Web Analytics Made Easy - Statcounter

با پایان دهمین دوره مسابقات جام باشگاه‌های آسیا، بهترین‌های این دوره از مسابقات مشخص و معرفی شدند. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از روابط عمومی فدراسیون تکواندو، دهمین دوره مسابقات جام باشگاه‌های آسیا امروز (چهارشنبه - 21 مهرماه) با حضور 111 تکواندوکار در قالب 10 تیم از کشورهای ایران (3 تیم/ شهرداری ورامین - لوازم خانگی کن - دانشگاه آزاد اسلامی)، عراق (2 تیم/ پلیس - الکتریسیته)، افغانستان (قفسه وکیلی)، پاکستان، عمان، لبنان و هند در هتل "پارسیان استقلال" تهران برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در پایان این رقابت‌ها، تیم شهرداری ورامین با کسب دو مدال طلا، دو نقره، سه برنز و 424 امتیاز توانست عنوان قهرمانی جام دهم را کسب کرد، تکواندوکاران لوازم خانگی کن با دو مدال طلا، سه نقره و 412 امتیاز عنوان نایب قهرمانی را بدست آوردند و هوگوپوشان دانشگاه آزاد اسلامی با دو مدال طلا، یک نقره و چهار برنز و  393 امتیاز سوم شد.

پیام خانلرخانی (تیم شهرداری ورامین) به عنوان بهترین سرمربی این رویداد معرفی شد و محمدحسین زاهدی از تیم لوازم خانگی کن نیز لقب فنی‌ترین بازیکن را کسب کرد.

 سید صادق هاشمی (افغانستان)، رابیندرا مال (نپال) و مجید نازیان نجفی (ایران) به عنوان بهترین داوران انتخاب گردیدند.

جان محمد امیری از تیم افغانستان عنوان بهترین سرپرست را بدست آورد و کاپ اخلاق نیز به تیم هند اهدا شد.

قهرمانی شاگردان خانلرخانی در جام باشگاه‌های آسیا

انتهای پیام/ 

منبع: تسنیم

کلیدواژه: پیام خانلرخانی تکواندو تکواندو ایران پیام خانلرخانی تکواندو تکواندو ایران جام باشگاه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۳۸۰۶۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یازده بازیکن منتخب گل‌گهر برای دیدار با شمس‌آذر

به گزارش ورزش سه، ترکیب تیم فوتبال گل‌گهر برای دیدار هفته بیست و ششم مقابل شمس‌آذر قزوین مشخص شد و آنها در این دیدار خانگی به دنبال سه امتیاز مسابقه خواهند بود.

گل‌گهر که در هفته‌های اخیر در کسب پیروزی موفق نبوده در این بازی تلاش می‌کند تا از شرایط میزبانی استفاده کند و سه امتیاز مهم برای بقا در رتبه ششم جدول را به دست آورد، آنها در صورت شکست در این مسابقه جای خود را به شمس‌آذر خواهند داد.

مسیح زاهدی مدافع گل‌گهر پس از چندین هفته دوری از میادین در ترکیب اصلی قرار گرفته است، در این مسابقه علیرضا علیزاده پس از بازگشت زاهدی به خط هافبک منتقل شد و این مهم‌ترین تغیرات در ترکیب این تیم بود.

????ترکیب گل‌گهر در این مسابقه به شرح زیر خواهد بود:

محمدرضا اخباری، مسیح زاهدی، سامان فلاح، مهدی تیکدری، سیدابولفضل رزاق پور، احمد زنده روح، علیرضا علیزاده، روبرتو تورس، مهدی ممی زاده، اریک باگناما و سعید سحرخیزان

دیگر خبرها

  • محکومیت بیش از یک میلیارد ریالی قاچاقچی لوازم خانگی در مهاباد
  • مطالبه لوازم‌خانگی و خودروی کیفی ارزان بر زمین مانده است
  • مجازات قاچاقچی لوازم خانگی در مهاباد
  • توزیع اقلام لوازم خانگی بین مددجویان بسطام
  • یازده بازیکن منتخب گل‌گهر برای دیدار با شمس‌آذر
  • ابراهیم صادقی: همین آقای کوپال ناظمی!
  • سرمربی پرسپولیس و بهترین تعریف از گل شهاب!
  • لوازم‌خانگی ایرانی؛ گران‌تر از برند‌های برتر دنیا
  • با «ساخت ایران» مشکل دارند!
  • برگزاری مسابقات پرس سینه قهرمانی استان در سقز