Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، «ابوالقاسم علی ویردی» روز چهارشنبه در آیین کاشت نهال در منطقه گردشگری قلی آباد کبودرآهنگ، افزود: برای فرهنگ سازی و به یاد مدافعان سلامت با مشارکت کانون فرهنگی کودکان و نوجوانان شهرستان و با رعایت پروتکل‌های بهداشتی، کار غرس نهال در این منطقه گردشگری انجام شد.

وی افزود: برنامه‌های هفته ملی کودک در راستای فرهنگ سازی و آشنایی هرچه بیشتر جامعه به ویژه کودک و نوجوان با اهمیت منابع طبیعی، درخت و درختکاری و پاسداشت موهبت‌های خدادادی برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس منابع طبیعی شهرستان کبودراهنگ گفت: نزدیکی و آشنا کردن کودکان با طبیعت موجب تعهد همه جانبه آنان نسبت به محیط زیست و منابع طبیعی و همچنین پررنگ شدن اهمیت این موضوع در ذهن کودک می‌شود، ضمن اینکه نهادینه کردن علاقه کودک نسبت به طبیعت و مراقبت از آن در آینده نیز از دیگر دستاوردهای این اقدام است.

علی ویردی افزود: فرهنگ سازی و آشنایی عملی با طبیعت برای کودکان با اجرای چنین طرح هایی در راستای حفظ منابع طبیعی بسیار مفید و اثرگذار است.

وی با اشاره به بحران‌های زیست محیطی پیرامون زندگی بشری، افزود: حفظ و حراست از عرصه‌های طبیعی وظیفه‌ای همگانی است که در سایه آموزش و فرهنگ سازی در سنین پایین به نسل‌های آینده منتقل می شود.

ویژه‌برنامه‌های «روز جهانی» و «هفته ملی کودک» از ۱۶ تا ۲۲ مهر ماه در سال ۱۴۰۰ با شعار «حال خوش کودکی، رنگ خوش زندگی» در حال برگزاری است.

شهرستان کبودرآهنگ در شمال غربی استان همدان واقع شده است.

برچسب‌ها کاشت نهال همدان اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان همدان هفته کودک کبودرآهنگ

منبع: ایرنا

کلیدواژه: کاشت نهال همدان کاشت نهال همدان هفته کودک کبودرآهنگ منابع طبیعی فرهنگ سازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۳۷۸۲۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازگشت ۳۷۰ هکتار از اراضی جنگلی مازندران به طبیعت

به گزارش جام جم آنلاین مازندران،موسی مقیمی معاون حفاظت اداره کل منابع‌طبیعی و آبخیزداری مازندران- منطقه ساری  اظهار کرد: در بحث حفاظت طی ۱۲ ماهه سال گذشته طی ۱۱۵فقره انجامدعملیات آزادسازی مساحت ۳۷۰ هکتار از جنگل‌های استان مازندران به طبیعت برگشت.

وی افزود: در بحث رفع تبصره براساس تبصره ذیل ماه ۵۵، ۸۵۶ فقره به مساحت ۲۱۴ هکتار از اراضی جنگلی صورت گرفت.

معاون حفاظت اداره کل منابع‌طبیعی و آبخیزداری مازندران- منطقه ساری با اعلام اینکه کشفیات چوب الات در طول ۱۲ ماهه یک‌هزار و ۵۰۰ فقره بوده است، گفت: در این زمینه خودروهای توقيف شده هم پس از سیر مراحل قضایی و قانونی آزاد شدند.

دیگر خبرها

  • آفت ملخ در تاغزارهای چند شهرستان خراسان رضوی طغیان کرد
  • بازگشت ۳۷۰ هکتار از اراضی جنگلی مازندران به طبیعت
  • پویش کاشت هزار و ۵۰۰ اصله نهال زالزالک در پیرانشهر
  • ماجرای قطع ۴۰ اصله درخت در کجور چیست؟
  • تصاویر قطع ۴۰ اصله درخت در کجور آرشیوی است
  • ماجرای قطع ۴۰ اصله درخت در کجور نوشهر از زبان رئیس منابع طبیعی
  • پویش کاشت یکهزار و ۵۰۰  اصله نهال زالزالک در پیرانشهر
  • مشارکت منابع طبیعی و آبخیزداری استان و مرکز آموزش قدس سپاه همدان برای تولید و کاشت نهال
  • اجرای طرح مردمی کاشت یک میلیارد درخت در همدان
  • پویش کاشت ۱۵۰۰ اصله نهال زالزالک در پیرانشهر