Web Analytics Made Easy - Statcounter

رسانه‌های صهیونیستی از بسته شدن حریم هوایی جولات اشغالی بر روی پرواز‌های غیرنظامی خبر دادند.

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، شبکه تلویزیونی المیادین به نقل از رسانه‌های رژیم صهیونیستی، از بسته شدن حریم هوایی جولان اشغالی به روی پرواز‌های غیرنظامی در پی حملات بامداد امروز به تدمر سوریه خبر داد.

گفتنی است خبرگزاری رسمی سوریه سانا، شب گذشته گزارش داد سامانه پدافند هوایی این کشور به مقابله با اهداف متخاصم در آسمان شهر «تدمر» واقع در حمص پرداخته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



همچنین شبکه الجزیره نیز به نقل از منابع سوری گزارش داد که حمله هوایی به جنوب تدمر، از منطقه «التنف» واقع در نزدیکی مرز سوریه-عراق صورت گرفته است.

دقایقی پس از این حمله، خبرگزاری سانا به نقل از یک منبع آگاه در ارتش سوریه گزارش داد که در حدود ساعت ۲۳:۳۴ شامگاه سیزدهم اکتبر ۲۰۲۱، در پی حمله هوایی رژیم صهیونیستی از سوی منطقه التنف به سمت منطقه تدمر یک برج ارتباطی و برخی نقاط اطراف آن را هدف قرار گرفته شدند که در نهایت خسارات مادی را به این مناطق وارد کرده است.

طبق گزارش این رسانه سوری، در پی این حمله علاوه بر خسارات مادی، ۱ سرباز سوری کشته و ۳ نفر دیگر نیز مجروح شدند.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: حریم هوایی سوریه رژیم صهیونیستی شبکه الجزایر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۳۸۲۷۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انجام ۲۷ هزار پرواز نوروزی توسط شرکت‌ های هوایی

تین نیوز

بر اساس آمار سازمان هواپیمایی کشوری، در بازه زمانی نوروز، نزدیک به ۲۷ هزار پرواز در ۵۶ فرودگاه مختلف کشور انجام شده که در مقایسه با سال گذشته رشد قابل توجه ۷ درصدی داشته است.

به گزارش تین نیوز به نقل از مهر، بر اساس آمار منتشر شده از سوی سازمان هواپیمایی کشوری، در بازه زمانی ۲۴ اسفند تا ۱۷ فروردین ماه سال جاری، نزدیک به ۲۷ هزار پرواز در ۵۶ فرودگاه مختلف کشور انجام شده که در مقایسه با سال گذشته رشد قابل توجه ۷ درصدی داشته است.

همچنین پنج فرودگاه پرتردد در این ایام به ترتیب فرودگاه های مهرآباد، مشهد، تبریز، شیراز و اصفهان بوده و شهرهای مشهد و کیش بعنوان محبوب ترین مقاصد در نوروز ۱۴۰۳ معرفی شدند.

در بین شرکت های هواپیمایی نیز آتا ایر با جابجایی ۱۸۷۹۴۸ مسافر در مسیرهای پروازی داخلی و خارجی، مقام اول کشور در پروازهای نوروزی را به خود اختصاص داد همچنین این ایرلاین با اختصاص ۲۳۷۶۳۲ صندلی در فروردین ماه ۱۴۰۳ سهم قابل توجهی را در جابه جایی مسافر به خود در ماه اول سال جاری اختصاص داده است.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

دیگر خبرها

  • بسته شدن حریم هوایی پاریس در افتتاحیه المپیک
  • حمله پهپادی مقاومت عراق به یک هدف مهم در جولان اشغالی
  • حمله پهپادی مقاومت اسلامی عراق به جولان اشغالی
  • حمله هوایی و موشکی روسیه به مقر فرماندهی ارتش اوکراین/حمله پهپادی اوکراین به مناطق مختلف روسیه/اوکراین ۳۰۰ هزار پهپاد می‌خرد
  • حمله هوایی و موشکی روسیه به مقر فرماندهی ارتش اوکراین/حمله پهپادی اوکراین به مناطق مختلف روسیه
  • حمله هوایی و موشکی روسیه به مقر فرماندهی ارتش اوکراین
  • انجام ۲۷ هزار پرواز نوروزی توسط شرکت‌ های هوایی
  • روز ۲۰۷ طوفان‌الاقصی|تداوم حملات هوایی اسرائیل به غزه
  • تداوم حمله‌های هوایی و توپخانه رژیم صهیونیستی به غزه
  • سه پرواز پی در پی و نجات بخش اورژانس هوایی ارومیه