Web Analytics Made Easy - Statcounter

آئین تجلیل از آتش‌نشانان و فعالین حوزه ایمنی منطقه بزرگ معدنی و صنعتی گل‌گهر شب‌گذشته با حضور مدیرعامل و معاونین شرکت گل‌گهر و مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کرمان برگزار شد. در این آئین مهندس ایمان عتیقی مدیر عامل شرکت گل‌گهر با بیان اینکه جمع ۲۷۰ نفره آتش‌نشانان منطقه گل‌گهر به خاطر تبحر خاصشان می‌توانند یک تیم پا به کار برای استان کرمان باشند، گفت: شرکت گل‌گهر از لحاظ تامین زیرساخت‌های ایمنی پیشگیرانه به گونه‌ای برخورد کرده که این افراد در کمترین ریسک قرار داشته باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی ضمن پاسداشت خدمات و تلاش‌های آتش‌نشانان و کادر ایمنی منطقه گل‌گهر، اظهار داشت: هیات مدیره گل‌گهر و شرکت‌های وابسته، آمادگی این را دارند که از ابزار‌های روز دنیا برای افزایش ایمنی کارکنان استفاده کند و تا کنون هم در این راستا بهترین عملکرد وجود داشته است.

مهندس عتیقی تاکید کرد: تیم قوی ایمنی گل‌گهر همیشه آمادگی داشته که هر اتفاقی در شهرستان سیرجان و استان بیفتد با تمام توان کمک کند.

معاون توسعه مدیریت و سرمایه انسانی شرکت گل‌گهر نیز در این مراسم گفت: بر طبق گزارش‌های اداره کار که حوزه ایمنی و آتش‌نشانی منطقه گل‌گهر را رصد می‌کنند، این منطقه در موضوع ایمنی سرآمد معادن کشور، مجموعه‌های صنعتی و کارخانجات است.

مهندس مجید علیدادی افزود: تلاش این گروه چه به لحاظ توان تخصصی و چه تعهد و کوشش و جدیت در کار باعث شده ما کمترین حوادث و آسیب‌ها را داشته باشیم و اگر اتفاقی هم افتاده به بهترین نحو عمل کرده‌اند.

مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کرمان نیز گفت: یکی از وظایف اصلی وزارت کار، تعاون و رفاه اجتماعی صیانت از نیروی کار است که یکی از ابعاد آن سلامت و حفظ جان کارکنان و کارمندان مجموعه‌های کاری است.

رضا اسماعیلی تاکید کرد: ما به دنبال این هستیم که شرکت گل‌گهر نماد ایمنی و پیاده‌سازی استاندارد‌های ایمنی در استان و کشور باشد و این مهم بدون همکاری و تلاش همه اجزای ایمنی شرکت‌های منطقه گل‌گهر میسر نمی‌شود.

در ادامه این مراسم دکتر مجید علیزاده، استاد دانشگاه و مشاور HSE شرکت گل‌گهر گفت: در حوزه‌های عملیاتی و غیر عملیاتی ممکن است به توانایی‌های ذهنی و شناختی نیاز داشته باشیم، اما یک آتش‌نشان باید در سه بعد جسمانی، ذهنی و هم‌چنین شناختی و ادراک و هوش توانمند باشد تا بتواند تصمیم‌های مهمی را در لحظه و در شرایط غیر مترقبه بگیرد و عملیات موفقی داشته باشد.

وی افزود: امیدوارم شرکت گل‌گهر در ده سال آینده اتیکت سازمانی بسیار قوی در ویترین صنعت کشور باشد و با توجه به اینکه در جهانی به شدت در حال تغییر هستیم، مسائل HSE و ایمنی باید به همان نسبت حرکت کند، چون HSE برای ما ارزش است نه اولویت تا تحت هیچ شریطی تغییر پذیر نباشد.

در پایان این مراسم از آتش نشانان منطقه گل گهر با اهدا لوح تقدیر شد.

منبع: پول نیوز

کلیدواژه: شرکت گل گهر آتش نشانان استان کرمان منطقه گل گهر شرکت گل گهر آتش نشانان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.poolnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پول نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۳۷۸۲۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فیلم | آتش سوزی یک هتل در محدوده میدان ولیعصر تهران

تین نیوز

یک مجتمع اقامتی در محدوده میدان ولیعصر دچار حریق شد.

به گزارش تین نیوز به نقل از ایسنا، حوالی ساعت ۱۹:۳۰ عصر امروز یک مجتمع اقامتی در محدوده میدان ولیعصر تهران دچار حریق شد که در پی آن عوامل آتش نشانی به همراه نردبام و تجهیزات مربوطه به محل حادثه اعزام شدند.

مشاهدات خبرنگار ایسنا از محل حاکی از آن است که حریق در طبقات منفی این ساختمان رخ داده و آتش نشانان در حال اطفای حریق و تخلیه دود هستند.

بنابر اعلام افراد حاضر در محل و مسئولان این هتل آتش نشانان ظرف مدت سه دقیقه پس از اولین تماس با سامانه  ۱۲۵ در محل حاضر شده و عملیات خود را آغاز کردند.

پیگیری ها حاکی از آن است که حریق در یک انباری در زیرزمین این هتل رخ داده است. چند کارگر مشغول جوشکاری در قسمتی از این انباری بودند که جرقه های جوشکاری بر روی چند تکه کاغذ و مقوا افتاده و منجر به آتش سوزی شده است. 

در حال حاضر تمامی مسافران و پرسنل این هتل در سلامت کامل هستند و شعله های آتش نیز خاموش شده است.

اخبار تکمیلی در این خصوص اعلام خواهد شد.

حجم ویدیو: 3.56M | مدت زمان ویدیو: 00:00:20 دانلود ویدیو آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

دیگر خبرها

  • قرآن آموزان و روزه اولی‌های استان بوشهر تجلیل شدند
  • فیلم | آتش سوزی یک هتل در محدوده میدان ولیعصر تهران
  • یکشنبه‌های الگونمایی؛ این هفته «ایران جوان بمان(جمعیت)»
  • تجلیل از ۵۰ شاعر و شاعره محله دستگرد در «گنج‌های پنهان»
  • آدرس غلط در بحث ایمنی خودرو‌ها | تحول در حوزه هوش مصنوعی 
  • تجلیل از فرهیختگان شهر در منطقه ۱۵ اصفهان
  • پیوستن رهبران فناوری دنیا به هیئت فدرال ایمنی هوش مصنوعی آمریکا
  • مترو تهران؛ 25 سال تعهد به ایمنی
  • ایمنی هوانوردی در ایران در حد استاندارهای جهانی است
  • آتش‌نشانان، ١٣٨۵ نفر را از مرگ حتمی نجات دادند