Web Analytics Made Easy - Statcounter

هدایت صفری روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با بیان اینکه ۷۲ آشپزخانه برای اجرای این طرح طی ایام محرم و صفر در زنجان فعال شد، افزود: از آغاز این پویش در استان، بیش از ۲۲۸ هزار پرس غذای گرم و بیش از ۳۸ هزار بسته معیشتی، در مجموع به ارزش حدود ۱۴ میلیارد تومان، با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی، حفظ عزت و کرامت مددجویان و با مشارکت کمیته امداد و مراکز نیکوکاری تهیه و در بین خانواده های ایتام، نیازمند و تحت حمایت استان توزیع شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی یادآورشد: در شرایط حاضر و با شیوع ویروس کرونا برنامه ریزی های لازم برای سوق دادن کمکهای مردمی به سوی تامین بسته های معیشتی و تحویل آن به خانواده های نیازمند انجام شد.

صفری اظهار داشت: پویش اطعام و احسان حسینی در ۲ بخش تهیه و توزیع سبد معیشتی و طبخ غذای گرم در آشپزخانه های اطعام حسینی با نظارت شبکه بهداشت و حوزه بهداشت و درمان کمیته امداد، با رعایت پروتکل‌های بهداشتی در ماههای محرم و صفر اجرا شد.

مدیرکل کمیته امداد استان زنجان افزود: با همکاری کمیته امداد و ۱۴۸ مرکز نیکوکاری وابسته به این نهاد، کمک ها و نذور مردمی در قالب غذای گرم و بسته های معیشتی جمع آوری و در میان خانواده های تحت حمایت و نیازمند، توزیع شد.

وی با قدردانی از مشارکت خیران، نیکوکاران، هیاتهای مذهبی و عموم مردم، به روش‌های مشارکت مردم نوع دوست و خیر در این پویش نیز اشاره کرد و گفت: خیران نیک اندیش زنجانی با روش‌های ساده  با شماره‌گیری کد مهربانی#۰۲۴*۸۸۷۷* از طریق تلفن همراه یا برقراری تماس با تلفن گویای ۳۳۱۱۶ به صورت غیرحضوری یا مراجعه به دفاتر کمیته امداد و مراکز نیکوکاری در سطح استان زنجان نذور خود را در قالب طرح اطعام و احسان حسینی برای کمک به خانواده های نیازمند اهدا کردند.

برچسب‌ها روز احسان و نیکوکاری مستمری مددجویان کمیته امداد امام خمینی زنجان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: روز احسان و نیکوکاری مستمری مددجویان کمیته امداد امام خمینی روز احسان و نیکوکاری مستمری مددجویان کمیته امداد امام خمینی زنجان کمیته امداد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۳۸۲۴۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرداخت سه هزار و ۵۷۰ میلیارد ریال مستمری و کمک معیشت به مددجویان ایلامی

ناصر مرادی پویانی مدیرکل کمیته امداد استان ایلام اظهار کرد: این میزان مستمری به تعداد بیش از ۲۵ هزار و ۸۶۰ هزار خانواده در قالب حدود ۶۲ هزار نفر پرداخت شده است.

مدیرکل کمیته امداد استان ایلام تصریح کرد: مستمری مددجویان این نهاد امسال نسبت به سال گذشته حدود ۳۰ درصد افزایش داشته است.

وی گفت: مستمری امسال مددجویان پس از افزایش ۳۰ درصدی برای خانوار‌های یک نفره ۱۰ میلیون ریال، ۲ نفره ۱۰ میلیون و ۴۲۰ هزار تومان، سه نفره ۲۰ میلیون ریال، چهار نفره ۲۵ میلیون و ۵۰۰ هزار ریال و پنج نفره به بالا ۳۱ میلیون و ۵۰۰ هزار ریال است.

مدیرکل کمیته امداد استان ایلام گفت: پرداخت مستمری تنها یکی از خدمات کمیته امداد به خانواده‌های مددجو بوده و این خانواده‌ها در طول سال خدمات متنوع دیگری از این نهاد دریافت می‌کنند.

به گفته مرادی پویانی هم اکنون تعداد ۶۱۸۰۸ نفر در قالب ۲۷۵۲۰ خانوار تحت حمایت کمیته امداد استان ایلام هستند.

باشگاه خبرنگاران جوان ایلام ایلام

دیگر خبرها

  • افزایش ۳۰ درصدی مستمری مددجویان ایلام در سال جاری
  • پرداخت سه هزار و ۵۷۰ میلیارد ریال مستمری و کمک معیشت به مددجویان ایلامی
  • کمک هزینه ۱۸ میلیاردی برای درمان مددجویان کمیته امداد هرمزگان
  • پرداخت بیش از ۱۸ میلیارد کمک هزینه درمانی به بیماران هرمزگانی
  • نبود زمین برای ساخت مسکن، چالش این روزهای مددجویان و کمیته امداد
  • ارائه خدمات حقوقی به هزار مددجوی زنجانی‌
  • افزایش ۸۲ درصدی توزیع بسته‌های معیشتی میان نیازمندان زنجانی 
  • ارائه خدمات حقوقی به بیش از ۱۰۰۰ مددجوی زنجانی
  • ارائه خدمات حقوقی به ۱۰۱۶ مددجوی زنجانی‌
  • ارائه خدمات حقوقی به بیش از هزار مددجوی زنجانی