Web Analytics Made Easy - Statcounter

مسئول دفتر مدیرعامل جنسیت: خانم نوع قرارداد: تمام وقت تسلط کافی به فرآیند برنامه ریزی هماهنگی برگزاری جلسات تسلط کافی به نگارش نامه های اداری سیستم گردش مکاتبات و بایگانی تسلط به امور بایگانی و مستند سازی تسلط کافی به EXCEL.WORD.OUTLOOK توانایی پیگیری امور محوله تا حصول نتیجه آشنایی به امور تشریفات و آداب روابط عمومی برخورداری از مهارت های ارتباطی هوشمند با تماس گیرندگان و مراجعه کنندگان آشنایی با چگونگی برقراری نظم در دفتر مدیریت تحصیلات حداقل کارشناسی دارای حداقل 3سال سابقه کار مرتبط بازه سنی بین 25 الی 35 سال ظاهری آراسته منضبط و خوش برخورد انعطاف پذیر رازداری در فعالیتهای اداری حقوق ثابت توافقی بیمه تامین اجتماعی از روز اول بیمه تکمیلی سبد کالا دوره ای پاداش دوره ای از متقاضیان واجد شرایط خواهشمندیم رزومه خود را به ایمیل زیر ارسال نمایند و یا با شماره تلفن‌ زیر تماس حاصل نمایند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اطلاعات تماس تلفن 02144890942 ایمیل hrsalamatgostaran@gmail.com پربیننده ترین جزییات جذب پذیرفته شدگان آزمون استخدامی دانشگاه فنی و حرفه ای استخدام حسابدار با بیمه در کلینیک ساختمانی خوش اخلاق در خوزستان استخدام سرپرست منابع انسانی و مسئول دفتر مدیر عامل در تهران استخدام مسئول توسعه فروش و بازاریابی در یک شرکت کارگزاری در دزفول استخدام متصدی پذیرش در یک شرکت کارگزاری رتبه الف در بوشهر و خوزستان

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: استخدام استخدامی آگهی استخدام استخدام دولتی اخبار استخدامی استخدام کرج استخدام بانک استخدام اصفهان استخدام تهران استخدام حسابدار استخدام در تهران استخدام پاره وقت استخدام تمام وقت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۳۸۱۲۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تحولات «غزه»، محور سفر وزیر خارجه ترکیه به ریاض

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از خبرگزاری آناتولی، هاکان فیدان وزیر امور خارجه ترکیه در سفر به ریاض، پایتخت عربستان سعودی در روزهای ۲۸ تا ۲۹ آوریل، قرار است به ابتکارات آنکارا برای به رسمیت شناختن دولت فلسطین ادامه دهد.

منابع دیپلماتیک ترکیه در این خصوص اعلام کردند که فیدان یکشنبه و دوشنبه هفته جاری در ریاض با اعضای گروه تماس تشکیل شده از سوی سازمان همکاری اسلامی و اتحادیه عرب برای پایان دادن به کشتار مردم مظلوم غزه و تضمین صلح دائمی دیدار و گفتگوخواهد کرد.

به گفته این منابع قرار است گروه تماس با وزرای خارجه کشورهای غربی نیز دیدار کند.

گفته می‌ شود وزیر امور خارجه ترکیه در ریاض دیدارهای دوجانبه ای نیز خواهد داشت و محور گفتگوها هم آخرین وضعیت تحولات در نوار غزه خواهد بود.

کد خبر 6090379

دیگر خبرها

  • فعالان سرود بیمه می‌شوند
  • جنگ‌افروزی دشمنان در منطقه برای تسلط بر خلیج فارس است
  • جزئیات تازه از پرداخت یارانه دارو و بیمه سلامت
  • قدردانی مسئول دفتر رهبر معظم انقلاب اسلامی در قم از اجرای طرح نور
  • کافی است انسان باشد!
  • راهبرد جامع بیمه ایران برای سال ۱۴۰۳؛ تمرکز بر دیجیتالیزه کردن و نوآوری در بیمه‌های زندگی
  • تحولات «غزه»، محور سفر وزیر خارجه ترکیه به ریاض
  • مراقب کلاهبردار‌ها باشید؛ بیمه سلامت با مردم تماس نمی‌گیرد
  • کلاهبرداری از مردم با ادعای صدور کارت هوشمند بیمه سلامت
  • خواب کافی و تاثیر آن بر سلامت جسم و روان