Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت الاسلام مقصود حسن اقدم روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: بسته های آموزشی به همت این قرارگاه تهیه و در روستاهای مرزی و محروم منطقه آزاد ماکو توزیع می شود.

وی با بیان اینکه ارزش کلی این بسته ها را ۷۰۰ میلیون ریال است، افزود : بسته های توزیع شده شامل کیف و لوازم تحریر بوده و در قالب طرح محرومیت زدایی فرهنگی در روستاهاست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مسوول فرهنگی پروژه قرارگاه خاتم در منطقه آزاد ماکو ادامه داد: تاکنون دانش آموزان سه روستای محمد کندی، کوسج و باشکند از این بسته ها بهره مند شدند و تا پایان امسال تمام دانش آموزان روستاهای محروم و کم برخوردار از این بسته ها بهره مند خواهند شد.

حجت الاسلام حسن اقدم از اهدای بسته های معیشتی  در آینده نزدیک برای خانواده های محروم و کم برخوردار و خانواده هایی که در اثر شیوع ویروس کرونا دچار مشکل معیشتی شده اند، خبر داد و افزود: قرارگاه خاتم الانبیا (ص) در کنار فعالیت‌های عمرانی به فعالیت‌های محرومیت زدایی در قالب اهدای بسته‌های معیشتی، آموزشی برای دانش آموزان و خانواده های محروم و کم برخوردار اقدام می کند.

قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیا (ص) سازمانی شبه‌دولتی و یکی از بازوهای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی است و هم‌اکنون به‌عنوان "بزرگ‌ترین پیمان‌کار پروژه‌های دولتی ایران" محسوب می‌شود؛ قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء پس از پایان جنگ ایران و عراق، با دستور سید علی خامنه‌ای و با حکم محسن رضایی تشکیل شد و هدف از تأسیس آن «آب‌رسانی، صدور نفت و گاز، اجرای پروژه‌های سدسازی، انتقال آب، نیرو و راه‌سازی» بود. این سازمان تحت تحریم‌های آمریکا قرار دارد.

منطقه آزاد ماکو بزرگترین منطقه آزاد کشور در شمال غرب کشور واقع شده است.

برچسب‌ها آذربایجان غربی سازمان منطقه آزاد تجاری صنعتی ماكو قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا

منبع: ایرنا

کلیدواژه: آذربایجان غربی سازمان منطقه آزاد تجاری صنعتی ماكو قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا آذربایجان غربی سازمان منطقه آزاد تجاری صنعتی ماكو قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا دانش آموزان منطقه آزاد بسته ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۳۸۱۴۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لزوم اقدام به موقع برای ثبت نام کتاب دانش آموزان

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز اراک؛ مولوی گفت: در سال تحصیلی جدید پیش بینی می‌شود بیش از دو میلیون کتاب توزیع شود که توزیع مطلوب آن در گروی همکاری والدین و مدیران مدارس است.
او افزود: البته ۹۰ درصد ثبت نام به موقع انجام می‌شود ولی همان ۱۰ درصد نیز باید به موقع ثبت نام کنند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • بررسی ایجاد پردیس صنایع فرهنگی و خلاق ماکو در نشست با وزیر ارشاد
  •  طی چندماه گذشته، معرفی ۳۰ بسته جدید سرمایه گذاری ماکو در نمایشگاه اکسپو 
  • توزیع بسته کمک آموزشی به ۵ هزار دانش آموز در تخار
  • تکمیل راه آهن دورود - خرم آباد از منابع مختلف پیگیری می شود
  • توزیع سومین محموله کمک رسانی سپاه بین سیل زدگان جنوب سیستان و بلوچستان
  • توزیع سومین محموله کمک رسانی قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه بین سیل زدگان جنوب سیستان و بلوچستان
  • تکمیل راه‌آهن دورود - خرم‌آباد از منابع مختلف پیگیری می‌شود
  • تکمیل راه‌ دورود - خرم‌آباد مطالبه جدی مردم است
  • لزوم اقدام به موقع برای ثبت نام کتاب دانش آموزان
  • معرفی ۳۰ بسته جدید سرمایه گذاری ماکو در نمایشگاه اکسپو