Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از  24.ae؛ یک دختر انگلیسی به نام دیویس که تنها  دو سال سن دارد، به دلیل یک  بیماری نادر 36 بار  تحت عمل جراحی قرار گرفت. براساس گزارش‌ها، دیویس مجبور است هر سه هفته یکبار برای انجام عمل جراحی که به او امکان خوردن و آشامیدن می‌دهد به بیمارستان مراجعه کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دیویس که این هفته دومین تولد خود را جشن گرفت، امسال هشت هفته را در سه بخش مختلف مراقبت‌های ویژه گذرانده وقرار است در چند روز آینده سی و ششمین عمل خود را انجام دهد.


هنگامی که دیویس در کارمارتنشایر ولز متولد شد، مری او به درستی شکل نگرفت و حتی قبل از تولد او در اکتبر ۲۰۱۹ نیز پزشکان تشخیص دادند که این جنین دچار دکستروکاردی شده است، به این معنی که قلب او در سمت راست سینه اش قرار داشت. مادر دیویس، می‌گوید: "از ششمین ماه بارداری، مجبور شدم در بیمارستانی به خاطر زایمان زودرس بستری شوم".

انتقال دیویس به بیمارستان در بریستول بخشی از زندگی لیا و اورول شده است. شیری که الا می‌نوشید به ریه‌های او نشت می‌کرد و باعث عفونت شدید قفسه سینه و نارسایی اعضای بدن می‌شد و او در ۲۲ جولای در بیمارستان Great Ormond Street لندن تحت عمل جراحی قرار گرفت تا جان خود را نجات دهد.

از زمان بازگشت از لندن، الا توانسته نفس بکشد، از شیر مادر تغذیه کند و از بهترین روز خود لذت ببرد. با این حال، غذای له شده و شیر مورد نیاز برای تغذیه پس از حدود سه هفته در مری گیر می‌کنند، بنابراین نیاز به پرواز‌های منظم از طریق پل Severn برای عملیات بیشتر است.

بیشتر بخوانید

۲۰۰ بار مرگ بخاطر بیماری نادر قلبی

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار حوادث بیماری نادر عمل جراحی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۳۸۰۲۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خط خوردن صلاح از ترکیب لیورپول!

به گزارش "ورزش سه"، لیورپول از ساعت15 در چارچوب رقابت‌های هفته سی و پنجم لیگ برتر انگلیس باید در ورزشگاه خانگی وستهم روبروی این تیم به میدان برود و مصمم است که با کسب پیروزی در این بازی همچنان به لغزش منچسترسیتی و آرسنال امیدوار بماند.

شاگردان یورگن کلوپ در دو بازی اخیر لیگ برتر در زمین شکست خوردند و شرایط سختی را تجربه کردند که باعث شد از کورس قهرمانی عقب بمانند و بسیاری از هواداران و کارشناسان معتقد هستند که یکی از دلایل این اتفاق افت فاحش صلاح است.

این بازیکن پس از مصدومیتی که در جام ملت‌های آفریقا گریبانگیرش شد نتوانست به دوران اوجش برگردد و مطابق آنچه ساعاتی پیش بعضی از رسانه‌های نزدیک به لیورپول خبر دادند، در نهایت او از ترکیب اصلی این تیم در دیدار امروز برابر وستهم خط خورد.

به نظر می‌رسد که سرمربی آلمانی لیورپول هم به هیچ وجه از شرایطی که ستاره مصری تیمش در چند هفته اخیر داشته راضی نیست و ترجیح داده که از بازیکنان دیگری به جای او در ترکیب اصلی استفاده کند تا شانس گلزنی و پیروزی تیمش در این بازی را بالا ببرد.

دیگر خبرها

  • خدمات تخصصی درمانی با حمایت خیران سلامت شهرستان نور انجام می‌شود
  • بنی گانتز مجروح شد/عمل جراحی در بیمارستانی در تل آویو
  • بنی گانتز تحت عمل جراحی قرار گرفت
  • مرگ مشکوک دختری که با نامزدش به مهمانی رفت
  • خارج کردن تومور ۱۴ سانتی از کلیه کودک ۲٫۵ ساله
  • جراحی تومور ۱۴ سانتی از کلیه کودک ۲ ساله بندرعباسی
  • خارج کردن تومور ۱۴ سانتی از کلیه کودک ۲/۵ ساله
  • تومور ۱۴ سانتی از کلیه کودک بندرعباسی خارج شد
  • انجام نخستین عمل رادیکال نفروکتومی در بیمارستان شهید بهشتی تفت
  • خط خوردن صلاح از ترکیب لیورپول!