Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

شایعه پردازان همیشه در صحنه ، باز هم بر روال همیشگی و عادت مالوف خود شایعه کرده اند که بازی ایران و کره جنوبی به دلیل مخالفت مسئولان ورزش ایران با حضور زنان ، بدون تماشاگر برگزار شده است ، در شرایطی که اصل ماجرا به مسائل دیگری باز می گردد .
در پاسخ به اینگونه شایعات باید به دیدار پیشین کره جنوبی در سئول مراجعه کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


جایی که بازی کره جنوبی و سوریه در سئول نیز آن هم در شرایطی که کره جنوبی یکی از اصلی ترین تولیدکنندگان واکسن کرونا است ، بدون تماشاگر برگزار شده بود .
آنها که مشکل ورود بانوان را نداشتند ، اما مساله اصلی به سخت گیری های AFC بر می گردد.
حقیقت این است که کنفدراسیون فوتبال آسیا برای برگزاری بازی ها با تماشاگر ، مقررات سختگیرانه ای دارد و به دلیل اینکه شهر محل برگزاری بازی یعنی سئول ، همچنان از لحاظ پروتکل های ایمنی کرونا در سطح ۴ قرار داشت و این مدت دو هفته دیگر نیز تمدید شده بود ، امکان برگزاری بازی با سوریه در حضور تماشاگران مقدور نبود .
هر دو بازی قبلی کره جنوبی برابر لبنان و عراق در دو شهر سئول و سوون نیز بدون تماشاگر برگزار شده بود.
بازی در تهران هم با توجه به آنکه هنوز ۷۵ درصد از مردم دو دوز واکسن را نزده اند و شرایط کرونایی تهران به شهر آبی تبدیل نشده ، بدون تماشاگر برگزار شد و البته طبق اعلام حسن کامرانی فر، سرپرست دبیرکلی فدراسیون فوتبال ، هزینه های فراوان برای تماشاگران جهت انجام تست PCR نیز مزید بر علت شد تا شاگردان اسکوچیچ از حضور تماشاگران بی بهره شوند .
ویدیوی این خبر نیز به خوبی ورزشگاه بدون تماشاگر را در بازی کره جنوبی و سوریه نشان می دهد.

خبر خوش برای کاربران پارس فوتبال: مشاهده هرگونه محتوایی اعم از خبر ، عکس و ویدئو برای کاربران پارس فوتبال نیم بها خواهد بود.

در اینجا در این باره بیشتر بخوانید

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: اختصاصی پارس فوتبال ایران کره جنوبی بدون تماشاگر برگزار کره جنوبی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۳۸۱۹۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پدرو تماشاگر ویژه دیدار بارسلونا و والنسیا / عکس

یکی از پُرافتخارترین بازیکنان تاریخ بارسلونا، میهمان ویژه دیدار تیم محبوب خود مقابل والنسیا بود.

دیدار بارسلونا و والنسیا در هفته 33 لالیگا 2023/24 با برتری 4-2 شاگردان ژاوی به پایان رسید. روبرت لواندوفسکی در این بازی هت تریک کرد و مرد اول تیم ژاوی در کسب این برد خانگی بود. پدرو وینگر سابق بارسلونا که اکنون در 36 سالگی برای لاتزیو بازی می کند، میهمان ویژه این دیدار بود. پدرو که محصول لاماسیا است، بین سال های 2008 تا 2015 در تیم بزرگسالان بارسلونا به میدان رفت و با این تیم به همه افتخارات ممکن رسید.

از دست ندهید ????????????????????????

محمد مورایس؛ نام جدید سرمربی سپاهان؟ هالند، خیلی پیشرفت کردی و در سطح چمپیونشیپ شدی! واکنش هوادار تاتنهام بعد از کری‌خوانی نافرجام برای رایس (فیلم) بنر توهین‌آمیز بازیکن اینتر علیه ستاره میلان 

دیگر خبرها

  • پدرو تماشاگر ویژه دیدار بارسلونا و والنسیا / عکس
  • الکلاسیکوی برگشت ایران بدون 5 بازیکن مشترک
  • باران‌چشمه: حضور بانوان به عنوان تماشاگر در زورخانه ها مشکلی ندارد
  • چالش سازمان لیگ در هفته آخر لیگ/ استقلال و پیکان بدون تماشاگر در ورزشگاه پاس قوامین
  • شاه‌کلید نکونام برای بازکردن قفل قهرمانی در تبریز!
  • پرسپولیس بدون کاپیتان نمی‌برد
  • آمار عجیب پرسپولیس بدون کاپیتان؛ سرنوشتی که بدون عالیشاه گره می خورد!
  • وزیر علوم از دلیل اخراج استادان دانشگاه پرده برداشت
  • ۲ تدبیری که مانع «قبض روح» فوتبال می‌شود
  • پرسپولیسی ها ما را مسخره کردند | مشکل بازیکن استقلال بود که بی دلیل در زمین ایستاده بود