Web Analytics Made Easy - Statcounter

رامین امید باراندوزی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این ۲ موی‌تای‌کار استان آذربایجان‌غربی به‌همراه تیم موی تای جوانان و بزرگسالان بانوان استان در مسابقات قهرمانی کشور انتخابی تیم ملی در زنجان حضور داشتند.

وی گفت: در این رقابت‌ها "ثمین یحیوی" موفق به کسب مدال طلا و "نگار جزایری" موفق به کسب مدال برنز شد و به تیم ملی دعوت شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

باراندوزی اضافه کرد: مسابقات جهانی موی‌تای از ۱۶ آذرماه امسال به مدت سه روز در کشور تایلند برگزار می‌شود و تیم کشورمان با حضور ۲ نماینده استان برای این رقابت‌ها در بخش آماده می‌شود.

دبیر هیات انجمن های ورزشی آذربایجان‌غربی تصریح کرد: متاسفانه در این رقابتها قضاوت ناعادلانه و برخی اتفاقات حاشیه‌ای باعث شد تعدادی از موی‌تارکاران استان آذربایجان‌غربی از رسیدن به مدال باز بمانند که ما در همین راستا اعتراض مکتوب خود را به انجمن موی تای کشور و فدراسیون تسلیم نموده ایم.

باراندوزی افزود: از امروز رقابتهای انتخابی تیم ملی جوانان و بزرگسالان آقایان در زنجان آغاز شده است که آذربایجان‌غربی با دو تیم کامل در مسابقات حضور یافته و امیدواریم نمایندگان شایسته موی تای استان با قهرمانی در این مسابقات به تیم ملی دعوت و در مسابقات جهانی خوش بدرخشند.

رشته موی‌تای در آذربایجان‌غربی که از دو سال قبل تحت حمایت هیات انجمن‌های ورزشی استان قرار گرفته موفق به کسب مدال‌های کشوری و بین‌المللی شده است که فرشید کریمی سرمربی تیم ملی نوجوانان و جوانان، ستار قادرزاده، محمد برقی، هاوره احمدی هر سه قهرمان رقابتهای آسیایی ابوظبی امارات و ثمین یحیوی، سبحان عباسی، سروش قادر زینبی هر سه مقام سوم رقابتهای جهانی آنتالیا از این جمله‌اند.

برچسب‌ها اردوی تیم ملی آذربایجان غربی ارومیه موی‌تای

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اردوی تیم ملی آذربایجان غربی ارومیه اردوی تیم ملی آذربایجان غربی ارومیه موی تای آذربایجان غربی موی تای تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۳۷۸۶۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لرستان مقام سوم مسابقات کشتی فرنگی نونهالان کشور را از آن خود کرد

به گزارش خبرگزاری مهر، مسابقات کشتی فرنگی قهرمانی نونهالان کشور با کسب عنوان سومی لرستان به پایان رسید.

در این مسابقات که با حضور ۳۳ تیم مجهز در سالن شهدای هفتم تیر تهران برگزار شد، فرنگی‌کاران نونهال لرستانی با کسب ۹۳ امتیاز پس از تیم‌های مازندران و خوزستان در مکان سوم ایستادند.

برای تیم لرستان در این رقابت‌ها «علی فتحیان» در ۴۱ کیلوگرم با کسب مدال نقره، «محمد مهدی رجانی» در ۴۸ کیلوگرم با کسب مدال برنز، «رضا جلیلی» در ۵۷ کیلوگرم با کسب مدال برنز، «محمدامین رحیمی» در ۶۲ کیلوگرم با کسب مدال برنز و «مهدی کاظمی» در ۱۰۰ کیلوگرم با کسب مدال نقره روی سکو رفتند.

کسب این دستاورد مهم برای کشتی فرنگی رده نونهالان نتیجه برنامه‌ریزی و افق بلند هیئت کشتی لرستان طی سال‌های اخیر و نویدبخش روزهای پرفروغ برای کشتی فرنگی لرستان در سال‌های آینده است.

پس از لرستان تیم‌های اصفهان، فارس، کهگیلویه و بویراحمد، البرز، کرمان، اروند، توابع تهران و تهران به ترتیب در مکان‌های چهارم تا یازدهم ایستادند.

کد خبر 6093625

دیگر خبرها

  • جانشین بولت: هنوز توانایی من را ندیده‌اید
  • ۴ مدال خوش‌رنگ سهم کشتی‌گیران نونهال کهگیلویه و بویراحمدی در مسابقات قهرمانی کشور
  • درخشش بوکسور مراغه‌ای در مسابقات آسیایی
  • دعوت بانوی کردستانی به اردوی تیم ملی سپک تاکرا
  • لرستان مقام سوم مسابقات کشتی فرنگی نونهالان کشور را از آن خود کرد
  • دعوت از اکبر فلاح به کمیته فنی مسابقات کشتی نونهالان
  • چهارسوی ورزش خوزستان
  • ۵۰۰ برنامه فرهنگی در هفته معلم در آذربایجان غربی برگزار می شود
  • گنج‌زاده مدرس کمپ تمرینی چین شد
  • ۵۰۰ برنامه فرهنگی در هفته گرامیداشت مقام معلم در آذربایجان غربی برگزار می‌شود