Web Analytics Made Easy - Statcounter

مسعود روشنی، سخنگوی فدراسیون بدنسازی در گفت و گو با خبرنگار گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، گفت: عبدالمهدی نصیرزاده در نشستی با پیشکسوتان عرصه بدنسازی ضمن تکریم مقام شاخص آن‌ها اعلام کرد، مشورت و راهنمایی گرفتن از پیشکسوتان فدراسیون را جهت رسیدن به اهداف خود نزدیک می‌کند. در این نشست که غلام صادقی رئیس کمیته پیشکسوتان فدراسیون، احد عبادی رئیس کمیته مربیان، حمیدرضا بوجاریان رئیس کمیسیون داوران فدراسیون، ابراهیم کمانی رئیس کمیته مسابقات، سعید کرمی رئیس کمیته استان‌ها و جمعی از پیشکسوتان از جمله خسرو محمدی، عباس اسماعیلی، محمد نجف زاده، سعید لطفی، مجید دانیالی، علی عرب، سیاوش آریا، مسعود سرابی و حمید زحمتکش حضور داشتند مسائل مختلف فدراسیون از منظر آن ها مورد بررسی قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: ایجاد نمایشگاه‌های ایرانی در عرصه مکمل‌های غذایی برای ورزشکاران کشورمان بسیار از اهمیت بالایی برخوردار است و برند‌های ایرانی می‌توانند جلوی واردات مکمل‌های تقلبی را به کشورمان بگیرند. نمایشگاه ایرانی داریم که نمایشگاه صنعت دارویی است و آخرین تحولات و دستاورد‌های صنعت دارو را ارائه می‌دهد. با این حال به دلیل حضور شرکت‌های دارویی که تولید مکمل‌های غذایی هم دارند نمایشگاهی در روز‌های نوزدهم تا بیست و یکم مهرماه برگزار شد که میزبان جامعه ورزش به ویژه جامعه مسئولان و ورزشکاران بدنسازی بود.

بیشتر بخوانید

برترین‌های اولین دوره مسابقات فیتنس چلنج کیش معرفی شدند

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: بدنسازی و پرورش اندام فدراسیون بدنسازی رئیس کمیته

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۳۸۰۴۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری نشست فوری تاج و ارکان انضباطی - اخلاقی درپی اتفاقات بازی پرسپولیس - سپاهان

به گزارش خبرگزاری علم و فناوری آنا، سید محمد‌ شروین اسبقیان با اشاره به دستور وزیر ورزش خطاب به رییس فدراسیون فوتبال برای بررسی اتفاقات رخ داده در ورزشگاه‌ها، تصریح کرد: وزیر ورزش و جوانان بنده را برای پیگیری تا اخذ نتایج ملموس مکلف کرده است که در همین راستا، طی تماس تلفنی که با رئیس فدراسیون فوتبال داشتم، ایشان هم از این موضوع استقبال کرد و مقرر شد با قید فوریت جلسه‌ای با حضور اینجانب، رئیس فدراسیون فوتبال و ارکان انضباطی و اخلاقی به منظور ورود جدی به این مسئله برگزار شود و بررسی و آسیب شناسی عمیق صورت گیرد.

معاون توسعه‌ ورزش قهرمانی و حرفه‌ای تاکید کرد: انتظار ما از مدیران باشگاه‌های ورزشی در سراسر کشور در تمامی سطوح، این است که موضوعات فرهنگی دغدغه اصلی آنها باشد تا ورزش در مسیر ارزش‌ها در جامعه تسری باید.

اسبقیان گفت: نتایج جلسات و فرآیند‌های بررسی این موضوع به مردم عزیز اعلام خواهد شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • برگزاری نشست کمیته بدوی انضباطی فدراسیون بسکتبال
  • ۱۰ غرفه مددجویان کمیته امداد در نمایشگاه اقوام دایر شد
  • اسلامی: با صدور دانش هسته‌ای حصارها را می‌شکنیم
  • نشست پریچهره با رئیس کنفدراسیون سپک تاکرای آسیا
  • عرضه کتاب‌های غیرمجاز در نمایشگاه مجازی امکانپذیر نیست +فیلم
  • امکان عرضه کتاب‌های غیرمجاز در نمایشگاه مجازی وجود ندارد +فیلم
  • یاوری: دانش‌آموزان در نمایشگاه پژوهشی سمپاد ظرفیت نهفته خود را آشکار می‌کنند
  • یاوری: دانش آموزان در نمایشگاه پژوهشی سمپاد ظرفیت نهفته خود را آشکار می‌کنند
  • برگزاری نشست فوری تاج و ارکان انضباطی - اخلاقی درپی اتفاقات بازی پرسپولیس - سپاهان
  • پیگیری طرح وکلا در مساجد از سوی رئیس قوه قضاییه