Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-03@02:59:41 GMT

راه امام راحل (ره) و شهدا را ادامه می دهیم

تاریخ انتشار: ۲۲ مهر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۳۸۲۶۹۵

راه امام راحل (ره) و شهدا را ادامه می دهیم

صبح امروز( 22 مهرماه)برخی فرماندهان و نیروهای پلیس با حضور در حرم مطهر امام خمینی (ره) بار دیگر با آرمان های امام راحل (ره) و شهدا تجدید میثاق کردند و جانشین فرمانده نیروی انتظامی، پلیس را بازوی قوی انقلاب اسلامی معرفی کرد و گفت: گوش به فرمان مقام معظم رهبری هستیم و راه امام راحل (ره) و شهدا را ادامه می دهیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش ایسنا در آیین تجدید میثاق فرماندهان و نیروهای پلیس با آرمان های امام راحل (ره) و شهدا سردار قاسم رضایی - جانشین فرمانده ناجا، سردار محمد علی نوری نژاد - معاون هماهنگ کننده ناجا، برخی روسای پلیس های تخصصی، معاونان ستادی، مسئولان و کارکنان ناجا ضمن ادای احترام و اهداسژی گل، با آرمان های امام (ره) و شهدا تجدید میثاق کردند.

سردار قاسم رضایی در حاشیه این مراسم اظهارکرد: توفیق حاصل شد تا امروز و همزمان با ششمین روز از هفته گرامیداشت نیروی انتظامی به منظور تجدید میثاق با آرمان های امام راحل (ره)، مقام معظم رهبری  و شهدا در مرقد مطهر بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی حضور بیابیم.

وی با بیان اینکه حضرت امام خمینی (ره) انقلاب اسلامی ایران را در مسیر بعثت و عاشورای بنیان گذاشتند، گفت: اگر روح حاکم بر عاشورا، حق خواهی و امر به معروف و نهی از منکر بود، امروز نیز روح حاکم بر انقلاب اسلامی ایران، حق طلبی، حمایت از مظلومان جهان و امر به معروف و نهی از منکر است.

جانشین فرمانده ناجا با بیان اینکه انقلاب اسلامی ایران بستر ساز ظهور است، خاطر نشان کرد: آحاد نیروهای پلیس نیز در پیروی از راه امام راحل (ه)، شهدای گرانقدر و منویات مقام معظم رهبری حرکت می کنند و تا پای جان برای صیانت از ارزش های نظام و انقلاب پیش می روند.

وی با اشاره به یکی از فرمایشات مقام معظم رهبری خاطرنشان کرد: انقلاب اسلامی ما پویا و تا همیشه زنده است .

رضایی در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه نیروی انتظامی بازوی قوی انقلاب اسلامی است، با اشاره به پیام مقام معظم رهبری در گرامیداشت هفته ناجا در سال جاری خاطر نشان کرد: امروز باید بگویم که گوش به فرمان رهبری هستیم و نفسمان با نفس معظم له تنظیم می کنیم.

جانشین فرمانده ناجا تاکید کرد: لحظه ای از پیروی و دفاع از آرمان های امام راحل ، مقام معظم رهبری و شهیدان کوتاه نمی آییم و به این توفیق خدمتگزاری افتخار می کنیم.

به گزارش پایگاه خبری پلیس پس از تجدید میثاق فرماندهان و نیروهای پلیس با آرمان های امام راحل (ره) و شهیدان ، برنامه غبارروبی از مزار شهیدان برگزار می شود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: هفته ناجا تجدید میثاق با امام آرمان های امام راحل مقام معظم رهبری جانشین فرمانده انقلاب اسلامی نیروهای پلیس تجدید میثاق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۳۸۲۶۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اگر جریان علمی در کنار جریان دفاعی نبود بازدارندگی رقم نمی خورد

به گزارش خبرنگار مهر، سی و یکمین مراسم تجلیل از اعضای هیات علمی نمونه کشوری صبح امروز با حضور محمد علی علی زلفی گل، برخی از معاونان این وزارتخانه و تعدادی از روسای دانشگاه ها در سازمان پژوهش های علمی و صنعتی ایران برگزار شد.

حجت الاسلام مصطفی رستمی رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه ها با تبریک روز معلم گفت: این باور قطعی است که اگر بناست کشور حرکت رو به جلو داشته باشد با تکریم استاد و دانشمند رقم‌ می‌خورد.

وی ادامه داد: افتخارات امروز در کشور و بازدارندگی که ایجاد شده همه محصول تلاش دانشمندان و معلمان کشور بوده است.

رئیس نهاد نمایندگی رهبری در دانشگاه ها با بیان این‌مطلب که بزرگ مدافع جریان علمی کشور مقام معظم رهبری بودند، افزود: جریان مداوم حمایت از علم در کشور توسط مقام معظم رهبری در تمام فراز و فرودها وجود داشت. ‌

وی با اشاره به وعده صادق افزود: اگر جریان علمی کشور در کنار جریان دفاعی نبود این بازدارندگی رقم نمی خورد این موضوع نشان داد اگر دانشگاه قوی باشد جریان اقتصادی هم در برابر آن تسلیم‌ می شود. همان طور که شاهد بودیم جریان اقتصادی در برابر جریان دفاعی تسلیم شد.

وی تاکید کرد: باید در حوزه های مختلف به جریان دانش توجه شود.

کد خبر 6092950 زهرا سیفی

دیگر خبرها

  • آموزش و پرورش محوری‌ترین دستگاه در شکل‌گیری هویت نسلی است
  • برنامه‌های بزرگداشت سالروز سفر مقام‌ معظم رهبری به کردستان
  • ندای ضدصهیونیستی دانشجویان آمریکایی و اروپایی در جامعه طاغوت بلند است
  • چهره فقاهت و قرآنی رهبر انقلاب به جهان معرفی می‌شود
  • مهم‌ترین بیانات رهبر انقلاب در دیدار با معلمان از سال ۱۳۹۷ تا ۱۴۰۳
  • برپایی نمایشگاه دائمی مهدویت در دانشگاه آزاد اسلامی قزوین
  • بیداری ملت های آزاده جهان به برکت انقلاب اسلامی است
  • اگر جریان علمی در کنار جریان دفاعی نبود بازدارندگی رقم نمی‌خورد
  • در جامعه کارگری نخبگانی داریم که مورد بی توجهی قرار می‌گیرند
  • اگر جریان علمی در کنار جریان دفاعی نبود بازدارندگی رقم نمی خورد