Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ، محمد نوذری،استاندار ایلام روز چهارشنبه در دیدار با خاکسار قائم مقام کمیته امداد کشور اظهار داشت: هیچ فعالیتی در نظام جمهوری اسلامی ارزشمندتر از خدمت به مردم نیست و وقتی این خدمت بخوبی به انجام رسد، تأثیرگذاری آن در جامعه بسیار زیاد است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او فعالیت‌ها و اقدامات کمیته امداد امام خمینی  بعنوان یک نهاد انقلابی در راستای حمایت و توانمندسازی محرومان و مددجویان جامعه را ماندگار دانست و گفت: در حوزه محرومیت زدایی اقدامات خوبی در سالیان گذشته انجام شده که امیدوارم این سیاست‌ها همچنان تداوم داشته باشد.

استاندار ایلام بیان کرد : ایلام بعنوان یکی از استان‌های مرزی کشور با وجود ظرفیت‌های گسترده در تمامی حوزه ها، اما در بسیاری از بخش‌ها همچنان محروم است و حدود یک پنجم مردم تحت پوشش نهاد‌های حمایتی هستند.

او ادامه داد: دولت طی سالیان اخیر فعالیت‌های خوبی در راستای محرومیت زدایی مناطق کم برخوردار انجام داده است و همه مدیران تا زمانی که در عرصه مدیریت باشند، باید خدمتگذار مردم و محرومان باشند.

نوذری تاکید کرد: کمیته امداد یکی از نهاد‌هایی است که بخش عمده‌ای از مشکلات محرومان ایلام را با فعالیت‌های نظیر توزیع اقلام معیشتی، حمایت از دانش آموزان بی سرپرست، ساخت مسکن، تسهیلات کم بهره و اشتغالزایی مددجویان تحت پوشش را برطرف کرده است.

او اضافه کرد: وظیفه اصلی دولت در راستای حمایت از محرومان، ایجاد اشتغال پایدار و تقویت درآمد آنان است که این مهم در دولت جدید نیز در دستور کار قرار گرفته است.

انتهای پیام / غ

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: کمیته امداد محرومیت زدایی توانمندسازی مددجویان خدمت رسانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۳۷۹۵۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توزیع عادلانه امکانات در مدارس کرمانشاه با رویکرد محرومیت‌زدایی

دریافت 160 MB کد خبر 6092616

دیگر خبرها

  • اقدامات دوره ششم مدیریت شهری اراک در راستای توسعه شهری است
  • اجرای ۷۰ برنامه فرهنگی و محرومیت زدایی در هفته بسیج سازندگی
  • محرومیت‌زدایی امیدبخش بسیج سازندگی در کردستان + فیلم
  • بهره برداری از طرح‌های محرومیت زدایی در ۳۱ روستای استان یزد
  • هیچ نهادی مجاز به لغو کنسرت‌ها نیست/ در سوگِ مرگِ «موسیقی هنری»
  • سال گذشته بیش از ۲۰ هزار پروژه محرومیت‌زدایی اجرا کردیم
  • سردار زهرایی: بیش از ۲۰ هزار پروژه محرومیت‌زدایی اجرا کرده‌ایم
  • آبرسانی به ۱۸۰ روستای خوزستان در قالب طرح محرومیت‌زدایی
  • آبرسانی به ۷۶۶ روستای خوزستان در جهاد آبرسانی
  • توزیع عادلانه امکانات در مدارس کرمانشاه با رویکرد محرومیت‌زدایی