Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-05-02@02:16:54 GMT

آتش سوزی نماد لنج میدان دفاع‌ مقدس بندرعباس

تاریخ انتشار: ۲۲ مهر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۳۸۱۹۶۵

آتش سوزی نماد لنج میدان دفاع‌ مقدس بندرعباس

به گزارش «تابناک» به نقل از ایرنا، منظر و فضای سبز شهری شهرداری بندرعباس، پیمان عالی‌زاده شب گذشته افزود: بر اساس شواهد عینی، متاسفانه عصر امروز چهارشنبه، نماد(المان ) لنج واقع در ورودی شهر توسط افراد ناشناس به آتش کشیده شده است.

وی اضافه کرد: این آتش‌سوزی با حضور ماموران آتش‌نشانی مهار شده است و پیگیری لازم برای شناسایی عوامل این اقدام در حال انجام است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری بندرعباس ادامه داد: المان‌های شهری از سرمایه‌های موجود در سطح شهر است که توسط شهرداری‌ها ایجاد می شود و با هدف ارتقای سطح کیفی و کمی زندگی شهرنشینی و زیبایی بصری و جلوه شهری در اختیار شهروندان قرار می‌گیرد.

عالی‌زاده گفت: عده‌ای با تخریب و شکستن اموال عمومی، چهره نامناسبی به شهر می‌ دهند و امتیازهای شهر را، به لحاظ جاذبه های گردشگری کمتر می کنند.

منبع: تابناک

کلیدواژه: ربیع الاول علی اکبر یوسفی عزت الله مهرآوران محمدرضا گرایی میثم دلخانی بندرعباس آتش سوزی آتش سوزی عمدی ربیع الاول علی اکبر یوسفی عزت الله مهرآوران محمدرضا گرایی میثم دلخانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۳۸۱۹۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آیین تحلیل از ۲۵۰۰ کارگر شهرداری بندرعباس

آئین تجلیل از کارگران و قدردانی از زحمات این تلاشگران، با محوریت شهرداری بندرعباس برگزار شد.

 

 

به اشتراک بگذارید: https://tn.ai/3078479 درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار ؛ جدیدترین اخبار لحظه به لحظه امروز پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS تلگرام اینستاگرام توییتر   آپارات   سروش   آی‌گپ   گپ   بله   روبیکا   ایتا
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

دیگر خبرها

  • آتش سوزی آپارتمان ۳ طبقه در خیابان گلزاری قم
  • آیین تحلیل از ۲۵۰۰ کارگر شهرداری بندرعباس
  • عکس/ استقبال از پیکر شهید دفاع مقدس در شیراز
  • نورپردازی المان‌های شهری شیراز با رنگ آبی در روز جهانی اتیسم
  • میدان ۱۲ فرودین، نماد ناکارآمدی مدیریت شهری در سنندج + گزارش پیگیری
  • از نصب سردیس شهدا و مفاخر تا نورپردازی ورودی‌ها و نقاط مختلف شیراز
  • آتش‌سوزی ۲ فروند لنج در بندر شهدای هفت تیر چابهار/ یک نفر فوت کرد
  • آغاز برداشت گل محمدی از فضای سبز شهری قم
  •  از نصب سردیس شهدا و مفاخر تا نورپردازی ورودی‌ها و نقاط مختلف شیراز
  • افتتاح چند پروژه شهری در دهه کرامت امسال در قم