Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز،  غلامرضا سالاری مدیرکل تعزیرات حکومتی استان فارس اظهار کرد: گرانفروشی بخصوص در حوزه کالا‌های اساسی خط قرمز تعزیرات حکومتی است و پرونده‌های گرانفروشی نیز با جدیت رسیدگی و با گرانفروشان بطور قاطع برخورد خواهد شد.

او با اشاره به تداوم گشت‌های نظارتی تعزیرات حکومتی با همراهی سازمان صمت، اتاق اصناف، شبکه بهداشت، جهاد کشاورزی و دیگر دستگاه‌های نظارتی، افزود: با وجود اینکه در قانون وظیفه نظارتی به تعزیرات حکومتی محول نشده ولیکن سازمان تعزیرات حکومتی به منظور تامین امنیت اقتصادی شهروندان اقدام به فعال کردن گشت‌های نظارتی با تمرکز بر تولید و عرضه کالا‌های اساسی کرده است و امیدواریم با همکاری مردم و دستگاه‌های متولی شاهد آرامش در بازار و کاهش تخلفات باشیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او با بیان اینکه اکثر کسبه به قانون تمکین کرده اند و در شرایط فعلی اقتصادی به سود حداقلی قانع هستند، اظهار کرد: از ابتدای سال تا کنون برای ۱۳ واحد صنفی گرانفروش در شیراز حکم نصب پارچه تخلف اعمال شده که در صورت اصرار بر تخلف، مجازات‌های سنگین تری در انتظار این متخلفان خواهد بود.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان فارس با اشاره به پلمب ۱۷ واحد تولید مصالح غیراستاندارد در طی این مدت، اضافه کرد: در حوزه استاندارد نیز پرونده‌های متعددی از تخلفات این بخش در شعب تعزیرات حکومتی استان رسیدگی شده و با توجه به حساسیت این حوزه و تبعاتی که استفاده از کالا‌های غیراستاندارد در پی دارد، مقرر شده این قبیل پرونده ه‌ها بدون هیچگونه اغماضی رسیدگی و مجازات اشد برای متخلفان اعمال شود.

سالاری از نظارت مردمی به عنوان مهم‌ترین مولفه نظارتی یاد کرد و از شهروندان خواست تا در صورت مشاهده تخلفات صنفی مراتب را به سازمان صمت، و تخلفات استاندارد را نیز به اداره کل استاندارد استان گزارش تا ضمن پیگیری موضوع، برای متخلفان پرونده تعزیراتی تشکیل شده و اعمال قانون شوند.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: واحد صنفی مصالح غیراستاندارد تعزیرات حکومتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۳۸۰۵۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کام شیرینی فروش میبدی تلخ شد

محمد نوروزی رئیس اداره تعزیرات حکومتی شهرستان میبد گفت: پرونده گرانفروشی شیرینی به ارزش ۱۷ میلیون و ۳۰۰ هزار ریال در شعبه اول بدوی تعزیرات حکومتی شهرستان میبد رسیدگی شد.

وی افزود: شعبه با توجه به مدارک موجود در پرونده، و اظهارات متهم، اتهام انتسابی را محرز اعلام و نامبرده را به پرداخت ۱۷۳ میلیون ریال جزای نقدی معادل ۱۰ برابر ارزش تخلف محکوم کرد.

 نوروزی گفت: درگشت مشترک تعزیرات حکومتی به همراه بازرسان اتاق اصناف شهرستان میبد این تخلف را کشف و پرونده آن را برای رسیدگی به اداره تعزیرات حکومتی ارسال شد.

باشگاه خبرنگاران جوان یزد یزد

دیگر خبرها

  • کام شیرینی فروش میبدی تلخ شد
  • گرانفروشی برای یک واحد قصابی در کرمانشاه گران تمام شد
  • جریمه میلیاردی برای پزشک متخلف در اردبیل صادر شد
  • جریمه ۲۰ میلیارد ریالی مدرسه غیر انتفاعی در اردبیل
  • جریمه ۵ میلیارد ریالی قاچاقچی سوخت در یاسوج
  • پلمب واحد صنفی متخلف در بویین میاندشت
  • پلمب۲ تالار متخلف در صومعه‌سرا
  • مُهروموم ۱۵ واحد صنفی متخلف در ماهشهر
  • ۱۵ واحد صنفی متخلف در ماهشهر پلمب شد
  • پلمب ۱۸ واحد صنفی متخلف در اهر