Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/لرستان سرپرست آموزش و پرورش لرستان گفت: آموزش ابتدایی هنگامی می‌تواند بسترساز توسعه و تحول فرهنگی باشد که باور به علم، کار و مهارت آموزی در وجود دانش‌آموزان نهادینه شود.

سید عیسی سهرابی عصر امروز در آیین اختتامیه سومین جشنواره کشوری شوق مهارت که در باغ گلستان خرم‌آباد برگزار شد،  اظهار کرد: در این جشنواره ۳۶۰۰ دانش اموز از ۳۲ استان کشور  شرکت کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: این جشنواره با هدف بسترسازی برای کشف استعدادهای دانش‌آموزان برگزار شده است.  

سرپرست آموزش و پرورش لرستان با اشاره به نقش آموزش ابتدایی درامر توسعه گفت: تغییر در ذهنیت،  افکار و نگرش افراد یکی از مسائل توسعه است.

وی تحول در امر مدیریت را یکی دیگر از عوامل توسعه عنوان کرد و یادآورشد: مهمترین نقش آموزش ابتدایی در امر توسعه ایجاد تحول در فرهنگ است.

سهرابی بیان کرد: آموزش ابتدایی هنگامی می‌تواند بسترساز توسعه و تحول فرهنگی باشد که باور به علم،  کار و مهارت آموزی در وجود دانش‌آموزان نهادینه شود.

سرپرست آموزش و پرورش لرستان خاطرنشان کرد: دانش‌آموزان نقش بسیاری در تحول فرهنگ در خانواده‌ها دارند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی علمی و آموزشی جشنواره مهارت دانش آموزان آموزش ابتدایی دانش آموزان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۳۷۹۴۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مسابقات فوتسال دانش آموزان ابتدایی جنوب فارس

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز فارس، مدیر آموزش و پرورش شهرستان مهر گفت: جشنواره فرهنگی ورزشی یادواره شهدای دانش آموز و ۱۵هزار شهید استان فارس با حضور ۶ تیم منتخب از اداره های آموزش و پرورش شهرستان‌های مهر و لامرد و مناطق آموزش و پرورش بخش‌های بیرم لارستان،  علامرودشت و اشکنان به صورت گروهی در سالن ورزشی سردار شهید حاج قاسم سلیمانی شهرستان مهر برگزار شد.

مسلم احمدی افزود: در بازی افتتاحیه این مسابقات که بین دو تیم منتخب اشکنان و بیرم لارستان برگزار شد که تیم منتخب اشکنان توانست با نتیجه ۱۰ بر صفر حریف خود را شکست دهد.

دیگر خبرها

  • اولین مرکز مهارت‌آموزی سربازان وظیفه خوزستان راه‌اندازی شد
  • مسابقات فوتسال دانش آموزان ابتدایی جنوب فارس
  • آغاز طرح آموزش شنا به دانش آموزان کهگیلویه و بویراحمد
  • آیین‌نامه توسعه و تقویت مهارت‌آموزی دانش‌آموزان تصویب شد
  • ۶۰ هزار تارک تحصیل سال گذشته به چرخه آموزش بازگشتند
  • بازگشت به تحصیل ۶۰ هزار تارک تحصیل در کشور
  • مهارت‌آموزی دانش‌آموزان به تصویب رسید‌
  • آموزش ۳۰۰ ساعت مهارت‌آموزی به دانش‌آموزان متوسطه نظری
  • لزوم نهادینه کردن علم محیط زیست در کنار سایر علوم برای دانش‌آموزان
  • طرح شنابرای۴۰۰۰دانش آموز کهگیلویه و بویراحمدی اجرا می شود