Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از اسپوتنیک، «وادیم کولیت» معاون» مرکز آشتی طرف‌های متخاصم در سوریه» وابسته به وزارت دفاع روسیه در یک نشست خبری اعلام کرد که گروهک تروریستی جبهه النصره ظرف ۲۴ ساعت گذشته هشت بار منطقه کاهش تنش در ادلب سوریه را هدف حمله قرار داد.

بنا به اعلام این مرکز، این حملات در استان‌های ادلب (یکبار)، حلب (۵ بار)، حما (یکبار) و لاذقیه (یکبار) اتفاق افتاده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون این مرکز روسی همچنین گفت که طرف سوری هیچ‌گونه حمله‌ای ثبت نکرده است.

دریاسالار کولیت در ادامه افزود که تلاش‌ها برای برقراری ثبات در استان درعا همچنان ادامه دارد و اینکه با میانجی گری این مرکز روسی ظرف یک روز گذشته ۷۲ قبضه سلاح و بیش از یکهزار گلوله به این مرکز تسلیم شده است.

کد خبر 5327287

منبع: مهر

کلیدواژه: سوریه مناطق کاهش تنش در سوریه ادلب جبهه النصره عراق ایالات متحده امریکا انتخابات عراق افغانستان رژیم صهیونیستی روسیه سوریه طالبان اتحادیه اروپا فلسطین ایران لبنان فرانسه طالبان افغانستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۳۸۱۶۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قیمت روز ارزهای مبادله‌ای / دلار کاهشی شد

به گزارش پارس نیوز، در معاملات امروز (دوشنبه10 اردیبهشت 1403) مرکز مبادله ارز و طلای ایران، هر اسکناس دلار آمریکا با کاهش نسبت به روز کاری قبل به‌نرخ 44 هزار و 314 تومان و حواله دلار نیز به‌نرخ 41 هزار و 376 تومان معامله می‌شود.

قیمت هر اسکناس یورو در مرکز مبادله ایران نیز با کاهش نسبت به روز کاری قبل به 47 هزار و 423 تومان و نرخ حواله یورو به 44 هزار و 279 تومان رسیده است.

از سوی دیگر، اسکناس درهم امارات نیز با کاهش نسبت به روز کاری گذشته، 12 هزار و 66 تومان ارزش‌گذاری شده است و نرخ حواله درهم نیز 11 هزار و 266 تومان است.

دیگر خبرها

  • برای فروش سفره یکبار مصرف چه باید کرد
  • صدور هشدار هواشناسی برای ارتفاعات مازندران
  • حمله خرس به مرد ۶۰ ساله در مناطق عشایری دزفول
  • انهدام ۲ پایگاه تروریست‌ها در «حمص» سوریه توسط روسیه
  • حمله جنگنده‌های آمریکایی و انگلیسی به مناطقی در یمن
  • هشدار احمد مسعود درباره احتمال حمله تروریستی از خاک افغانستان به آمریکا و اروپا
  • هشدار هواشناسی سطح زرد جوی برای سیستان و بلوچستان
  • هشدار مرکز پژوهش‌های مجلس درباره سبد غذایی خانوار
  • تاثیر ظروف یکبار مصرف بر محیط زیست
  • قیمت روز ارزهای مبادله‌ای / دلار کاهشی شد