Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس سابق بارسلونا به اظهارات سران باشگاه پاسخ داده است. 

جوزپ ماریا بارتومئو پاسخ اظهارات فران ریورتر را داده است. 

به گزارش طرفداری و به نقل از کوپه، فران ریورتر، مدیر اجرایی بارسلونا هفته قبل یک مصاحبه مفصل انجام داد و طی آن به انتقاد شدید از سیاست های جوزپ ماریا بارتومئو، ریاست سابق باشگاه پرداخت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ریورتر در بخشی از صحبت هایش گفته بود:

 تیم مدیریتی بارتومئو هیچ برنامه ریزی مالی نداشت. در ماه مارس 2021، متوجه تراز منفی شدیم که در آستانه ورشکستگی و انحلال قرار گرفتیم. درآمد ما صفر بود و در پرداخت دستمزدها مشکل داشتیم. بدهی های ما مجموعا 1350 میلیون یورو بود که مجبور شدیم خیلی سریع، منابع مالی تامین کنیم. همچنین بدحسابی در قبال بانک ها و قوانین موجود در یوفا و لالیگا باعث شد در ثبت قرارداد بازیکن ها، مشکل پیدا کنیم.

پس از گذشت یک هفته از کنفرانس مطبوعاتی ریورتر، بارتومئو سرانجام سکوتش را شکست و به اظهارات مدیر اجرایی بارسلونا پاسخ داد و به 4 بند مهم اشاره کرد:

در فصل 21-2020، باشگاه حداقل 330 میلیون یورو به خاطر همه گیری ویروس کرونا ضرر کرد. ضرری که از سوی باشگاه اعلام شده، شامل 262 میلیون یورو برای تامین و خرابی غیر معمول می شود که لالیگا آن را بی قاعده توصیف می کند.  هیئت مدیره ای که سال مالی را می بندد، مسئولیت نتایج و خسارات مالی را بر عهده دارد. بدهی خالص و حسابرسی شده که به پروژه اسپای بارسا نسبت داده می شود، 558 میلیون یورو است و نه 1350 میلیون یورو. باشگاه تحت هیچ شرایطی و هیچ زمانی در معرض و خطر انحلال و نابودی قرار نداشته است. 

 بیشتر بخوانید:

فران ریورتر: بارسلونا در خطر انحلال بود؛ وقتی با گریزمان قرارداد بستند، فهمیدند هیچ پولی ندارند! خوان لاپورتا: امیدوار بودم مسی برای بارسلونا مجانی بازی کند!  

اخبار داغ 

دعوای زشت سارا و نیکا با هم در لایو زنده ! + فیلم خجالت آور برترین های قرن با عباس رضوی: علی دایی را به دهه پنجاه میبرم تا تیمم کامل شود خط و نشان غول آمریکایی برای قهرمان ایرانی کشتی سنگین وزن جهان استوری عجیب سامان قدوس پس از تساوی ایران برابر کره جنوبی حکم حبس لوکاس هرناندز به دنبال نقض قرار منع تعقیب او صادر شد ایده جنجالی اینفانتینو: برگزاری جام جهانی 2030 در اسرائیل و امارات!

منبع: طرفداری

کلیدواژه: میلیون یورو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۳۸۰۲۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اسکان اضطراری ۲۰ خانوار در معرض خطر در روستای دماب

کوروش فتحی اظهار داشت: پس از شدت بارش‌ها و رانش زمین در روستای دماب شهرستان فلارد ۲۰ خانوار در معرض خطر قرار گرفتند.

وی افزود: پس از اطلاع از این موضوع، با کمک نیرو‌های امدادی شهرستان فلارد خانوار‌ها به منزل بستگان و همسایگان به‌طور موقت منتقل شدند و پس از رفع خطر به خانه‌های خود باز می‌گردند.

فتحی اضافه کرد: در بارندگی قبلی سنگ‌های بزرگ از کوه مال‌خلیفه ریزش کرد و پس از بارندگی اخیر هم این ریزش‌ها ادامه دارد که خطر زیادی برای خانه‌های مسکونی شهر مال‌خلیفه ایجاد کرده است.

بیشتر بخوانید

خسارت‌ها جزئی بارش‌های اخیر به بخش کشاورزی در چهارمحال‌وبختیاری

وی یادآور شد: در همین راستا از مدیریت بحران استانداری، بنیاد مسکن انقلاب اسلامی و اداره‌کل راه و شهرسازی چهارمحال و بختیاری درخواست شده است تا برای رفع این نظر و جلوگیری از ریزش سنگ‌های این کوه چاره‌ای کنند.

مال‌خلیفه مرکز شهرستان فلارد در فاصله ۱۷۰ کیلومتری شهرکرد مرکز استان چهارمحال و بختیاری واقع شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان چهارمحال و بختیاری شهرکرد

دیگر خبرها

  • اگر کف پای شما صاف است؛ بخوانید
  • ۱۳ استان در معرض تهدید سن و زنگ زرد هستند
  • نمایشگاه دست سازه‌های هنرجویان هنرستان دخترانه در شهرستان نقده
  • تغییرات اقلیمی دشمن پنهان کارگران است
  • چه افرادی در معرض کمبود ویتامین B۱۲ قرار دارند؟
  • پلیس هر لحظه در معرض شهادت است
  • ماکرون: گفت‌وگو با روسیه باید ادامه پیدا کند
  • اسکان اضطراری ۲۰ خانوار در معرض خطر در روستای دماب
  • درخواست مقام سابق امنیتی اسرائیل برای انحلال کنست
  • از خورشید فرار نکنید/ ۴ فایده نور طبیعی که نمی‌دانستید