Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-28@01:01:39 GMT

بدهی‌های سرسام آور باشگاه استقلال

تاریخ انتشار: ۲۲ مهر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۳۸۱۳۷۵

بدهی‌های سرسام آور باشگاه استقلال

به گزارش خبرنگار   فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، باشگاه استقلال طی سال‌های اخیر با پرونده شکایت مربیان و بازیکنان خارجی زیادی روبه‌رو بوده و پس از تهدید‌های فیفا، به سختی توانسته است مطالبات آن‌ها را پرداخت کند. بررسی شکایت مربیان و بازیکنان خارجی استقلال نشان می‌دهد که باشگاه استقلال در آینده نزدیک با پرونده‌های زیادی روبه‌رو خواهد شد که می‌توانند تبعات سنگین و فاجعه‌باری در پی داشته باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در زمان مدیریت مددی بسیاری از بدهی‌ها پرداخت شدند، اما هنوز مشکل برخی پرونده‌ها از جمله استراماچونی و پادوانی حل نشده و حتی وضعیت طلب میلیچ و دیاباته مبهم است.

در واقع باید گفت مهم‌ترین چالش آجرلو در استقلال پرداخت بدهی‌های این چهار خارجی است و باید به نوعی رضایت آن‌ها را به دست آورد.

دیاباته در حالی با استقلال تمرین می‌کرد که پنجره نقل و انتقالاتی این باشگاه به واسطه شکایت او بسته شده بود و استقلالی‌ها همه‌روزه شاکی خود را ملاقات می‌کردند و اکنون این بازیکن خواستار مطالبات خود و از آبی‌ها شکایت کرده است.

میلیچ هم که خواهان بازگشت به استقلال بود، در نهایت در لیست مازاد آبی‌ها قرار گرفت.

شیخ چیزی حدود ۳۵۰ هزار دلار از استقلال طلب دارد. علاوه بر شیخ، هروویه میلیچ هم ۴۵۰ هزار دلار از استقلال طلب کار است.

از طرفی استقلال اگر در خصوص ۲ پرونده استراماچونی و پادوانی با شکست مواجه شود، باید چیزی حدود ۱۱ میلیون دلار به این دو نفر پرداخت کند و در مجموع با پرونده‌های دیگر، استقلال باید حدود ۱۲ میلیون و ۲۵۸ هزار دلار (با احتساب قیمت روز دلار، حدود ۲۴۰ میلیارد تومان) برای پرونده‌های خارجی خود هزینه کند.

هرچند گفته می‌شود باشگاه استقلال از محل فروش مهدی قایدی به باشگاه شباب الاهلی درآمد قابل‌توجهی کسب کرده، اما این مبلغ تقریبا به اندازه بدهی باشگاه استقلال به استراماچونی و پادوانی سرمربی و بازیکن سابق و میلیچ و دیاباته ۲ بازیکن خارجی این باشگاه است. به نوعی این رقم باید به این چهار خارجی پرداخت شود؛ مگر آن که مدیران کنونی باشگاه استقلال بخواهند پرداخت برخی از این بدهی‌ها را به تعویق بیندازند که آن هم تبعاتی در پی خواهد داشت.

در حال حاضر باشگاه استقلال برای تسویه‌حساب بدهی‌های خود یک غول بزرگ را پیش‌رو دارد. تسویه با استراماچونی برای استقلال هزینه هنگفتی دارد، با یک حساب سرانگشتی مشخص می‌شود آبی‌ها به جز امور روزانه خود و بدهی‌های مربوط به آن حدود ۷۰میلیارد تومان در مجموع به بازیکنان فعلی و گذشته و کادر فنی سابق این تیم بدهکار هستند که این موضوع نشان می‌دهد از بابت فروش مهدی قایدی هم، همه مشکلات مالی استقلالی‌ها حل نشده است.

این در حالی است که هنوز اقدام برای تسویه‌حساب با ۲ بازیکن خارجی فصل گذشته این تیم انجام نشده و از سوی دیگر پرونده استراماچونی و پادوانی نیز در حال بررسی در دادگاه عالی ورزش است مبلغ هزینه‌شده توسط اعضای قبلی هیئت‌مدیره استقلال و مشاوران آن ها، افرادی مانند مهدی عبدیان و علی نامداری و سایر نفرات نیز پرداخت نشده است.

بیشتر بخوانید

صحبت‌های چشمی پس از عقد قرارداد با استقلال

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: تیم فوتبال استقلال لیگ برتر فوتبال استراماچونی و پادوانی باشگاه استقلال پرونده ها بدهی ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۳۸۱۳۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تداوم سریال شناسایی جاسوسان روسیه و چین در انگلیس

 

به گزارش تابناک به نقل از ایرنا، این دو نفر به نام‌های دیلان ارل ۲۰ ساله و جیک ریوز ۲۲ ساله متهم هستند که در عملیات آتش‌سوزی یک انبار تجاری مرتبط با اوکراین در شرق لندن مشارکت داشته‌اند.

ارل و رویز نخستین کسانی هستند که در چارچوب قانون جدید امنیت ملی انگلیس مصوب سال ۲۰۲۳ متهم شده‌اند. بر اساس گزارش‌ها، ۳ نفر از سایر کسانی که با این پرونده مرتبط هستند، به اتهام‌های دیگری دستگیر شده‌اند.

منابع خبری انگلیس می‌گویند که انبار تجاری مرتبط با اوکراین ماه مارس گذشته آتش گرفت و از آن زمان، تحقیقات درباره این پرونده به دایره مبارزه با تروریسم پلیس انگلیس واگذار شد.

دادستان انگلیس ارل را به همکاری با گروه شبه نظامی واگنر، شناسایی و استخدام افراد برای همکاری با سرویس جاسوسی روسیه متهم کرده است. گفته می‌شود که او در عملیات آتش‌سوزی انبار اوکراینی نقش محوری داشته است.

دیوید کامرون وزیر امور خارجه انگلیس در این باره گفت: در حالی که ما باید اجازه دهیم تا این پرونده روند قضایی خود را طی کند، اما من عمیقاً نگران ادعای مشارکت اتباع انگلیسی در عملیات مجرمانه به نفع دولت روسیه هستم.

وی افزود: ما از تمام وزن سیستم کیفری استفاده خواهیم کرد تا هر کسی را که در جرایم مرتبط با دخالت خارجی مجرم شناخته می‌شود، پاسخگو کنیم.

همچنین جیمز کلورلی، وزیر کشور انگلیس با انتشار پیامی در شبکه اجتماعی ایکس نوشت: اقدامات خارجی خصمانه هرگز در خاک بریتانیا قابل تحمل نخواهد بود. اگر امنیت بریتانیا را تهدید کنید، با عدالت روبرو خواهید شد.

این تحول درحالی صورت می‌گیرد که دادستانی انگلیس دوشنبه گذشته نیز ۲ شهروند دیگر این کشور را به بهانه افشای اسرار محرمانه به چین متهم کرد. این ۲ نفر هم ماه مارس گذشته به ظن جاسوسی برای دولت پکن دستگیر شدند و قرار است محاکمه شوند.

دیگر خبرها

  • گلایه والدین از افزایش سرسام آور شهریه مدارس غیرانتفاعی در رشت
  • کارخانجات تمام بدهی چایکاران را پرداخت کنند
  • پرونده داغ چای روی میز مسئولان گیلان
  • داروخانه‌ها برای خرید شیرخشک پول ندارند/ ۲۶ همت بدهی بیمه‌ها
  • تداوم سریال شناسایی جاسوسان روسیه و چین در انگلیس
  • بدهی ۲۶ همتی سازمان‌های بیمه گر به داروخانه‌ها
  • مطالبات دولتی شهرداری قم پرداخت نشد
  • بدهی کلان استقلال به بانک پرسپولیسی!
  • بدهی کلان استقلال به بانک سهام‌دار پرسپولیس!
  • مشکل بزرگ استقلال با مالک جدید پرسپولیس