Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/اصفهان سرمربی تیم هندبال نوجوانان ذوب آهن گفت: هدف از برگزاری مسابقات قهرمان کشوری نونهالان، سرمایه گذاری بر روی نیروهای مستعد برای پشتوانه سازی تیم های باشگاهی و در نهایت تیم ملی است.

مجتبی میردامادی پس از نایب قهرمانی تیمی در فینال مسابقات هندبال قهرمان کشوری منطقه جنوب در گفت وگو با ایسنا با اشاره به برگزاری مسابقات قهرمان کشوری نونهالان پسر منطقه جنوب در اصفهان اظهار کرد: با توجه به شرایطی که در دوران شیوع ویروس کرونا داشتیم و بعد از آن، این تورنمنت شروع بسیار خوبی برای رشته های ورزشی در رده های پایه بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: استقبال بسیار خوبی را شاهد بودیم و در هر دو منطقه شمال و جنوب با تعدد تیم های مختلف روبرو بودیم. بازیکنان بسیار خوب و با انگیزه بازی کردند و امیدوارم شاهد روزهای اوج دوباره هندبال از رده های پایه تا بزرگسالان باشیم.

سرمربی تیم هندبال نوجوانان ذوب آهن با اشاره به اینکه شرایط کرونا اجازه برگزاری مسابقات و تمرینات خوب و منظم را از تیم ها گرفته است، اضافه کرد: این مسئله تاثیر منفی زیادی برای رده های پایه داشته و الان انگیزه لازم و خوبی برای مربیان و بازیکنان برای یک شروع خوب زده شده است؛ شروعی دوباره برای هندبال و شناسایی بازیکنان خوب و مستعد برای تیم ها.

وی در خصوص ظرفیت رسانه ای هندبال تصریح کرد: هندبال نسبت به بسکتبال و والیبال ظرفیت رسانه ای جهانی کمتری ندارد، اما در ایران و به ویژه اصفهان به جرات می توانم بگویم پتانسیل و علاقه مندان زیادی دارد.

میردامادی گفت: هدف از برگزاری مسابقات رده نوجوانان شناسایی و تربیت نیروهای مستعد برای سرمایه گذاری و پشتوانه سازی برای تیم‌های بزرگسالان است تا دست مربیان تیم‌های مختلف و همچنین تیم ملی در آینده خالی نماند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی ورزشی هندبال تیم ملی تیم هندبال ذوب آهن تیم هندبال سپاهان اصفهان برگزاری مسابقات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۳۷۹۴۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جوجیتسوکاران چهارمحالی عازم مسابقات آسیایی شدند

سلیمی مدیرکل ورزش و جوانان چهارمحال و بختیاری گفت: حمزه کیانی در وزن منفی ۵۵ کیلوگرم و رده سنی نوجوانان و محمد محمدی پیرمحمدی در وزن منفی ۶۹ کیلوگرم و رده سنی جوانان و امیرحسین گودرزی در وزن منفی ۵۲ کیلوگرم در رده سنی نوجوانان به مسابقات آسیایی ۲۰۲۴ اعزام شدند.

بیشتر بخوانید

نشان طلای رقابت‌های جام جهانی در دستان دختر چهارمحال و بختیاری

وی افزود: این ورزشکاران از ۱۱ تا ۲۴ اردیبهشت ماه در ابوظبی به مصاف حریفان می‌روند.

باشگاه خبرنگاران جوان چهارمحال و بختیاری شهرکرد

دیگر خبرها

  • ستارگان خور لارستان، قهرمان لیگ دسته دو کشور و نماینده فارس در لیگ دسته اول شد
  • تیم خور لارستان قهرمان لیگ دسته دو هندبال کشور شد
  • ستارگان خور لارستان، قهرمان لیگ دسته دو هندبال بانوان کشور شد
  • قهرمانی بهنمیر در مسابقات هندبال دختران آموزشگاه‌های مازندران
  • محمدی: حضور اکبر فلاح در کمیته فنی خیلی ارزشمند است
  • جوجیتسوکاران چهارمحالی عازم مسابقات آسیایی شدند
  • همدان، میزبان برگزاری مسابقات قهرمانی وزنه‌برداری کشور
  • اعزام ۳ جوجیتسوکار چهارمحال و بختیاری به مسابقات آسیایی
  • بوکسور بیرجندی قهرمان مسابقات قهرمانی نوجوانان کشور
  • هندبال ایران در مسیر توسعه قرار دارد