Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمدرضا گلزار یکی از بازیگران خوب ایرانی است. منبع این تصویر اینستاگرام محمدرضا گلزار است. محمدرضا گلزار هم اکنون در سینما ایران فعالیت می‌کند. در ادامه تصویری جدید از محمدرضا گلزار را ملاحظه می‌کنید.

 بیوگرافی محمدرضا گلزار

محمدرضا گلزار نوازنده و خوانندۀ موسیقی پاپ و بازیگر تلویزیون و سینما سال 1356 در شهر تهران متولد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اصالتی آذری دارد و پدرش از ثروتمندان شناخته‌ شده تبریزی اسـت.

کیک لاکچری تولد محمدرضا گلزار + عکس

محمدرضا فرزند سوم خانواده اسـت. علیرضا و آتوسا نام خواهر و برادر بزرگ او و بردیا برادر کوچک‌ ترش اسـت. تحصیلات یکی از مسائل حائز اهمیت خانواده گلزار بوده اسـت. پدر و برادر بزرگ‌ترش هر دو مهندس، خواهر و برادر کوچک‌ترش مترجم زبان‌های انگلیسی و آلمانی هستند.

محمدرضا گلزار و خواهرزاده جانش+عکس

موسیقی همواره جز لاینفکی از زندگی پر تب‌وتاب محمدرضا گلزار بوده اسـت. او بعد از چندین سال جدایی از سازوآواز، درسال 1392 باز هم این هنر را از سر گرفت. اینبار بـه‌عنوان خواننده و تهیه‌کننده.

رضا گلزار از سال 1392 تا کنون نزدیک بـه بیست تک موزیک منتشر کرده اسـت. اخیراً گروه موسیقی رضاار نیز کـه مخفف اسم و فامیلی‌اش اسـت رابه ثبت رسانده. او همچنین بیست و یکم دی‌ ماه 95 اولین کنسرت رسمی خودرا در تالار آوین بندرعباس برگزار کرد.

قیافه جدی محمدرضا گلزار در کنسرتش

 

منبع: پارس نیوز

کلیدواژه: محمدرضا گلزار محمدرضا گلزار در باشگاه استایل ورزشی محمدرضا گلزار محمدرضا گلزار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۳۸۱۷۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

غبارروبی و عطرافشانی گلزار شهدای گمنام دانشگاه فرهنگیان مشهد

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خراسان رضوی به همت آموزش و پرورش و بنیاد شهید خراسان رضوی آیین غبارروبی و عطرافشانی گلزار مطهر شهدای گمنام دانشگاه فرهنگیان با حضور مسئولان، استادان و دانشجویان این دانشگاه و خانواده‌های معظم شاهد و ایثارگر و جمعی از فرهنگیان برگزار شد.
در پایان این مراسم حاضران ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای معلم به ویژه استاد شهید «مرتضی مطهری» با نثار گل و قرائت فاتحه با آرمان‌های والای شهدای عظیم الشان تجدید میثاق کردند.
مدیر کل بنیاد شهید و ایثارگران خراسان رضوی گفت: ویژگی بارز معلم شهید علامه مطهری پاسخگویی به شبهات بود و امروز یکی از مهم‌ترین شبهات موضوع عفاف و حجاب است. 
حجت الاسلام والمسلمین حسن زاده در بخش دیگری از صحبتهای خود افزود: حجاب ضمانتی برای حضور اجتماعی و فعالیت زن در اجتماع است و نمونه آن فعالیت اجتماعی و سیاسی حضرت زهرا (س) است. 
وی گفت: امروز دانشمندان ایرانی مختلفی داریم که در کشور در جا‌های مختلف در حال خدمتند که خیلی از این دانشمندان بانوان ایرانی هستند. 
در کشور ۳۶ هزار دانش آموز خون پاکشان را تقدیم انقلاب کردند که از این تعداد یکهزار و ۳۰۰ دانشجو معلم از خراسان رضوی هستند.
مرکز تربیت معلم شهید بهشتی ۸۶ شهید را تقدیم انقلاب اسلامی کرده است و در حال حاضر دو شهید گمنام در دانشگاه فرهنگیان آرمیده اند.

دیگر خبرها

  • برادر مهران غفوریان عکس پدرشان را منتشر کرد
  • بیعتی دوباره با شهید راه مقاومت
  • گلزار مطهر شهدای شهر بوشهر غبارروبی شد
  • رقص هماهنگ مهران مدیری و محمدرضا شریفی‌نیا در یک فیلم + ویدئو
  • افتتاح آسفالت جاده بین راهی مزارع از گلزار شهدای گمنام شهرآباد
  • نظر برادر همسر رهبری درباره حجاب زنان و قوانین مردانه آن | فیلـم
  • (عکس) تمرین مشترک قهرمان بدنسازی با محمدرضا گلزار
  • غبارروبی و عطرافشانی گلزار شهدای گمنام دانشگاه فرهنگیان مشهد
  • عکس| جدیدترین عکس حسین طاهری در کنار پدرش
  • ببینید | واکنش عجیب مسعود فراستی پس از شنیدن نام محمدرضا گلزار و بهرام رادان