Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-30@20:57:29 GMT

پرسپولیس اسیر توطئه نمی‌شود

تاریخ انتشار: ۲۲ مهر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۳۸۱۰۵۷

پرسپولیس اسیر توطئه نمی‌شود

پرسپولیسی‌ها با وجود اخبار ضد و نقیض سعودی‌ها اسیر جوسازی آنها نمی‌شوند.

به گزارش برنا؛ واقعیت آن است که حداقل دو-سه بازیکن الهلال مصدوم بودند اما حالا شرایط بهتری دارند و احتمالاً به بازی با پرسپولیس می رسند اما پرسپولیسی‌ها عقیده دارند نباید گول تحرکات تیم‌های عربستانی را خورد و باید فکر کنیم که آنها با تمام بازیکنان اصلی خود مقابل تیم ما قرار می گیرند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پرسپولیس در حالی شنبه شب به مصاف الهلال عربستان می رود که سه بازیکن ملی پوش خود را خسته از تیم ملی تحویل گرفته و گفته می‌شود مهدی‌ترابی هم به دلیل نیمکت‌نشینی در اردوی تیم ملی شرایط روحی خوبی ندارد.

از طرفی وحید امیری کاملا خسته است و یحیی در مورد او نگرانی‌هایی دارد اما با این حال امیدواری در اردوی پرسپولیسی‌ها موج می زند و آنها برای بازی با الهلال از انگیزه های بسیار زیادی برخوردارند.

باشگاه پرسپولیس هم پاداش ویژه‌ای را برای بازیکنان تیم در نظر گرفته تا در صورت رسیدن به مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا آن را پرداخت کند.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: بازی پرسپولیس عربستان ملی پوش تیم ملی اردوی تیم ملی لیگ قهرمانان آسیا پرسپولیس لیگ قهرمانان آسیا مصدوم الهلال توطئه جوسازی بازیکنان اصلی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۳۸۱۰۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرسپولیسی ها امیدوار به پیروزی تراکتور

حمید مطهری هیچوقت برابر استقلال به عنوان سرمربی پیروز نشده است.

به گزارش "ورزش سه"، تیم فوتبال استقلال تهران روز چهارشنبه در حالی به مصاف تراکتور خواهد رفت که این تیم حالا یک سرمربی پرسپولیسی را روی نیمکت خود دارد. حمید مطهری در روزهای غیبت یحیی گل‌محمدی قرار است به عنوان سرمربی تی‌تی‌ها آنها را مقابل استقلال هدایت کند.

مطهری اگرچه به عنوان کمک مربی و دستیار یحیی هیچوقت با پرسپولیس برابر استقلال شکست نخورده بود، اما به عنوان سرمربی آماری متفاوت دارد؛ حمید مطهری تحت عنوان سرمربی سه بار تیمش را به مصاف استقلال فرستاده است. او اواخر بهار سال ۱۴۰۱ به عنوان سرمربی نساجی مازندران انتخاب شد و تابستان همان سال در چهارچوب لیگ بیست و دوم با نتیجه ۳ بر ۱ بازی را به استقلالی‌ها واگذار کرد. چند ماه بعد، استقلال و نساجی سوپرجام باشگاه‌های کشور را نیز برگزار کردند که دوباره سهم نساجی ناکامی شد تا استقلال با ریکاردو ساپینتو به واسطه پیروزی در آن بازی تنها جام خودش در فصل قبل را بگیرد. این دو تیم اسفند ماه سال ۱۴۰۱ بازی برگشت لیگ بیست و دوم را نیز انجام دادند که با نتیجه مساوی یک-یک خاتمه یافت.

به این ترتیب حمید مطهری در مقام سرمربی تا کنون موفق به شکست دادن استقلال در یک بازی رسمی نشده و اگر چهارشنبه با تراکتور به استقلال ببازد، علاوه بر تداوم روند ناکامی خودش به عنوان سرمربی برابر آبی‌های تهرانی، شاید عملاً راه برای اینکه استقلالی‌ها به واسطه پیروزی مقابل تیم‌های تحت هدایت او یک جام دیگر نیز علاوه بر سوپرجام سال ۱۴۰۱ را هم بگیرند، هموار شود. البته اگر حمید بتواند با تراکتور استقلال را ببرد، با کمکی که به پرسپولیس کرده، تمامی شکست‌هایش را برابر این تیم فراموش خواهد کرد.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • رامین و پرسپولیسی‌ها در آزادی/ بیرو می‌رسد؟
  • تمرین شاداب پرسپولیسی‌ها پیش از دیدار با سپاهان 
  • خبر خوش به پرسپولیسی‌ها در آستانه بازی با سپاهان
  • عکس روز؛ دورهمی پرسپولیسی‌های سابق با رضا مالدینی!
  • سخت‌ترین قرعه یک پرسپولیسی در غیاب پرسپولیس!
  • عکس| کری خوانی عجیب امید نورافکن برای پرسپولیسی‌ها؟
  • پرسپولیسی ها امیدوار به پیروزی تراکتور
  • الکلاسیکوی برگشت ایران بدون 5 بازیکن مشترک
  • ۵ پرسپولیسی علیه سپاهان در آزادی
  • پرسپولیسی‌ها به شیری در این بازی نگاه ویژه دارند