Web Analytics Made Easy - Statcounter

در بخش صبحانه ورزشی، نگاهی داریم به مهم‌ترین اخباری که در روز گذشته منتشر شد. صبحانه ورزشی ۱۴۰۰/۷/۲۲؛ مهم‌ترین اخبار روزهای گذشته

کرار جاسم به نفت مسجد سلیمان پیوست / رسمی

کرار جاسم به تیم فوتبال نفت مسجد سلیمان پیوست.

به گزارش طرفداری؛ این بازیکن باتجربه عراقی که در پست هافبک بازی می کند، سابقه بازی در استقلال، تراکتور، نفت آبادان و شاهین را در کارنامه دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

کوین یامگا برای عقد قرارداد با استقلال وارد ایران شد

کوین یامگا، بازیکن خارجی مدنظر استقلال به عقد قرارداد با این تیم وارد ایران شد.

به گزارش طرفداری و به نقل از سایت رسمی باشگاه؛ کوین یامگا، وینگر سابق باشگاه وایله دانمارک جهت امضای قرارداد با تیم استقلال، هم‌اکنون وارد تهران شد. 

یامگا در صورت موفقیت در تست پزشکی به جمع آبی‌پوشان پایتخت اضافه خواهد شد.

پرسپولیسی ها به خانه هایشان برگشتند!

پرسپولیس بیانیه ای را بابت اتفاقاتی که امروز برای کاروان این تیم رخ داده منتشر کرده است.

به گزارش طرفداری و به نقل از رسانه رسمی باشگاه پرسپولیس، اعضای تیم فوتبال پرسپولیس از ساعت ۱۰ صبح امروز (چهارشنبه ۲۱ مهرماه) با حضور در پاویون فرودگاه مهرآباد، مهیای سفر به عربستان و شهر ریاض بودند اما با وجود هماهنگی قبلی، خبری از دریافت مجوز از طرف کشور میزبان و شهر مقصد نشد.

به همین علت، اعضای تیم پرسپولیس به منازل خود بازگشتند تا با اطلاع‌رسانی بعدی به فرودگاه آمده و دوباره آماده سفر به عربستان شوند.

این درحالی است که عرف بین‌المللی می‌طلبد تیم‌های ورزشی، بدون مشکل موفق به خروج از کشورهای خود و رسیدن به کشور مقصد شوند اما این‌طور به نظر می‌رسد که کارشکنی از سوی فرودگاه ریاض باعث ایجاد شرایطی شد تا اعضای تیم فوتبال پرسپولیس ساعت‌ها در فرودگاه مهرآباد معطل شوند و در نهایت حاصلی برای شروع سفر نداشته باشند.

در این شرایط انتظار می‌رود فدراسیون فوتبال کشورمان از طریق کنفدراسیون فوتبال آسیا، اتفاقات رقم خورده را پیگیری کند.

کشتی | زمان دیدار ایران و آمریکا اعلام شد

تیم های ملی کشتی ایران و آمریکا روز ۲۳ بهمن به مصاف هم خواهند رفت.

به گزارش طرفداری، پس از دعوت رسمی رییس فدراسیون کشتی آمریکا از فدراسیون کشتی ایران برای برگزاری یک دیدار تیم به تیم در این کشور، سایت فدراسیون کشتی آمریکا زمان برگزاری این رقابت ها اعلام کرد.

رسمی؛ آنتونیو میرانته به میلان پیوست

آنتونیو میرانته، دروازه بان ۳۸ ساله و ایتالیایی سابق آاس رم در انتقالی آزاد به میلان پیوست.

به گزارش طرفداری و با اعلام باشگاه میلان، آنتونیو میرانته با عقد قراردادی یک ساله تا تابستان ۲۰۲۲ در انتقالی آزاد راهی این تیم شد. سران میلان به دنبال مصدومیت ده هفته ای مایک منیان به دنبال جذب این دروازه بان باتجربه رفتند. آنتونیو میرانته و تاتاروشانو در غیاب مایک منیان برای قرار گرفتن در ترکیب اصلی میلان رقابت خواهند کرد. میرانته پیراهن شماره ۸۳ میلان را بر تن خواهد کرد.

 

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: گزارش طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۳۸۲۱۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عالیشاه به بازی سپاهان رسید

امید عالیشاه کاپیتان سرخپوشان ، شرایط حضوردر مسابقه حساس با سپاهان را پیدا کرده است. 

به گزارش تابناک ورزشی؛ امید عالیشاه کاپیتان تیم فوتبال پرسپولیس می‌تواند تیمش را در بازی حساس با سپاهان همراهی کند. این بازیکن در بازی مقابل صنعت نفت آبادان دچار مصدومیت شد، ولی بعد از انجام مراحل درمانی، حالا به شرایط بازی رسیده است.

بر اساس این گزارش، عالیشاه از لحاظ پزشکی مشکلی برای بازی فردا با سپاهان ندارد، ولی اینکه او برای این بازی در لیست پرسپولیس قرار بگیرد یا نه، به تصمیم اوسمار لوس ویرا سرمربی برزیلی پرسپولیس مربوط می‌شود.با غیبت دانیال اسماعیلی فر و بیرانوند بازگشت عالیشاه می تواند خبر خوبی برای اوسمارباشد.

دیدار حساس  پرسپولیس - سپاهان اصفهان در چارچوب هفته بیست‌وپنجم مسابقات فوتبال لیگ برتر باشگاه‌های کشور از ساعت 19:300 فردا (چهارشنبه) در ورزشگاه آزادی برگزار خواهد شد. 

دیگر خبرها

  • گزارش‌زنده؛ پرسپولیس ۰ - سپاهان ۰
  • آخرین وضعیت حضور قطبی در تیم ملی ایران
  • سرمربی پرسپولیس جایگزین حمید مطهری در تیم ملی ؟ | آخرین وضعیت مذاکرات
  • آخرین وضعیت افشین قطبی و تیم ملی ایران
  • نامه سازمان خصوصی‌سازی به فدراسیون فوتبال
  • نامه سازمان خصوصی‌سازی به فدراسیون فوتبال درباره سرخابی‌ها
  • عالیشاه به بازی سپاهان رسید
  • عالیشاه به بازی مقابل سپاهان رسید
  • بازگشت روملو لوکاکو به تمرینات رم در آستانه دیدار با بایرلورکوزن
  • استقبال از تیم ملی فوتسال پس از بازگشت به ایران+فیلم