Web Analytics Made Easy - Statcounter

گلساپوش یزد قهرمان لیگ برتر فوتبال ساحلی شد.

مراسم اختتامیه لیگ برتر فوتبال ساحلی کشور در فصل جاری امشب در ورزشگاه آزادی شهر اردکان یزد برگزار شد.

به گزارش طرفداری و به نقل از سازمان لیگ؛ تیم مقاومت گلساپوش یزد که پیش از این دیدار قهرمانی اش مسجل شده بود در روز پایانی موفق شد با نتیجه ۱۰ بر ۵   پارس جنوبی بوشهر را شکست دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نماینده بوشهر در این دوره عنوان نایب قهرمانی را بدست آورد.در دیدار رده بندی نیز تیم شاهین خزر ردوسر با برتری ۶بر ۴ مقابل ایفا اردکان سوم شد.در مراسم اهدای مدال و جام قهرمانی این دوره از بازی ها حسن کامرانی فر دبیرکل فدراسیون فوتبال ، محمد رضا کشوری فرد دبیر سازمان لیگ فوتبال ایران،امیر حسین محتشم رئیس کمیته فوتبال ساحلی ،مهرداد شفیعی مدیر فوتبال ساحلی کشور،منصور بیک وردی مدیر تیم های ملی فوتبال ساحلی ،مسعود شریعتی مدیرکل ورزش و جوانان استان یزد، امیر فرشاد تفکری رئیس هیات فوتبال یزدو جمعی از مسئولان استاتی حضور داشتند.

 

اخبار داغ 

دعوای زشت سارا و نیکا با هم در لایو زنده ! + فیلم خجالت آور برترین های قرن با عباس رضوی: علی دایی را به دهه پنجاه میبرم تا تیمم کامل شود خط و نشان غول آمریکایی برای قهرمان ایرانی کشتی سنگین وزن جهان استوری عجیب سامان قدوس پس از تساوی ایران برابر کره جنوبی حکم حبس لوکاس هرناندز به دنبال نقض قرار منع تعقیب او صادر شد ایده جنجالی اینفانتینو: برگزاری جام جهانی 2030 در اسرائیل و امارات!

منبع: طرفداری

کلیدواژه: فوتبال ساحلی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۳۷۹۹۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مس کرمان یک گام تا قهرمانی درلیگ برتر هندبال

   به گزارش خبر گزاری صداوسیما مرکز کرمان ، تیم‌های صنعت مس کرمان و پیکان در دیدار معوقه هفته دوازدهم لیگ برتر هندبال مردان به مصاف هم رفتند.

در این مسابقه که در ورزشگاه شهید تجلی کرمان برگزار شد، صنعت مس کرمان به برتری ۳۰ بر ۲۶ دست یافت تا جایگاهش را در صدر جدول رده‌بندی تثبیت کرده و یک گام دیگر به قهرمانی در این رقابت‌ها نزدیک شود.

با این پیروزی تعداد امتیازات صنعت مس کرمان به  ۳۸ رسید تا اختلافش را با تیم دوم جدول به هفت امتیاز برسد.

پیکان نیز با این شکست با ۱۴ امتیاز همچنان در رتبه هشتم قرار دارد.

هفته نوزدهم لیگ برتر هندبال مردان ۱۰ اردیبهشت برگزار می‌شود.

 

دیگر خبرها

  • مدیر عامل لیگ برتر: پرونده مالی منچسترسیتی به زودی به نتیجه می‌رسد
  • صدرشیمی، مهریزی شد
  • امتیاز صدرشیمی در لیگ برتر فوتبال ساحلی کشور به مهریز انتقال یافت
  • 60 فعال فرهنگی گلستانی گواهینامه دوره آموزشی «متنا» را دریافت کردند
  • آیین اختتامیه هفته برزگداشت سعدی برگزار شد
  • مس کرمان یک گام تا قهرمانی درلیگ برتر هندبال
  • برگزاری مراسم انتخاب قهرمانان ورزش سال 1402/ کیانی و میرزازاده قهرمانان زن و مرد ایران از نگاه مردم شدند
  • اختتامیه جشنواره قهرمان ایران/ بهترین‌های ورزش ایران معرفی شدند
  • بندر انزلی، میزبان کشتی ساحلی کارگران قهرمانی کشور
  • جعفری: پیشنهاداتی دارم اما اولویت تیم شهر خودم است