Web Analytics Made Easy - Statcounter

واردات نفت خام چین در ماه سپتامبر نسبت به مدت مشابه پارسال ۱۵ درصد کاهش یافت و واردات گاز این کشور به بالاترین مقدار در ۹ ماه اخیر رسید.

به گزارش برنا به نقل از  رویترز، واردات نفت خام چین در ماه سپتامبر نسبت به مدت مشابه پاسال ۱۵.۳ درصد کاهش یافت زیرا شرکت‌ها در پی افزایش قیمت‌های جهانی نفت و سهمیه‌بندی وارداتشان، از ذخیره‌سازی‌ها برداشت کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این در حالی است که بر اساس داده‌های اداره کل گمرک چین، واردات گاز طبیعی این کشور در ماه سپتامبر افزایش یافته و به بالاترین مقدار از ماه ژانویه تاکنون (۱۰ میلیون و ۶۲۰ هزار تن) رسیده است، زیرا شرکت‌ها در آستانه زمستان و در اوج کمبود زغال‌ سنگ برای تولید برق که سبب قطعی برق گسترده شده است، ذخیره‌سازی‌های خود را افزایش دادند.

چین، بزرگ‌ترین خریدار نفت خام جهان، ماه گذشته میلادی ۴۱ میلیون و ۵۰ هزار تن (حدود ۹ میلیون و ۹۹۰ هزار بشکه در روز) نفت خام وارد کرد. این رقم در ماه اوت ۱۰ میلیون و ۴۹۰ هزار بشکه در روز و در مدت مشابه پارسال ۱۱ میلیون و ۸۰۰ هزار بشکه در روز بود.

واردات نفت خام این کشور در ۹ ماه نخست امسال نسبت به مدت مشابه پارسال ۶.۸ درصد کاهش یافت و به ۳۸۷ میلیون و ۴۰۰ هزار تن رسید که دلیل آن کند شدن خریدها از ماه آوریل در پی سهمیه‌بندی واردات نفت خام و سوخت شرکت‌ها بود.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: برنا واردات چین نفت گمرک واردات گاز زمستان برق چین گاز نفت واردات واردات گاز واردات نفت خام مدت مشابه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۳۷۹۰۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استقلال از بازیکن پرسپولیس سند و مدرک خواست؛ پیامی داری، منتشر کن

یاسین سلمانی، بازیکن پرسپولیس در حالی مدعی دریافت پیشنهاد مالی چشمگیر از باشگاه استقلال شده است که استقلالی‌ها مدعی هستند بالاترین پولی که به این بازیکن پیشنهاد کرده‌اند، ۸ میلیارد تومان بوده است.

به گزارش ایسنا، یاسین سلمانی، بازیکن جوان پرسپولیس که به دلیل آسیب دیدگی شانس همراهی این تیم در فصل جاری را از دست داد، جمعه شب در یک برنامه تلویزیونی مدعی شد قبل از عقد قرارداد با پرسپولیس، پیشنهاد مالی بهتری از استقلال داشت اما با این که استقلال پول به مراتب بیش‌تری می‌داد، پرسپولیس را انتخاب کرد.

اما در واکنش به این ادعای یاسین سلمانی، یکی از مدیران استقلال مدعی شد این باشگاه در فصل نقل و انتقالات، بالاترین مبلغی که به یاسین سلمانی پیشنهاد کرد، ۸ میلیارد تومان بود.

این مدیر باشگاه استقلال به خبرنگار ایسنا گفت: اگر یاسین سلمانی، ویس یا پیامی از باشگاه استقلال دارد که شخصی از مدیران این باشگاه به او مبلغی بالاتر از ۸ میلیارد پیشنهاد کرده، لطفا این سند را منتشر کند. باشگاه استقلال فقط در یک مقطع پیشنهاد جذب این بازیکن را به مدیر برنامه‌اش ارائه کرد و بالاترین پیشنهادی هم که به او دادیم، ۸ میلیارد تومان بود.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • افزایش ۱۱۰ درصدی قیمت کتاب
  • ویژه برنامه تحویل سال رادیو ایران بالاترین امتیاز را کسب کرد
  • این مرد ثروتمندترین مسافر کشتی تایتانیک بود/ فروش ساعت مسافر تایتانیک با بالاترین قیمت در یک حراجی
  • هفته پر بارش برای حوضه‌ی مند،کاریان و خنج
  • این سبزی رژیمی سرشار از ویتامین C است
  • اطمینان خاطر دامداران یزدی از تامین به موقع نهاده دامی
  • باشگاه استقلال جواب یاسین سلمانی را داد؛ ویس یا سند داری، منتشر کن!
  • آمار مرگ و میر در ایران؛ فوت مردان بیشتر از زنان
  • آمار مرگ مردان ۱۱.۲ درصد بیشتر از زنان
  • استقلال از بازیکن پرسپولیس سند و مدرک خواست؛ پیامی داری، منتشر کن