Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان ، علی رضایی شکیب، رئیس اداره ورزش و جوانان آبادان گفت: بودجه مورد نیاز اداره ورزش و جوانان این شهرستان در سال جاری برای اجرای طرح های ورزشی بالغ بر ۵۰۰ میلیارد ریال است که از محل اعتبارات استانی و ملی مصوب ابلاغ گردید.

او افزود : ۱۰۰ میلیارد ریال اعتبار فصل ورزش و تفریحات برای تکمیل هشت طرح ورزشی مانند زمین چمن مصنوعی فوتبال از محل‌ تملک دارایی سرمایه‌ای استانی و توسعه متوازن تامین شد همچنین ۲۷۰ میلیارد ریال از محل اهدایی نفت، موضوع سه درصد درآمد نفت خام و گاز طبیعی و ارزش افزوده ماده ۹۴ قانون برنامه ششم توسعه پرداخت گردید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بیان کرد: ۷۰ میلیارد ریال اعتبار نیز از محل اعتبارات ملی برای بهسازی و تکمیل پروژه ورزشی چمن طبیعی فوتبال واقع در بوارده جنوبی تخصیص داده شده که با مشخص شدن پیمانکار و شروع کار پروژه این اعتبار جذب خواهد شد.

رضایی شکیب به اختصاص ۳۳ میلیارد ریال برای احداث خانه تخصصی جودو و احداث خانه ورزش های رزمی آبادان اشاره کرد و گفت: این ۲ پروژه در سه ماهه نخست سال آینده به بهره برداری می رسند.

وی از پیگیری اختصاص ۸۰ میلیارد برای تکمیل استادیوم فجر اروندکنار، ۹۵ میلیارد ریال برای تخریب و بازسازی ورزشگاه پنج مهر آبادان از محل ارزش افزوده و ۳۰۰ میلیارد ریال برای احداث پروژه بزرگ دهکده ورزشی المپیک آبادان خبر داد و گفت: نمایندگان مردم آبادان در مجلس شورای اسلامی در حال پیگیری برای تامین این اعتبار هستند.

رییس اداره ورزش و جوانان آبادان با اشاره به کمبود زیرساختهای ورزشی در این شهرستان افزود: ۵۰ درصد مشکلات ورزش آبادان مربوط به کمبودزیرساخت است که با پایان یافتن عملیات احداث مجموعه ورزشی روباز در جوار رودخانه بهمنشیر بخشی از این مشکل رفع خواهد شد.

انتهای پیام / ا

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اعتبارات استانی طرح های ورزشی میلیارد ریال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۳۸۱۳۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هزینه‌کرد ۲۰۰۰ میلیارد ریالی دولت سیزدهم در حوزه توزیع برق چالدران

فرماندار شهرستان چالدران گفت: در طول دولت سیزدهم بیش از ۲۰۰ میلیارد تومان اعتبار در حوزه برق چالدران در زمینه‌های مختلف هزینه شده است.

محمدرضا عبدالله‌نژاد در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در آذربایجان‌غربی درباره اقدامات انجام شده جهت نصب دستگاه ترانسفورماتور جدید در توزیع برق چالدران اظهار کرد: پست ۱۳۲ کیلوولت چالدران یکی از پست‌های مهم در چالدران است که نقش مهم و تأثیرگذاری را در پایداری شبکه برق و اصلاح افت ولتاژ منطقه بر عهده دارد.

وی با بیان اینکه یک ترانسفورماتور جدید با ظرفیت ۱۵ مگاولت آمپر در محل پست فوق توزیع برق چالدران نصب می‌شود، افزود: با اقدامات انجام گرفته در آینده نزدیک ظرفیت برق چالدران به ۳۰ مگاولت آمپر افزایش پیدا می‌کند.

فرماندار شهرستان چالدران گفت: این افزایش ظرفیت ۱۵ مگاولت آمپری در آستانه ورود به پیک مصرف در سال ۱۴۰۳ کمک خواهد کرد تا برق مشترکان منطقه و بخش خانگی تأمین و پایدارتر شود.

عبدالله‌نژاد با بیان اینکه برای راه‌اندازی و نصب این سیستم جدید بیش از ۲۰ میلیارد تومان اعتبار هزینه می‌شود، ادامه داد: در طول دولت سیزدهم بیش از ۲۰۰ میلیارد تومان اعتبار در حوزه برق چالدران در زمینه‌های مختلف هزینه شده است.

کد خبر 751747

دیگر خبرها

  • ۱۳۵ مصوبه برای گلستان در سفر دوم رییس جمهور اختصاص یافت
  • اعتبار ۲۰۰ میلیارد ریالی برای تملک صحرای پرتمان
  • هزینه‌کرد ۲۰۰۰ میلیارد ریالی دولت سیزدهم در حوزه توزیع برق چالدران
  • اعتبار ۲ هزار میلیارد ریالی برای احداث باغ مشاهیر در اصفهان
  • اختصاص بیش از ۲۰۰ میلیارد تومان اعتبار ویژه مکانیزاسیون کشاورزی به گیلان
  • اختصاص ۸۲ میلیاردتومان اعتبار برای ساخت پروژه دفاع مقدس در گلستان
  • اختصاص ۹ همت اعتبار برای صندوق بیماران خاص و صعب‌العلاج
  • ۱۰ روستای گلوگاه با مجتمع شهدای هزارجریب آبرسانی می شود
  • ۲۵۰۰ نفر از پروژه آبرسانی روستایی مجتمع شهدای هزار جریب گلوگاه بهره‌مند می‌شوند
  • بهره‌برداری از ۴۰۶ پروژه عمرانی در روستا‌های کرمانشاه