Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، اسحاق شهبازی عصر چهارشنبه در نشست با امام جمعه بوشهر اظهار داشت: در راستای نظارت بر اجرای صحیح قوانین و همچنین حسن اجرای امور در نهادهای دولتی اقدامات خوبی در استان بوشهر صورت گرفته است.

وی بیان کرد: سامانه گزارشگران فساد اداری در استان بوشهر راه‌اندازی شده است و افراد چه با بیان هویت خود و چه به صورت ناشناس می‌توانند گزارش‌هایی را به بازرسی اعلام کنند تا رسیدگی لازم صورت گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بازرس کل استان بوشهر ادامه داد: طی یک سال گذشته ۱۳۱ پرونده بازرسی تشکیل شده است که ماحصل این پرونده‌ها ارسال ۱۱۷ گزارش اصلاح امور و ۳۳۸ پیشنهاد اصلاحی بوده است.

وی خاطرنشان کرد: از این تعداد پرونده ۳۷ مورد آن کیفری به مراجع قضائی ارسال شده که ۹۰ نفر به مراجع قضائی معرفی شدند و ۵۹ مورد کیفر خواست صادر و ۸۱ پرونده تخلفات اداری برای ۲۹۲ کارمند تشکیل شد.

وی با بیان اینکه در یک سال گذشته هزار و ۸۶۶ شکایت و اعلامیه به سازمان بازرسی استان بوشهر ارسال شده است افزود: که از این تعداد به ۸۷ درصد آن رسیدگی شده است.

کد خبر 5327125

منبع: مهر

کلیدواژه: بوشهر سازمان بازرسی کل کشور تخلفات ویروس کرونا بوشهر آمار کرونا واکسن کرونا هفته ناجا کرمانشاه نیروی انتظامی گرگان شیوع کرونا ایلام شیراز هفته نیروی انتظامی قزوین عکس استانها استان بوشهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۳۷۹۳۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برای کاهش تخلفات شهری باید تغییر نگاه جدی صورت گیرد

معاون قضایی دادگستری چهارمحال و بختیاری گفت: جهت کاهش جدی تخلفات ساختمانی باید تغییر نگاه جدی صورت گیرد به نحوی که مردم به تخلف ساختمانی به عنوان یک جرم نگاه کنند و مدیران شهری رویکرد درآمدزایی به آن نداشته باشند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از چهارمحال‌وبختیاری، کرم شیخ‌پور، امروز_ چهارشنبه نوزدهم اردیبهشت_ در جلسه هم‌اندیشی شهر با مدیریت شهری شهرکرد، اظهار کرد: شهرداری وظیفه دارد ضمن اعمال نظارت‌های لازم از وقوع تخلفات ساختمانی جلوگیری و این قبیل موارد را گزارش کنند.

وی با تاکید بر حضور مستمر عوامل شهرداری و مهندسین ناظر در فرایند ساخت‌وسازها در شهر گفت: مهندسان ناظر مکلف هستند در فرایند اجرای ساخت‌وساز حضور و نظارت مستمر داشته باشند تا در صورت وقوع تخلف در همان ابتدا نسبت به ارائه گزارش به شهرداری به منظور جلوگیری و نبود شکل‌گیری ساخت‌وسازهای متخلفانه اقدام کنند.

معاون قضائی دادگستری چهارمحال‌وبختیاری با اشاره به اینکه عزم جدی تمام دستگاه‌ها برای مقابله با تخلفات حوزه ساخت‌وساز نیاز است، اضافه کرد: باید از ابتدای شروع ساخت، شهرداری مقابل تخلف و بی‌قانونی بایستد و نگذارد برخلاف نقشه‌های تأیید شده، هیچ ساخت‌وسازی انجام شود تا پرونده‌ای در این سیکل بی‌قانونی نیفتد.

شیخ‌پور اظهار کرد: جهت کاهش جدی تخلفات ساختمانی باید تغییر نگاه جدی صورت گیرد به نحوی که مردم به تخلف ساختمانی به عنوان یک جرم نگاه کنند و مدیران شهری رویکرد درآمدزایی به آن نداشته باشند و مجموعه سایر دستگاه‌ها و نهادها به مسئولیت قانونی خود در این خصوص عمل کنند و از همه مهم‌تر فرهنگ‌سازی در بین مردم و نظارت صحیح و درست مهندسان ناظر و عوامل شهرداری جهت پیشگیری از وقوع تخلف باشد.

وی تاکید کرد: در این راستا نیروهای اجرایی در صورت وقوع تخلف باید به هیئت تخلفات معرفی شود اما اگر آن نیرو به خوبی به وظیفه خود عمل کند، باید مورد تقدیر قرار گیرد.

کد خبر 751626

دیگر خبرها

  • ۹۶۱ پرونده تخلفات اصناف در شاهرود تشکیل شد
  • تشکیل ۲۵ پرونده تخلف برای فروشگاه های لوازم یدکی خودرو در خوزستان+فیلم
  • بازرسی ۱۱هزار قرارداد شرکت رضایت خودروی طراوت‌نوین
  • سامانه «۴۵۵۰۰» آماده دریافت گزارش تخلفات انتخاباتی
  • بازداشت عضو شورای ‌بندر ماهشهر به دلیل تخلفات مالی و اداری
  • برای کاهش تخلفات شهری باید تغییر نگاه جدی صورت گیرد
  • ۱۶۲ پرونده تخلف به تعزیرات کهگیلویه ارسال شد
  • ۶۳ پرونده تخلف برای واحدهای صنفی در کردستان تشکیل شد
  • ۶۳ پرونده برای واحدهای متخلف در کردستان تشکیل شد
  • تشکیل ۱۰۰ فقره پرونده تخلفات انتخاباتی دور اول در مازندران