Web Analytics Made Easy - Statcounter

هافبک تیم فوتبال سپاهان در مورد شرایط این تیم صحبت کرد.

به گزارش ایلنا، امید نورافکن، ملی پوش تیم سپاهان در حاشیه دیدار دوستانه این تیم با نساجی در مورد شرایط تیم ملی و تیم باشگاهی اش گفت: امروز آخرین بازی دوستانه خودمان را قبل از شروع لیگ برتر برگزار کردیم. مس رفسنجان تیم خوبی است. سال گذشته شروع خوبی نداشتیم ولی هدف مان این است که امسال در شروع لیگ بتوانیم امتیازات بالایی کسب کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این بازی دوستانه هم بازی خوبی بود و من ۶۰-۷۰ دقیقه بازی کردم. امیدوارم که بتوانیم اولین بازی مان را با سه امتیاز پشت سر بگذاریم. 

مدافع سپاهان افزود: جاهایی دیدم که از سرمربی تیم ملی هم انتقاد می شود ولی از تیمی که اول جدول است خب اگر انتقاد می کنند انتقاد سازنده بکنند. بحث تیم ملی است نه شخص. انتقاد خوب را می پسندیم و خود من هم دوست دارم از من انتقاد شود. نصف بازیکنان کره جنوبی در بهترین باشگاهها بازی می کنند، چند توپ مان به گل نرفت و مساوی گرفتیم. می توانستیم هم بازی را ببریم. الان اول گروه هستیم و امیدوارم که همین روند را در دو بازی خارج از خانه مقابل لبنان و سوریه حفظ کنیم. اصلا نباید این تیم ها را دست کم بگیریم تا امتیازات خوبی در خارج از خانه کسب کنیم.

وی در مورد انتقاداتی که در مورد بازی با امارات از او شد ولی در بازی با کره عملکرد خوبی داشت گفت: در مورد عملکردم در بازی با کره باید بگویم که من تاثیر چندانی در روند بازی نداشتم. ولی در همان نیم ساعت چهل دقیقه که در زمین بودم سعی کردم نمایش همیشگی ام را داشته باشم. بچه ها هم فوق العاده بازی کردند. البته در آخرین لحظه می توانست بازی برگردد. بازی های بزرگ این گونه است و اگر حواس مان به همه چیز نباشد می تواند مشکل ساز باشد. من در مورد بازی با امارات هم در صفحه اینستاگرامم گفته بودم که از نظر شخصی عملکرد خوبی نداشتم و  به دنبال جبران بودم. البته نه اینکه عملکردم بد بود این یک حس شخصی بود. مطمئنا وقتی در تیم ملی بازی می کنی فراتر از باشگاه است و باید بهترین عملکرد خودت را داشته باشی. من هم به دنبال این بودم که مقابل کره جنوبی بهترین بازی ام را انجام دهم که خدا را شکر این گونه شد.

ملی پوش سپاهان در مورد تاثیر نبودن تماشاگران در بازی با کره جنوبی گفت: کره ای ها از تماشاگران ما می ترسند. من این را شنیده ام. مطمئن باشید وقتی در ایران مقابل ۸۰ هزار نفر بازی می کنید برای آنها دردسرساز است و به ما کمک می کند. ما از این نکات مثبت باید استفاده کنیم ولی برعکس استفاده نمی کنیم. تا ۲۰ روز قبل بازی تماشاگر داشتیم ولی یک اتفاقاتی افتاد که همه چیز کنسل شد. صحبت کردن در این مورد در حیطه کاری من نیست. ولی در بازی با امارات هوادارانشان برای خود ما مشکل ساز شدند. حضور تماشاگر خیلی می تواند کمک کند.

نورافکن در مورد شرایط سپاهان و قرار گرفتن این تیم در بین مدعیان قهرمانی لیگ بیست و یکم گفت: به نظر من مهره بازی نمی کند. اصل این است که با دو برابر توان و تمرکزمان نگذاریم پرسپولیس دوباره قهرمان شود. کار سختی است؛ پرسپولیس تیم خوبی است. ما حتما نسبت به پارسال باید بهتر کار کنیم. بازهم می گویم مهره بازی نمی کند تیم است که نتیجه خوب می گیرد و امیدواریم که بعد از ۴-۵ سال طلسم شکنی کنیم و قهرمان شویم. انتهای پیام/

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: امید نورافکن سپاهان اصفهان تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۳۷۹۲۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نویدکیا: تلاش زیادی لازم داریم که از این مرحله عبور کنیم

ایسنا/کرمان سرمربی مس رفسنجان گفت: برای صعود به مرحله بعدی جام حذفی به تلاش زیاد بازیکنانش نیاز دارد.

به گزارش ایسنا، محرم نویدکیا، امشب در نشست خبری پیش از دیدار برابر پیکان در مرحله یک‌چهارم نهایی جام حذفی باشگاه‌های کشور، اظهار کرد: همه بازی‌های جام حذفی حکم فینال دارد، چون شما شانس دیگری ندارید و به همین خاطر، بازی حساسی خواهد بود. در جام حذفی مهم نیست که به چه تیمی می‌خورید. مهم این است که اگر ببازید کلاً باید یک جام را کنار بگذارید و به همین علت برای همه تیم‌ها، بازی‌ها مهم است.

او گفت: تیم پیکان تیم فوق‌العاده خوبی است و نتایج خوبی در نیم فصل دوم داشته است.نفرات خوبی در نیم فصل دوم جذب کرده‌ و امتیازات خیلی خوبی گرفته‌اند. در بازی قبلی در لیگ هم از ما امتیاز گرفتند. این نشان می‌دهد که بازی فوق‌العاده سختی در پیش‌رو داریم. باید با تمرکز بالا و برنامه‌ریزی به مصاف حریف برویم و تلاش زیادی لازم داریم که از این مرحله عبور کنیم.

سرمربی مس رفسنجان با بیان اینکه هر دو تیم این شانس دارند افزود: با شناختی که از تیم پیکان داریم و بازی‌هایی که از آنها دیده‌ایم می فهمیم که این بازی هرگز برای ما راحت نیست. دیداری فوق‌العاده سنگین است که امیدوارم بتوانیم بازی خوبی انجام دهیم.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • تجارت ایران با کشور‌های آفریقایی دوبرابر می‌شود/ فردا ۸ اردیبهشت زمان افتتاح بزرگترین نمایشگاه دستاورد‌های ایران
  • ایران قهرمان رقابت‌های کشتی فرنگی جام تختی شد
  • جعفری: استقلال لحظه آخر شانس آورد
  • خوش و بش دنیله ده روسی و فابیو کاناوارو در بازی اودینزه - رم / عکس
  • شایان مصلح: از استقلال امتیاز می‌گیریم؛ بهترین فصل فوتبالی‌ام را سپری می‌کنم
  • کاپیتان سابق ناامید شد: لیورپول قهرمان لیگ نمی‌شود
  • مصلح: حس می‌کنم از استقلال امتیاز می‌گیریم
  • نویدکیا: تلاش می‌کنیم از این مرحله عبور کنیم
  • نویدکیا: تلاش زیادی لازم داریم که از این مرحله عبور کنیم
  • آرتتا: در نیمه دوم منضبط‌تر بودیم و واکنش خوبی نشان دادیم