Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/سیستان و بلوچستان در آیین پایانی سی وچهارمین جشنواره بین المللی فیلم کودک دو پروانه زرین به حسین ریگی به خاطر فیلم لیپار تعلق گرفت.

به گزارش ایسنا،حسین ریگی موفق به دریافت دو پروانه زرین بهترین کارگردانی وهمچنین پروانه زرین بهترین دستاورد فنی به مسعود سخاوت‌دوست سازنده موسیقی متن فیلم «لیپار» شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

«لیپار» نخستین فیلم بلند داستانی حسین ریگی محسوب می‌شود که فیلم‌نامه این اثر توسط خود او و حسام فرهمندجو به نگارش درآمده است.

مهران احمدی، بهناز جعفری، هومن برق‌نورد، امین میری، آرزو تاجدینی، یگانه سروری مقدم، فرشته انصاری، نصیر برهان‌زهی بازیگران این فیلم سینمایی هستند.

همچنین در این فیلم محمد دستواره نارویی، مهدی دین‌ محمدپور، مهران داروزائی، عرشیا سروری مقدم و فاطمه سالاری که همگی از نوجوانان بومی سیستان و بلوچستان هستند، پس از گذراندن تست بازیگری از میان ۴۰۰ متقاضی برای ایفای نقش در نقش‌های اصلی فیلم انتخاب شدند و برای اولین بار مقابل دوربین مسعود امینی تیرانی به ایفای نقش پرداختند.

فیلم «لیپار» با مشارکت بنیاد سینمایی فارابی و حمایت استانداری سیستان و بلوچستان ،اداره کل فرهنگ وارشاد اسلامی ومنطقه آزاد چابهار ساخته شده و تصویرگر چهره‌ای متفاوت و با طراوت از استان است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: جشنواره فیلم کودک و نوجوان سيستان و بلوچستان حسین ریگی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۳۸۱۸۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازگشت اولین کاروان حج عمره به سیستان و بلوچستان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز سیستان و بلوچستان، خسروی بنجار مدیر کل فرودگاه بین المللی استان گفت: پرواز کاروان حاج استان با ۲۵۶ سرنشین در ساعت ۱۳:۳۰ دقیقه روز جمعه به زمین می‌نشیند.
وی ازخانواده خواست به دلیل همزمانی با پرواز داخلی از اجتماع در فرودگاه خودداری کنند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 

دیگر خبرها

  • بازگشت اولین کاروان حج عمره به سیستان و بلوچستان
  • کمتر از یک درصد از افراد واجد شرایط در سیستان و بلوچستان خون اهدا می‌کنند
  • وزیر جهاد کشاورزی از غرفه سیستان و بلوچستان در نمایشگاه اکسپو بازدید کرد
  • سیستان و بلوچستان بعد از سیل (عکس)
  • اکران «اقیانوس پشت پنجره» به مناسبت روز ملی خلیج فارس
  • آغاز فعالیت ستاد اربعین وزارت تعاون در سیستان و بلوچستان
  • فیلم| اعترافات عضو گروهک تروریستی انصارالفرقان در سیستان و بلوچستان
  • مرغان آتشین مهاجر رقص کنان به تالاب بین المللی هامون بازگشتند
  • (تصاویر) آبتنی کودکان در سیل سیستان و بلوچستان
  • اهدای ۸۰ میلیون جایزه برقی با قرعه‌کشی/ از ابتدای خرداد تا پایان شهریور فرصت دارید