Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-29@15:43:58 GMT

قطع درختان مرکبات غرب مازندران + فیلم

تاریخ انتشار: ۲۲ مهر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۳۸۲۱۹۱

قطع درختان مرکبات غرب مازندران + فیلم

‍‍‍‍‍‍

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری،  چند روزی است برخی افراد ناشناس با هدفی ناشناس مخفیانه وارد باغات مرکبات و کیوی غرب مازندران شده و درختان میوه را قطع می‌کنند، تصاویری از قطع این درختان در رامسر ثبت شده است که نشان می‌دهد همه درختان یک باغ مرکبات که محصول آن در حال رسیدن بود قطع شده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



برخی‌ها معتقدند شاید رد پای کینه‌های شخصی در این پرونده باشد و برخی‌ها هم می‌گویند با توجه به افزایش قیمت زمین در منطقه باید ردپای دلالان زمین را در این اقدام ناپسند جستجو کرد دلالان زمین که می‌خواهند با قطع درختان مرکبات زمینه را برای تخریب بافت کشاورزی و ساخت ویلا فراهم کنند.

نواییان رئیس جهاد کشاورزی رامسر  در گفت و گو با باشگاه خبرنگاران جوان مازندران با بیان اینکه این اتفاق در شاه منصور محله رامسر رخ داده است و افرادی ناشناس درختان مرکبات یک باغ را قطع کرده اند، گفت: صاحب باغ در محاکم انتظامی و قضایی طرح شکایت کرده و پرونده در حال بررسی است.

او افزود: درختان مرکبات یک باغ دیگر نیز هفته گذشته در رامسر قطع شده بود.

رئیس جهاد کشاورزی رامسر قطع درختان جوان و مثمر که میوه‌های آن آماده برداشت است را جنایت نامید و گفت: زحمات ۲۰ ساله باغدار در اقدامی که هدفش مشخص نشده یک روزه به باد رفت.

او تغییر بافت کشاورزی منطقه برای شهرک سازی را احتمالی ضعیف برای این اقدام ناپسند دانست و گفت: زوایای مختلف این پرونده بعد از بررسی نهاد‌های انتظامی بیشتر روشن خواهد شد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی


انتهای پیام / ک

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: مرکبات شمال قطع درخت درختان مرکبات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۳۸۲۱۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرمایه گذاری ۱۰ هزار میلیارد ریالی چینی‌ها در بخش کشاورزی مازندران

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مازندران، مدیرکل امور اقتصادی استانداری مازندران در نشست مشترک با سرمایه گذار چینی در ساری گفت: یک شرکت چینی ۱۰ هزار میلیارد ریال برای تهیه ماشین آلات کشاورزی و راه اندازی خط تولید این تجهیزات با هدف افزایش مکانیزاسیون کشاورزی در مازندران سرمایه گذاری خواهد کرد    سید عباس حسینی افزود: این شرکت در گام نخست برخی از قطعات و تجهیزات کشاورزی را از چین وارد می‌کندشد و در گام‌های بعدی خط تولید تجهیزات کشاورزی در مازندران راه اندازی خواهد شد   او با بیان این این سرمایه گذاری در راستای تفاهم نامه ۲۵ ساله ایران و چین انجام می‌شود، ادامه داد: ۵۲۰ تن کالا به ارزش ۱۶۷ هزار دلار پارسال از مازندران به چین صادر شده و بیش از هفت هزار تن کالا به ارزش ۲۲.۵ میلیون دلار از کشور چین وارد کرده است. مدیرکل امور اقتصادی استانداری مازندران گفت: همکاری مازندران و شرکت‌های چینی چند بعدی است و تبادل گردشگر بین مازندران و برخی از استان‌های چین نیز در دستور کار قرار گرفت.

دیگر خبرها

  • سرمایه گذاری ۱۰ هزار میلیارد ریالی چینی‌ها در بخش کشاورزی مازندران
  • باغات مرکبات مازندران شناسنامه‌دار می‌شوند
  • اجرای برنامه‌های راهبردی برای دو زنجیره مهم مازندران
  • آغاز چهارمین رویداد «دختران حاج قاسم» قزوین
  • قطع درختان و تخریب طبیعت در الیمالات دغدغه مازندرانی‌ها شد + فیلم
  • لزوم برندسازی محصولات برای جلوگیری از خام فروشی در مازندران
  • اردوی تیم ملی مینی بسکتبال در رامسر
  • امسال ۱۲۵ هزار تن کیوی و مرکبات از مبدأ مازندران صادر شد
  • صادرات بیش از ۱۲۵ هزار تن کیوی و مرکبات از مبدأ مازندران
  • ۱۲۵ هزار تن کیوی و مرکبات از مبدأ مازندران صادر شد