Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان، عباس اخوان کارشناس مسئول نظارت بر کالا و خدمات سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان رضوی گفت: هفته قبل قیمت هر کیلوگرم تخم مرغ به ۲۹۰ هزار ریال رسید، اما این هفته  قیمت تخم مرغ کاهش یافته و به کیلویی ۲۵۷ هزار ریال رسیده که این کاهش قیمت نیز در نتیجه عرضه بیشتر تخم مرغ در بازار است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او افزود: قیمت مصوب پیشین برای هر کیلوگرم تخم مرغ ۱۶۹ هزار ریال بود و اگر بخواهیم بر قیمت این کالا در بازار نظارتی اعمال کنیم، خط کش ما قیمت مصوب در بازار خواهد بود، اما تولیدکنندگان و عرضه کنندگان این قیمت را برنمی تابند.

بیشتر بخوانید

قیمت تخم مرغ در مشهد کاهش یافت

کارشناس مسئول نظارت بر کالا و خدمات سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان رضوی ادامه داد: با اینکه قیمت تخم مرغ در بازار روند نزولی یافته است، اما از آنجا که قیمت مصوب جدید برای این کالا تعیین نشده، نمی‌توان به تداوم این کاهش امید داشت.

اخوان در پاسخ به این سوال که آیا آزادسازی قیمت تخم مرغ به کاهش نرخ آن کمکی خواهد کرد، بیان کرد: بخشی از نهاده‌های دامی با ارز دولتی وارد کشور می‌شود و قیمت تخم مرغ نیز تابعی از قیمت نهاده‌ها است.

او تصریح کرد: برای کاهش قیمت تخم مرغ باید نرخ عوامل موثر بر تولید کاهش یابد تا بتوان این کالا را با قیمت مناسب در اختیار مصرف کننده گذاشت.

انتهای پیام//م.م

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: ستاد تنظیم بازار قیمت تخم مرغ مواد غذایی قیمت تخم مرغ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۳۸۲۱۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قیمت سکه در سراشیبی سقوط

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری علم و فناوری آنا، هر قطعه سکه طرح جدید در معاملات هفته جاری بازار طلا و سکه تهران با ۶۲۳ هزار تومان کاهش نسبت به دیروز، به ۴۱ میلیون و ۷۸۶ هزار تومان رسید.

سکه بهار آزادی طرح قدیم نیز با پانصد و هشتاد هزار تومان کاهش نسبت به روز گذشته، به ۳۸ میلیون و ۶۱۵ هزار تومان رسید.

امروز نیم سکه کاهش ۳۰۰ هزار تومانی را تجربه کرد؛ بر این اساس نیم سکه در قیمت ۲۴ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان داد و ستد شد و ربع سکه ۱۴ میلیون و هشتصد هزار تومان قیمت خورد.

سکه گرمی نیز با کاهش ۱۰۰ هزار تومانی، شش میلیون و ۷۰۰ هزار تومان به فروش رفت.

معامله گران همچنین امروز هر گرم طلای ۱۸ عیار را با ۴۹ هزار تومان کاهش قیمت به سه میلیون و ۴۷۴ هزار تومان به فروش رساندند؛ این در حالیست که نرخ هر اونس طلا در بازار‌های جهانی با کاهش ۰.۷۳ دلاری نسبت به روز گذشته، ۲ هزار و ۳۳۸ دلار قیمت‌گذاری شده بود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • وضعیت بازار ملک در تهران / دلالان از بازار مسکن راضی نیستند!
  • قیمت سکه در سراشیبی سقوط
  • ریال عربستان در بازار آزاد ۱۶۵۶۰ تومان
  • آخرین وضعیت بازار طلا و سکه؛ طلای ۱۸ عیار گرمی چند؟ | جدول قیمت ها را ببینید
  • احتمال کاهش عرضه لپ تاپ؛ بازار راکد و متقاضی بلاتکلیف است
  • جدیدترین قیمت رمزازها در جهان : ۸ ارديبهشت
  • نقش کلیدی صندوق‌های سرمایه گذاری بازار سرمایه در جمع‌آوری نقدینگی‌های بلاتکلیف
  • آخرین وضعیت بازار رمزارزها در جهان/ سقوط سودآوری بیت‌کوین
  • سقوط سودآوری بیت‌کوین
  • هرگونه افزایش قیمت در حوزه کالا‌های اساسی گرانفروشی است