آماده باش قرار داد.

باشگاه خبرنگاران جوان خوزستان اهواز

دیگر خبرها

  • بیش از ۲ میلیارد قطعه بچه میگو در استان بوشهر تولید می‌شود
  • هشدار دامپزشکی زرند درباره بیماری تب کنگو
  • آماده باش تیم‌های عملیاتی نیشکر برای مقابله با آبگرفتگی
  • چگونه می‌توان با بیماری هلندی مقابله کرد؟
  • جلوگیری از واردات واکسن‌های دامی دارای مشابه داخلی
  • آغاز تولید ۲ میلیارد قطعه بچه میگو در بوشهر + فیلم
  • پیشگیری از آنفولانزای فوق حاد پرندگان با تزریق واکسن ایران‌ساخت
  • نظارت دامپزشکی کرمان بر کارخانجات شیر و مراکز عرضه شیر خام
  • ثبت بالاترین رکورد جوجه‌ریزی در سال ۱۴۰۲ / کاهش ۴۱ درصدی کانون بیماری در واحدهای پرورشی
  • مانور پیشگیری از آبگرفتگی احتمالی و کمک به دفع آب‌های سطحی در معابر و خیابان‌های اهواز