Web Analytics Made Easy - Statcounter

دانش نژاد، مدیر شبکه بهداشت و درمان ایوان در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ، گفت: تاکنون ۳۱۵۹۰ نفر (معادل ۷۳درصد) از جمعیت بالای ۱۲سال شهرستان بر علیه کووید۱۹ واکسینه شده اند.

او افزود: بالاترین پوشش واکسیناسیون مربوط به گروه سنی ۷۰-۶۰ سال (۸۷.۴درصد) است در حالی که کمترین پوشش واکسیناسیون مربوط به گروه سنی ۳۰-۱۸سال (۵۶.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

۸درصد) است.

مدیر شبکه بهداشت و درمان ایوان بر لزوم مراجعه فوری جهت تزریق واکسن کووید۱۹ در افراد بالاتر از ۱۲ سال که تاکنون به هر دلیل مراجعه نکرده اند تأکید و بیان کرد : با توجه به پردازش داده‌ها و الگوی تغییرات کووید۱۹، شیوع پیک ششم محتمل است و لازم است با واکسیناسیون به موقع و رعایت بهداشت فردی، خطرات آن را به حداقل برسانیم.

او در پایان با اشاره به اینکه ۷۱درصد از جمعیت ۱۸-۱۲ سال شهرستان نوبت اول واکسن کووید را دریافت کرده اند بر لزوم توجه جدی والدین به موضوع واکسیناسیون دانش آموزان تأکید و عنوان کرد : لازمه بازگشایی مدارس، واکسیناسیون کامل دانش آموزان و معلمان است.

انتهای پیام / غ

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: بهداشت و درمان واکسیناسیون کرونا دانش آموزان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۳۸۰۲۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازگشت ایوان اندیکا به تمرینات گروهی رم

پس از سقوط نگران کننده ایوان اندیکا در جریان دیدار اودینزه و آاس رم در هفته ۳۲ سری آ، این بازی نیمه تمام ماند و ایوان اندیکا به بیمارستان منتقل شد. او یک روز بعد از بیمارستان مرخص شد و دیگر خطری این مدافع ساحل عاجی را تهدید نمی کند.

به نقل از رمانیوز؛ ایوان اندیکا از دیروز به تمرینات گروهی رم بازگشت و مجوز انجام فعالیت های سنگین را دریافت کرد. به این ترتیب او می تواند در بازی مقابل ناپولی، جالوروسی را از روی نیمکت همراهی کند. اندیکا برای بازی حساس پنج شنبه شب مقابل بایرلورکوزن کاملا در دسترس ده روسی خواهد بود.

 

از دست ندهید ????????????????????????

ژوزه مورایس: باافتخار مسلمان شدم و عضوی از یک خانواده ایرانی‌ام آرنه اسلوت سرمربی جدید لیورپول لغو قانون رشد چگونه فوتبال ایتالیا را نابود می‌کند؟ بازیکن فرانسوی به دلیل عوارض واکسن کرونا از فایزر شکایت کرد!

دیگر خبرها

  • یک واکسن دیگر در لیست واکسیناسیون کودکان ایرانی
  • توسعه مدیریت در نظام سلامت مبتنی بر جوان‌گرایی
  • واکسن روتاویروس به جدول واکسیناسیون کشوری اضافه می‌شود
  • واکسن روتاویروس به برنامه ایمن‌سازی کشور وارد شد
  • ورود واکسن روتاویروس به برنامه ایمن‌سازی کشور
  • بازگشت ایوان اندیکا به تمرینات گروهی رم
  • زنگ سلامت در مدارس دامغان به صدا درآمد
  • آیا برنامه سلامت خانواده بهتر از پزشک خانواده است؟
  • آیا برنامه سلامت خانواده قوی تر از پزشک خانواده است
  • صنعت نفت و گاز پیشتاز مسیر حرکت به سمت دانش‌بنیان شدن