Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش روز جمعه ایرنا، صدر در بیانیه ای که در توییتر منتشر کرده نوشت که در چارچوب قانون با فساد مبارزه می‌کند و نخست‌وزیر آینده باید رویکرد «نه شرقی و نه غربی» در پیش بگیرد.

رهبر جریان صدر در این بیانیه از همه گروه ها و جریان های سیاسی عراق خواست که با خویشتنداری و ترجیح منافع ملی بر منافع شخصی و گروهی برای بازگشت اقتدار و جایگاه عراق بکوشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تاکید کرد که «ما که در مقابل اشغالگری، تروریسم و عادی‌سازی روابط با اسرائیل مقاومت کردیم، هرگز دستان خود را بر  روی هیچ شهروند عراقی بلند نخواهیم کرد.»

تاکنون و بر پایه اعلام کمیسیون مستقل انتخابات عراق در انتخابات پارلمانی این کشور که یکشنبه گذشته برگزار شده «ائتلاف سائرون» به رهبری مقتدی صدر با کسب ۷۰ کرسی پیشتاز است.

«ائتلاف دولت قانون» به رهبری «نوری المالکی» نخست وزیر پیشین ۴۰ کرسی، «ائتلاف  الفتح» به رهبری «هادی العامری» ۲۰  کرسی و حزب دموکرات کردستان عراق به رهبری «مسعود بارزانی» نیز ۳۴ کرسی به دست آورد ه است.

نتایج شمارش آرای انتخابات زودهنگام پارلمانی عراق در مجموع نشان می دهد که جریان های شیعی و مقاومت بیشترین آرا را کسب کرده اند.

برچسب‌ها توییتر تروریسم هادی العامری اسرائیل مقتدی صدر نوری المالکی عراق مسعود بارزانی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: توییتر تروریسم هادی العامری توییتر تروریسم هادی العامری اسرائیل مقتدی صدر نوری المالکی عراق مسعود بارزانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۳۸۲۵۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لیست مشترک جبهه پایداری با شانا برای دور دوم انتخابات+ جزئیات

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، جبهه پایداری و شورای ائتلاف نیروهای انقلاب(شانا) در دور اول انتخابات اخیر مجلس شورای اسلامی موفق به ارائه یک لیست مشترک ۳۰ نفره برای تهران شدند که از بین ۳۰ گزینه پیشنهادی، ۱۳ گزینه به دور دوم انتخابات راه یافتند. دور دوم انتخابات قرار است جمعه ۲۱ اردیبهشت ماه برگزار شود.

در همین زمینه یک عضو شورای ائتلاف در گفت‌وگو با تسنیم گفته است که برای دور دوم انتخابات لیست ۱۶ نفره ارائه خواهد شد و به گفته وی، قرار شده است ۳ نامزد از لیست‌های دیگر به لیست شانا اضافه شود؛ او گفت که سه نامزد از بین نامزدهای راه‌ یافته به دور دوم انتخابات توسط شواری انتخاب شانا به لیست ۱۳ نفره فعلی اضافه و در نهایت لیست ۱۶ نفره به مردم معرفی خواهد شد.

بر همین اساس و با توجه به اینکه لیست آتی قرار است به زودی منتشر شود، این سوال مطرح است که آیا ائتلاف شانا و جبهه پایداری برای دور دوم انتخابات همچنان برقرار است یا ممکن است جبهه پایداری لیست مستقل ارائه کند. مجید متقی‌فر سخنگوی جبهه پایداری در پاسخ به این سؤال گفت: ائتلاف جبهه پایداری با شانا برای دور دوم انتخابات نیز پایدار است و ما همانند دور اول انتخابات، در دور دوم نیز لیست واحدی با شانا ارائه خواهیم کرد.

وی درباره سه گزینه دیگری که قرار است به لیست مشترک جبهه پایداری و شورای ائتلاف اضافه شوند، گفت: درباره ۳ گزینه باقی‌مانده، جبهه پایداری پیشنهادهای دارد و پیشنهادهای خود را به شورای ائتلاف اعلام کرده است ما سعی می‌کنیم که لیست پیشنهادی خود به مردم را انقلابی‌تر کنیم.

۲۷۲۱۸

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1901348

دیگر خبرها

  • تبلیغات نامزدهای دور دوم حوزه انتخابیه کرمانشاه از فردا آغاز می‌شود
  • وزیر کشور: تقسیم استان تهران به شرقی و غربی در دست بررسی است
  • رقابت ۱۲ نفر برای ۶ کرسی دیگر مجلس در آذربایجان شرقی
  • کشت ارگانیک رویکرد جهاد کشاورزی مازندران است
  • لیست مشترک جبهه پایداری با شانا برای دور دوم انتخابات+ جزئیات
  • اگر جریان علمی در کنار جریان دفاعی نبود بازدارندگی رقم نمی‌خورد
  • اگر جریان علمی در کنار جریان دفاعی نبود بازدارندگی رقم نمی خورد
  • سفر غافلگیر کننده دبیر کل ناتو به اوکراین
  • وزیر کشور : تقسیم استان تهران به ۲ استان شرقی و غربی
  • ۲۱ اردیبهشت؛ تعیین تکلیف ۴۵ کرسی مجلس