Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، تیم‌های فوتبال صنعت‌نفت آبادان و فولاد خوزستان از ساعت ۱۷ امروز در آخرین بازی دوستانه خود پیش از شروع فصل جدید لیگ برتر در ورزشگاه تختی آبادان به مصاف هم رفتند که این مسابقه در نهایت با برتری دو بر یک تیم میزبان به اتمام رسید.

حسن بیت سعید و شروین بزرگ برای نفتی‌ها و ساسان انصاری برای شاگردان عبدالله ویسی گلزنی کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

صنعت‌نفت در شرایطی نخستین برد خود در بازی های تدارکاتی پیش فصل را کسب کرد که علیرضا منصوریان، سرمربی خود را به دلیل ابتلا به کرونا در اختیار نداشت. این تیم پیش از این در ۲ بازی برابر مس رفسنجان و هوادار شکست خورده بود.

تیم فولاد به عملکرد داوری این بازی انتقاد شدیدی داشت. از نظر سرخ‌پوشان اهوازی گل اول نفت در شرایط آفساید به ثمر رسید و البته داور از اعلام یک پنالتی به سود این تیم خودداری کرد.

صنعت نفت در هفته اول لیگ برتر ۲۸ مهر میزبان ذوب آهن است اما دیدار هفته نخست فولاد با پرسپولیس به دلیل حضور سرخ پوشان در عربستان برای برگزاری لیگ قهرمانان آسیا به تعویق افتاده است.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: نفت آبادان و فولاد علیرضا منصوریان صنعت نفت آبادان عبدالله ویسی فولاد خوزستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۳۷۹۱۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۲ برد و یک شکست ماحصل بانوان ساندا کار در اولین مسابقه

رقابت‌های انتخابی جام‌جهانی ۲۰۲۴ از صبح امروز (چهارشنبه) با حضور نمایندگان ۳۸کشور به میزبانی شهر جیانگ‌یئن در کشور چین آغاز شد و نمایندگان کشورمان برابر حریفان خود قرار گرفتند.

در وزن ۶۰- کیلوگرم سهیلا منصوریان در جدال با «ژی‌چین لی» از چین شکست خورد.

همچنین در وزن ۷۵- کیلوگرم زنان، شهربانو منصوریان «رانی موندال» از بنگلادش را مغلوب کرد. او در مرحله بعدی باید به مصاف برنده رقابت نمایندگان چین و هند برود.

خواهران منصوریان در ادامه این مسابقات، بعد از ظهر امروز با حریفان‌شان دیدار خواهند کرد.

صدیقه دریایی ملی‌پوش وزن ۶۵- کیلوگرم کشورمان، در نخستین مبارزه‌اش مقابل «دوی مهارابام» از هند به برتری دست یافت و گام به مرحله بعدی گذاشت.

او در دیدار بعدی بعد از ظهر امروز با برنده جدال نمایندگان ترکیه و‌ نپال پیکار می‌کند.

 

 

 

باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی کشتی و رزمی

دیگر خبرها

  • فوتبالیست قرمزپوش لیگ برتری در ۷ سال فقط یک‌دقیقه بازی کرده!
  • غیبت ادامه‌دار عراقی‌ها در اردوی مس رفسنجان
  • حزباوی: من و اکرم عفیف شما همه!
  • خاطره کمک‌داور دربی: با تیر پشت پایم را زدند!
  • حضور جمعی از کارکنان صنعت فولاد اکسین خوزستان در دیدار کارگران با رهبر انقلاب
  • رئیس لالیگا: 5 میلیون یورو برای تکنولوژی گل زیاده!
  • محرومیت بهترین داور زن فوتبال جهان
  • بارسلونا شکایتش از داوری ال‌کلاسیکو را به دادگاه مدنی می‌برد
  • ملاقات پرز با داور ال‌کلاسیکو در تونل برنابئو!
  • ۲ برد و یک شکست ماحصل بانوان ساندا کار در اولین مسابقه