Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/ایلام فرمانده انتظامی استان ایلام گفت: کمک های مومنانه یک تکلیف شرعی در قبال اقشار نیازمند جامعه است. 

سردار "دلاور القاصی مهر" در حاشیه ششمین همایش کمک های مومنانه کارکنان انتظامی استان، اظهار کرد: کمک رسانی به انسان ها و خانواده های نیازمند از وظایف انسانی و تکالیف شرعی هر شخص می باشد و کارکنان نیروی انتظامی نیز از این عمل خیر خواهانه ،خود را محروم نکرده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: وظیفه ذاتی پلیس تأمین نظم و برقراری امنیت در سطح جامعه است، نیروهای خدوم و همیشه در صحنه انتظامی استان ایلام ثابت کرده اند، علاوه بر انجام وظایف ذاتی در هنگام بحران ها و مشکلات نیز در کنار مردم و ملت شریف ایران اسلامی هستند.

فرمانده انتظامی استان ایلام با بیان اینکه پلیس خود را خادم و خدمتگزار مردم می داند، ادامه داد: کارکنان انتظامی استان ایلام بار دیگر و در ششمین مرحله پویش مومنانه جلوه دیگری از همدلی و همراهی با مردم به نمایش گذاشتند.

سردار القاصی مهر گفت:  درپی تاکید رهبر انقلاب اسلامی، در خصوص کمک به نیازمندان، کارکنان انتظامی استان به همراه خانواده های خود کمک های خیرخواهانه ای را جمع آوری و ۵۰۰ بسته مواد غذایی به ارزش یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال جهت تقسیم در بین نیازمندان خریداری کرده اند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی منطقه ایلام کمک مؤمنانه انتظامی استان ایلام کارکنان انتظامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۳۸۱۱۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امحای هزار و ۵۳۹ کیلوگرم مواد غذایی تاریخ گذشته در هشترود

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز آذربایجان شرقی فرجی گفت: هزار و ۵۳۹ کیلوگرم انواع مواد غذایی، نوشیدنی، بهداشتی، آرایشی، شوینده غیربهداشتی و تاریخ گذشته که از ۱۳۰۶ مورد بازرسی در ایام نوروز توسط واحد بهداشت محیط شبکه بهداشت و درمان هشترود ضبط شده بود امحا شد.

وی گفت: در این بازه زمانی ۱۵ مورد به امور قضایی ارسال شد و ۲ واحد هم پلمب شد.

دیگر خبرها

  • پرداخت ۳۵۷ میلیارد تومان کمک معیشت به مددجویان و نیازمندان ایلام
  • برای تقویت حافظه چی بخوریم بهتر است؟
  • توزیع بسته کمک آموزشی به ۵ هزار دانش آموز در تخار
  • مانور نظارت بر مراکز تامین، تولید و توزیع کالا‌های اساسی در شهرستان یزد
  • افزایش ۸۲ درصدی توزیع بسته‌های معیشتی میان نیازمندان زنجانی 
  • امحای هزار و ۵۳۹ کیلوگرم مواد غذایی تاریخ گذشته در هشترود
  • نودل برای کودکان؛ ممنوع!
  • خبر‌هایی از توزیع بسته های معیشتی بین نیازمندان بیارجمند
  • ضرورت همکاری نیروی انتظامی در توسعه بلوار شهید ابوالحسن خرمرودی
  • غذای شرکتی، عاملی برای افزایش تعلق خاطر کارکنان به سازمان