Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-06@03:49:34 GMT

باید در هندبال سرمایه گذاری بیشتری داشته باشیم

تاریخ انتشار: ۲۱ مهر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۳۷۹۸۲۴

باید در هندبال سرمایه گذاری بیشتری داشته باشیم

ایسنا/اصفهان سرمربی تیم هندبال نوجوانان سپاهان گفت: درست است که اصفهان را قطب هندبال می دانند اما باید به فکر سرمایه گذاری های بیشتر باشیم تا به هندبال اصفهان و تیم های ملی بیشتر کمک کنیم.

مهدی رهبری که تیمش در رقابت های هندبال نوجوانان پسر منطقه جنوب به قهرمانی رسید، در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: تیم های بسیار خوبی در این مسابقات شرکت داشتند، تیم ها با وجود اینکه زمان کافی برای تمرینات منظم نداشتند، اما با آمادگی و انگیزه به اصفهان آمده بودند و شاهد رقابت های بسیار خوبی بودیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نکته دیگر فرصت خوبی بود که هفت تیم از شهرستان های اصفهان در این مسابقات شرکت داشتند و البته کار را برای تیم‌های سپاهان و ذوب آهن سخت کردند.

وی افزود: در بازی فینال نیز شاهد بازی جذاب، دیدنی و حساس که دربی نوجوانان هندبال اصفهان بود را از دو تیم همشهری اصفهان شاهد بودیم، اگر پتانسیلی که در شهرستان ها است به این دو تیم تزریق شود شاهد بازی های بسیار قدرتمندتری خواهیم بود.

سرمربی تیم هندبال نوجوانان سپاهان در خصوص خارج شدن هندبال از تک قطبی بودن، خاطرنشان کرد: بله این اتفاق افتاده است و جای خوشحالی است که خیلی از شهرها و استان ها بر روی هندبال سرمایه گذاری خوبی کردند و این مسئله جواب داده است.

وی تاکید کرد: بهتر است ما نیز به جای اینکه مفتخر به قطب هندبال بودن باشیم به دنبال تلاش و سرمایه گذاری بیشتر و با برنامه برای آینده هندبال استان و تیم ملی کشورمان باشیم.

رهبری با اشاره به اینکه شرایط کرونا تاثیر زیادی در روند آموزش و تربیت بازیکنان در رده های پایه داشته است، خاطرنشان کرد: بسیاری از تکنیک‌هایی که بازیکنان باید در طول زمان آن را یاد می گرفتند، ندیدم و از نظر آمادگی جسمانی نیز قابلیت های را که به آن باید می رسیدند، نرسیدند و در حقیقت آنها را از چرخه رشد و توسعه خارج کرده و عقب انداخته است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی ورزشی مهدی رهبری تیم هندبال سپاهان اصفهان تیم هندبال ذوب آهن سرمایه گذاری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۳۷۹۸۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رئیس‌جمهور: دشمن به‌دنبال ایجاد ناامنی و موج‌سواری است / ان‌شاءالله شاهد انتخابات میان‌دوره‌ای با شکوه باشیم

به گزارش قدس آنلاین، نشست مشترک اعضای هیأت وزیران به ریاست آیت الله سید ابراهیم رئیسی با استانداران سراسر کشور در سالن پیامبر اعظم (ص) وزارت کشور دقایقی قبل آغاز شد.

آیت الله رئیسی در نشست مشترک هیات دولت و استانداران با اشاره به دوازدهمین دوره انتخابات مجلس گفت: در دور اول انتخابات شاهد تحقق ۴ مولفه بودیم که رهبری انقلاب بر آن تاکید کردند یعنی امنیت سلامت رقابت و مشارکت در انتخابات.

وی افزود: در دور اول شاهد انتخاباتی بودیم که کاملاً رقابتی بود. دارای امنیت بود و در عین حال سالم و مشارکتی برگزار شد که جا دارد از همه دست‌اندرکاران مرحله اول انتخابات تشکر کنیم و ان شاءالله برای مرحله دوم نیز شاهد برگزاری انتخابات باشکوهی باشیم.

رئیس جمهور با اشاره به اهمیت موضوع امنیت در کشور تاکید کرد: در خصوص مساله امنیت باید از همه حافظان امنیت کشور تشکر کنم و تاکید کنم که دشمن به دنبال آن است بر برخی امواج سوار شود و ناامنی‌هایی را در گوشه و کنار کشور ایجاد کند.

آیت الله رئیسی در خصوص موضوع شعار سال نیز عنوان کرد: در خصوص مساله شعار سال و جهش تولید باید تاکید کنم که همه بخش‌ها لازم است برنامه داشته باشند. بخش‌های صنعت، معدن، کشاورزی، مسکن، شرکت‌های دانش بنیان، خدمات، انرژی و … باید اینگونه باشند و هیچ بخشی از کشور نباید در سال جهش تولید بدون برنامه باشد و این برنامه هم باید به صورت کلان و هم به صورت اقلیمی و استانی باشد.

وی ادامه داد: هر کارخانه و کارگاهی باید صاحب برنامه باشد. کارگاه‌های کوچک و کارخانه‌های بزرگ در حوزه کاری مختلف باید برنامه در سال جهش تولید داشته باشند و مشخص باشد در این سال جدید چه اقدامات و الزاماتی را از جمله در بحث‌های مالی دارند، ضمن آنکه لازم است بانک‌ها نیز به آنها کمک کنند زیرا آنها نقش بسیار مهمی در این زمینه دارند.

این اجلاس، اولین نشست مشترک هیأت دولت به ریاست رئیس جمهور با استانداران در سال جاری است. سال گذشته نیز دو بار این نشست برگزار شده بود.

این خبر در حال تکمیل است... .

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • تقابل تیم‌ هندبال آلومینیوم در اصفهان
  • نبرد هندبالیست‌های آلومینیوم در اصفهان 
  • نویدکیا: تاریخ انقضای دوست داشتن در فوتبال ۵ هفته است!
  • هندبالیست‌هایی که تنها ۳۰ درصد قرارداد گرفته‌اند
  • دشمن به دنبال ایجاد ناامنی و موج سواری است/ ان‌شاءالله شاهد انتخابات میان دوره‌ای با شکوه باشیم
  • رئیس‌جمهور: دشمن به‌دنبال ایجاد ناامنی و موج‌سواری است / ان‌شاءالله شاهد انتخابات میان‌دوره‌ای با شکوه باشیم
  • هندبالیست خراسان جنوبی به اردوی تیم ملی دعوت شد
  • دعوت از ورزشکار خراسان جنوبی برای حضور در اردوی تیم ملی
  • فریبا: شاهد بازی خوبی از استقلال برابر تراکتور نبودیم
  • جای خالی مهدی‌پور احساس نشد!