Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی آژاکس جدایی خود زود هنگام خود از این باشگاه را محتمل نمی داند. 

اریک تن هاخ در مصاحبه ای با بیلد، به تمجید از استعدادهای باشگاه آژاکس پرداخت و همچنین از عملکرد جمعی از بازیکنان پیشین این تیم دفاع کرد. 

به گزارش طرفداری و به نقل از بیلد، آژاکس در سالیان اخیر بسیاری از بازیکنان مطرح خود را به تیم های صاحب نام اروپایی واگذار کرد؛ با این حال نسل بعدی استعدادهای ناب این تیم هم در راه است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با حضور یورین تیمبر، دوین رنش و رایان خراونبرخ، نسل بعدی استعدادهای برتر به تیم اصلی ملحق شده اند. ما در آژاکس یکی از بهترین برنامه های تمرینی برای پرورش جوانان را در سطح دنیا در اختیار داریم. 

البته تن هاخ می داند که برای رسیدن به موفقیت، این نیروی جوانی باید با عامل «تجربه» تلفیق شود. 

نمی توان صرفا با بازیکنان جوان به موفقیت رسید. من در نیم سال اول حضورم در اینجا متوجه شدم تیم ما بیش از حد جوان است، بنابراین با جذب بازیکنانی مثل دوشان تادیچ، دالی بلیند و دیوی کلاسن، تجربه تیم را بالا بردیم. 

تن هاخ برخلاف خیلی ها با این عقیده که فرنکی دی یونگ، ماتیاس دلیخت و دونی فن ده بیک پس از جدایی از آژاکس افت کردند، موافق نیست.

من با این گزاره موافق نیستم. رفتن به باشگاهی بسیار سطح بالا به هیچ وجه آسان نیست؛ مخصوصا برای بازیکنان جوان. بازیکن در باشگاه خودش، از ساختار و فلسفه موجود شناخت دارد و در این حالت می تواند صرفا روی عملکردش تمرکز کند. وقتی باشگاهت را عوض می کنی، در محیطی کاملا متفاوت قرار می گیری. با وجود این، دلیخت و دی یونگ بازیکنان ثابت ترکیب تیم خود هستند و توانسته اند در بارسا و یووه به مقام قهرمانی برسند. 

تن هاخ می گوید که برنامه ای برای جدایی از آژاکس در آینده ای نزدیک، ندارد.

در حال حاضر هیچ دلیلی وجود ندارد که بخواهم به چنین چیزی فکر کنم. من در آژاکس خوشحال هستم و هر روز تمام توانم را برای باشگاه به کار می گیرم. می دانم که در فوتبال نمی توان برای آینده برنامه ریزی کرد ولی اگر قرار بر تغییر عقیده من باشد، باید پیشنهادی خارق العاده و شگفت انگیز از راه برسد.  

سرمربی آژاکس همچنین در واکنش به شایعاتی که سباستین هالر را به دورتموند لینک می کنند، گفت:

من از برنامه های دورتموند اطلاع ندارم. با توجه به کلاس کاری سباستین، تعجب نخواهم کرد اگر او گزینه جذابی برای دورتموند باشد. چیزی که می توانم بگویم این است که جذب او، هزینه زیادی در بر خواهد داشت.  

اخبار داغ 

دعوای زشت سارا و نیکا با هم در لایو زنده ! + فیلم خجالت آور برترین های قرن با عباس رضوی: علی دایی را به دهه پنجاه میبرم تا تیمم کامل شود خط و نشان غول آمریکایی برای قهرمان ایرانی کشتی سنگین وزن جهان استوری عجیب سامان قدوس پس از تساوی ایران برابر کره جنوبی حکم حبس لوکاس هرناندز به دنبال نقض قرار منع تعقیب او صادر شد ایده جنجالی اینفانتینو: برگزاری جام جهانی 2030 در اسرائیل و امارات!

منبع: طرفداری

کلیدواژه: تن هاخ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۳۸۰۲۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خبر خوب رئیس سازمان برنامه و بودجه به کادر درمان کشور

داود منظور، رییس سازمان برنامه و بودجه کشور، نگهداشت کادر درمان و ارتقای نظام سلامت را از اولویت‌های اصلی دولت اعلام کرد و گفت: ۱۰ هزار میلیارد تومان اعتبار برای پرداخت فوق‌العاده خاص کارکنان نظام سلامت اختصاص یافت.

وی با تاکید بر ویژگی‌های ممتاز قانون بودجه ۱۴۰۳، نوشت: اعتبار مورد نیاز برای پرداخت فوق‌العاده خاص کارکنان خدوم نظام سلامت با رقم ۱۰ هزار میلیارد تومان در بودجه امسال به تصویب رسید.

وی افزود: نگهداشت کادر درمان و ارتقای نظام سلامت یکی از مقوم‌های کلیدی سرمایه اجتماعی و از جمله اولویت‌های اصلی دولت است.

منبع: سازمان برنامه و بودجه 

باشگاه خبرنگاران جوان اقتصادی اقتصاد و انرژی

دیگر خبرها

  • گزینه جدید لیست بایرن: اریک تن هاخ!
  • در صورت جدایی از منچستریونایتد؛ اریک تن هاخ آماده جانشینی توماس توخل در بایرن مونیخ
  • کلوپ: امیدوارم با باران هفته آخر اشک‌هایم را نبینید؛ هیچکس جدایی‌ام را درک نمی‌کند
  • اریک تن هاخ گزینه مورد علاقه بایرن مونیخ و آژاکس
  • هشدار به سیتی: دی‌بروینه پیشنهاد عربستان را رد نکرده
  • فوتسال نیاز به بازی با تیم‌های بزرگ دارد/ نگران جام جهانی هستیم
  • خبر خوب رئیس سازمان برنامه و بودجه به کادر درمان کشور
  • علاقه اریک تن هاخ به دی یونگ: برای بازی به سبک آژاکس، به بازیکنی مثل او نیاز دارید
  • پایان تلخ ستاره وفادار؛ جدایی پس از ۱۲ سال!
  • پس از 12 سال: جدایی کاپیتان محبوب از دورتموند