Web Analytics Made Easy - Statcounter

روزنامه الریاضیه عربستان در گزارشی به بررسی برخی نکات مربوط با دیدار پرسپولیس و الهلال در مرحله یک چهارم نهایی رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا پرداخت. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از روزنامه الریاضیه، الهلال در تاریخ رویارویی با پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا عملکرد بهتری نسبت به حریف داشته و در حالی برای هفتمین تقابل با این تیم آماده می‌شود که پیش از این در 6 بازی گذشته به دو پیروزی دست یافته، یک بار شکست خورده و سه تساوی به دست آورده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پیروزی چهار بر صفر الهلال در سال 2017 سنگین‌ترین نتیجه دیدارهای دو تیم در لیگ قهرمانان بوده است. در این شش مسابقه یک بار در سال 2015 سلمان الفرج با دریافت کارت قرمز مقابل پرسپولیس از زمین اخراج شد. در بازی برگشت همان سال مهدی طارمی از پرسپولیس کارت قرمز دریافت کرد. همچنین در سال 2017 عبدالله عطیف با دریافت کارت قرمز از زمین اخراج شد. 

اسدی: باشگاه پرسپولیس خارج از ساعت اداری اطلاعات را ارسال کرده بود/ عربستان کارشکنی نکرده است

الریاضیه در بخش دیگری به پایان مصدومیت پریرا، سالم الدوساری و محمد البریک اشاره کرده و نوشت: این سه بازیکن در فهرست الهلال برای دیدار با پرسپولیس قرار می‌گیرند و بر اساس تمرینات و تست‌های انجام شده مشکلی برای حضور در این مسابقه نخواهند داشت. در این بین الهلال به استفاده از مهارت  و توانمندی‌های ماتیوس پریرای برزیلی امیدوار است. بازیکنی که برای نخستین بار در این مرحله از رقابت‌ها به میدان می‌رود و گنج مهارت‌های فردی الهلال محسوب می‌شود. او یکی از مهمترین برگ برنده‌های ژاردیم در مسابقات آسیایی است و هواداران الهلال به این بازیکن اعتماد دارند. پریرا اولین بازیکن خارجی بود که در فهرست آسیایی این تیم از سوی ژاردیم قرار گرفت و البته هنوز در حد انتظاری که وجود دارد ظاهر نشده است.

به گزارش تسنیم مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا شنبه آینده (24 مهر) برگزار می‌شود و پرسپولیس به مصاف الهلال می‌رود و الوحده امارات رودرروی النصر قرار می‌گیرد. طبق برنامه قرار است مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان سه شنبه 27 مهر برگزار شود. این بازی‌ها به صورت متمرکز در عربستان انجام خواهد شد.

غیبت قطعی شهرانی و حضور سه بازیکن بهبود یافته در تمرین الهلال

 

انتهای پیام /

منبع: تسنیم

کلیدواژه: پرسپولیس الهلال عربستان پرسپولیس الهلال عربستان لیگ قهرمانان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۳۸۲۲۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آخرین فرصت عربستانی‌ها به محمد صلاح

ستاره مصری تیم فوتبال لیورپول برای دادن پاسخ مثبت به پیشنهاد هنگفت عربستانی‌ها فرصت چندانی ندارد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از اسکای اسپورتس؛ محمد صلاح در نقل‌وانتقالات تابستان سال گذشته یکی از گزینه‌های خرید لیگ حرفه‌ای فوتبال عربستان بود که در نهایت لیورپولی‌ها با رد این پیشنهاد هنگفت مانع انتقال ستاره مصری شدند.

الاهلی به دنبال هافبک جوان اتلتیکومادرید

بر اساس گزارش این رسانه انگلیسی؛ فرصت پیوستن محمد صلاح به لیگ حرفه‌ای فوتبال عربستان با توجه به تغییر استراتژی این لیگ محدود است. کمیته جذب بازیکنان خارجی فوتبال عربستان استراتژی جدید خود روی جذب بازیکنان جوان قرار داده و شاید نقل‌وانتقالات تابستان پیش‌رو آخرین فرصت محمد صلاح برای دادن پاسخ مثبت به پیشنهاد عربستانی‌ها خواهد بود. کمیته جذب بازیکنان خارجی عربستانی روی ستاره‌های جوان باشگاه‌های اروپایی زوم کرده که نمونه روشن این انتقال گابریل ویگا است که از اتلتیکومادرید به الاهلی جده پیوست.

تصمیم جدید فوتبال باشگاهی عربستان به دنبال محدودیت فهرست بازیکنان تیم‌ها از 30 نفر به 25 نفر و افزایش تعداد خارجی‌ها به 10 نفر از جمله جذب بازیکنان متولد 2003 به بعد می‌تواند سرنوشت محمد صلاح را دچار تردیدهایی کند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • کارشناسی صحنه جنجالی در شکست پرسپولیس برابر آلومینیم
  • غایبان سپاهان برابر پرسپولیس
  • غیبت یک بازیکن سپاهان برابر پرسپولیس قطعی است
  • العین؛ تعبیر تدریجی یک رؤیا
  • ادامه پیروزی‌های پیاپی الهلال در لیگ عربستان
  • آخرین فرصت عربستانی‌ها به محمد صلاح
  • انگیزه سرمربی الهلال: فرصت جدید برای موفقیت!
  • شارلاتان‌بازی نشریات توقیف‌شده به روایت اصلاح‌طلبان
  • العین، نیمار را از یک دستاورد تاریخی محروم کرد
  • پنج عامل سقوط الهلال در لیگ قهرمانان آسیا