Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش رکنا، رئیس کل دادگستری استان اصفهان در پی انتشار گزارشی در یکی از روزنامه‌ها با عنوان « شلیک به زنان در خیابان‌های اصفهان» ، اطلاعات منتشر شده را نادقیق دانست و ضمن تکذیب صدمه به پنج نفر در این ماجرا گفت: دستگاه قضایی با قاطعیت و دقت تا صدور حکم به این پرونده رسیدگی می‌کند.

وی در رابطه با جزییات این ماجرا گفت: پس از تشکیل پرونده‌ای در این زمینه، متهم به سرعت بازداشت و در تحقیقات صورت گرفته اعتیاد این فرد به مواد مخدر صنعتی تائید و مشخص می‌شود وی با استفاده از سلاح ساچمه‌ای به تیراندازی به سه خانم اقدام کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس کل دادگستری استان اصفهان ادامه داد: در جریان رسیدگی به این پرونده ، فقط یک نفر از آن سه نفر به پزشکی قانونی مراجعه می‌کند و طبق نظر پزشکی قانونی جراحت وارده به این فرد از نوع جراحت دامیه و جزئی بوده است.

وی در ادامه ضمن تکذیب ادعاها در مورد آزاد شدن متهم حادثه بعد از چندین روز گفت: متهم قریب به دو ماه بازداشت موقت بوده و تحقیقات مفصل و کاملی در این زمینه صورت می‌گیرد و پس از تکمیل تحقیقات و رفع ابهامات پرونده، به موجب قانون قرار وی به وثیقه تبدیل و با قرار تامین کیفری مناسب آزاد می‌شود.

رئیس کل دادگستری استان اصفهان با تاکید بر اینکه پرونده مسیر قانونی خود را طی می‌کند، گفت: دستگاه قضایی با قاطعیت و دقت تا صدور حکم به این پرونده رسیدگی می‌کند.

حبیبی در پایان از رسانه‌ها خواست که در انتشار اخبار دقت کافی را مورد توجه قرار دهند تا موجبات نگرانی افراد جامعه فراهم نشود.

منبع: رکنا

کلیدواژه: سهام عدالت قیمت خودرو کرونا شلیک پرونده حادثه اخبار حوادث اصفهان زنان دادستان شلیک عجیب سهام عدالت قیمت خودرو کرونا قیمت بازار آزاد سحر قریشی دنیا جهانبخت در اینستاگرام دنیا جهانبخت ریحانه پارسا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۳۷۸۳۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عامل قدرت نمایی با سلاح سرد در رفسنجان دستگیر شد

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان رفسنجان گفت: فردی که در کمربندی جاده سرچشمه با سلاح سرد قدرت نمایی و فیلم آن در فضای مجازی پخش شده بود، توسط عوامل انتظامی دستگیر شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمان و به نقل از روابط عمومی دادگستری رفسنجان، علیرضا محمدی اظهار کرد: در پی انتشار فیلم خشونت‌آمیز فرد شروری در کمربندی جاده سرچشمه که با سلاح سرد قدرت نمایی و به موتورسواران حمله می کرد، موضوع به‌صورت ویژه در دستور کار مأموران انتظامی شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: مأموران موفق شدند با اقدامات تخصصی و اشراف اطلاعاتی، مخفیگاه متهم را شناسایی و پس از هماهنگی با دادستانی در یک عملیات پلیسی وی را دستگیر کنند.

دادستان رفسنجان تصریح کرد: افرادی که بخواهند با اقدامات مجرمانه خود سعی در قدرت‌نمایی، جلب توجه و اعلام موجودیت کنند بدون اغماض با آن‌ها طبق قانون برخورد و با پایش و رصد مستمر این اقدامات و تحرکات توسط پلیس فرصت عرض اندام از آن‌ها گرفته خواهد شد.

کد خبر 749527

دیگر خبرها

  • قتل مسلحانه پزشک ماهشهری؛ کیفرخواست صادر شد
  • کشف جسد زن ۳۶ ساله در باغی در اصفهان
  • صدور کیفرخواست برای‌ متهم قتل پزشک ماهشهری
  • کیفرخواست متهم قتل یک پزشک در بندرماهشهر صادر شد
  • تعرض مرد رمال به زنان به بهانه بخت گشایی
  • دستگیری عامل قدرت نمایی در رفسنجان
  • عامل قدرت نمایی با سلاح سرد در رفسنجان دستگیر شد
  • ماجرای عجیب قتل حسین به دست «ع» گدا
  • رسیدگی پزشکی قانونی به ۲.۱ میلیون پرونده در سال گذشته
  • تحقیقات در خصوص حادثه فوت یک پزشک در شیراز ادامه دارد