Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران جوان، حسین سلیمی رئیس سابق دانشگاه علامه طباطبایی در مراسم‌تودیع و معارفه رئیس دانشگاه علامه که هم اکنون با حضور محمدعلی زلفی گل وزیر علوم، تحقیقات و فناوری در دانشگاه علامه طباطبایی در حال برگزاری است با تاکید بر  اینکه در ابتدای ورودم به این دانشگاه در جایگاه مدیریت حس و روح نگرانی و ناامنی در دانشگاه موج می زد گفت: ما توانستیم با کمک استادان و همکاران دانشگاه روحیه جمعی در دانشگاه را تقویت کنیم و فعالیت ها و برنامه های خود را با تکیه بر روح جمعی در دانشگاه پیش ببریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی در ادامه گفت: من در طول مدیریتم ۲۴۰ حکم و ابلاغیه به اساتید دانشگاه زدم و با کمک این افراد توانستیم اقدامات خود را پیش ببریم.

رئیس سابق دانشگاه علامه طباطبایی تاکید کرد: ۷۰ هزار بنا در دانشگاه علامه طباطبایی ساخته شد که دولت فقط حدود ۱۵ میلیارد تومان به صورت اوراق به ما کمک کرد و مابقی را ما براساس قانون بودجه مصوب از برخی جابجایی دارایی های دانشگاه استفاده کردیم و حدود ۳۵ هزار متر مربع محوطه سازی صورت گرفته است.

سلیمی گفت: برنامه اولیه ما در دانشگاه علامه این بود که ۶۰ درصد دانشگاه را به صورت مجتمع تجمیع کنیم که این اقدام انجام شده است و لازم بود نهادهای نصف نیمه در دانشگاه علامه که به ثمر نرسیده بودند به نتیجه برسانیم براین اساس اقداماتی در این زمینه انجام دادیم.

وی تاکید کرد: در حال حاضر ۴ دانشکده دانشگاه علامه از جمله دانشکده تربیت بدنی ، الهیات، ریاضی و آمار و ارتباطات فقط روی کاغذ بودند و تجمع نشده بودند این دانشکده ها باید ساختمان پیدا می کردند که ما توانستیم این اقدامات را انجام دهیم ضمن اینکه برخی فعالیت های عمرانی مانند مسجد مرکزی، کتابخانه، موزه و دفتر نهاد رهبری را در دانشگاه تاسیس کردیم و حتی قبل از مدیریت من دفتر نهاد به صورت مجهز   در دانشگاه وجود نداشت  که من این فعالیتها در طول مدیریت انجام دادیم.

رئیس سابق دانشگاه علامه طباطبایی گفت: در حال حاضر ۱۱ دانشکده در این دانشگاه وجود دارد که ۷ دانشگده در ساختمان های جدید مستقر شدند و ۳ دانشکده از درون دل خود یک دانشکده تاسبس کردند و فقط دانشکده مرکز فعالیت من یعنی حقوق اتفاق تازه ای رخ نداده و امروز تمامی نیازهای این دانشگاه تامین شده است به طوری که بزرگترین کتابخانه دیجیتال کشور تاسیس کردیم‌.

وی گفت: خوشبختانه توانستیم نهادهای تازه ای را در دانشگاه علامه تاسیس کنیم که این نهادها ما را وارد نسل جدید دانشگاه ها می کرد به طوری که در دانشگاه ما تاسیس مرکز رشد متصور نبود و در حال حاضر دو مرکز رشد در این دانشگاه تاسیس شد که جزو موفق ترین مراکز رشد کشور است. حتی واحدها و مراکز ما بازسازی شد و  واحد امور بین الملل را تاسیس کردیم.

وی افزود: ما با بیش از ۶۰  کشور دنیا ارتباط داریم و در ۴ کشور دنیا نیز دفتر ارتباط تاسیس کردیم کشورهای اسپانیا، قزاقستان چین و افغانستان از جمله این کشورها است و سال گذشته دانشگاه برتر کشور در حوزه بین الملل شناخته شدیم.

وی گفت: قبل از کرونا ما هیچ آموزش مجازی در دانشگاه علامه طباطبایی نداشتیم و دوستان ما در حوزه معاونت آموزشی با سرعت کار انجام دادند و در حدود یک و ماه نیم بیش از ۹۸ درصد کلاسها تشکیل شد. و ما در همه شاخصها جهش پیدا کردیم.

سلیمی تاکید کرد: نسبت استاد به دانشجو در دانشگاه علامه از یک به ۴۶ به یک به ۲۶ رسیده است و تعداد مقالات فارسی ما که چاپ شده است سالانه دو برابر شده و فعالیتهای فرهنگی ۷ برابر افزایش یافته است . 

رئیس سابق دانشگاه علامه طباطبایی با تاکید براینکه آرامش، محبت و دوستی مثال زدنی در دانشگاه علامه حاکم شده گفت: نگذاریم فضای محبت و آرامشی که ایجاد شده به جو متشنج و متضاد تبدیل شود چون در جوی که تضاد حاکم باشد اندیشه ای شکل نمی گیرد.

سلیمی در پایان تاکید کرد: خواهش من ار رئیس جدید دانشگاه علامه این است که کمک کند جو پایدار آرامش در دانشگاه علامه حفظ شود و همه دانشگاه را متعلق به خود بداند و دو دستگی در دانشگاه حاکم نشود.

انتهای پیام/ 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: دانشگاه علامه طباطبایی آموزش مجازی رئیس سابق دانشگاه علامه طباطبایی دانشگاه علامه تاسیس کردیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۳۷۸۳۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حکم رئیس دانشگاه تهران برای جمیله علم‌الهدی، همسر ابراهیم رئیسی

رئیس دانشگاه تهران با صدور احکامی همسر رئیس‌جمهور و معاون امور زنان و خانواده رئیس‌جمهور را به‌عنوان عضو هیأت اجرایی جذب دانشکده خانواده این دانشگاه منصوب کرد.

به گزارش مهر، دانشکده علوم خانواده دانشگاه تهران امروز با حضور انسیه خزعلی معاون رئیس جمهور، قاسم عمو عابدینی معاون وزارت علوم تحقیقات و فناوری، محمد مقیمی رئیس دانشگاه تهران و زهرا ناظم بکایی رئیس دانشگاه الزهرا افتتاح شد.

رئیس دانشگاه تهران در این مراسم با اعطای حکمی انسیه خزعلی معاون رئیس جمهور را به عنوان عضو وابسته هیأت علمی و عضو هیأت اجرایی جذب هیأت علمی دانشکده علوم خانواده دانشگاه تهران معرفی و منصوب کرد.

خزعلی در واکنش به این حکم گفت: من هیچ مسئولیتی را اگر نتوانم کار کنم قبول نمی‌کنم.

محمد مقیمی، همچنین جمیله علم الهدی عضو هیأت علمی دانشگاه شهید بهشتی و همسر رئیس جمهور را به عنوان عضو دیگر هیأت اجرایی جذب هیأت علمی دانشکده علوم خانواده دانشگاه تهران معرفی کرد.

در ادامه رئیس دانشگاه تهران فاطمه یزدیان دانشیار دانشکدگان علوم وفناوری‌های میان رشته‌ای را به ریاست این دانشکده منصوب کرد.

دیگر خبرها

  • توضیح دانشگاه تهران درباره پست جدید همسر ابراهیم رئیسی
  • حکم رئیس دانشگاه تهران برای جمیله علم الهدی، همسر ابراهیم رئیسی
  • اعلام آمادگی دانشگاه های ایران برای پذیرش دانشجویان معترض آمریکایی
  • جشنواره اتاق نمونه دانشجویی دانشگاه علامه‌طباطبایی برگزار می‌شود
  • حکم رئیس دانشگاه تهران برای جمیله علم‌الهدی، همسر ابراهیم رئیسی
  • اولین دانشکده علوم خانواده دانشگاه تهران راه‌اندازی شد
  • افتتاح نخستین دانشکده علوم خانواده ایران در دانشگاه تهران
  • افتتاح اولین دانشکده علوم خانواده ایران در دانشگاه تهران
  • اولین دانشکده علوم خانواده ایران در دانشگاه تهران افتتاح شد
  • دومین اجتماع بزرگ مردمی منطقه ۲۲ برگزار می‌شود